abonnement Unibet Coolblue
pi_182374976
Blijft moeilijk hè, tegen de traditionele top drie. Toch zo'n mentaliteitsdingetje wat Sjonnie er niet uit krijgt
pi_182375017
Topper die Till
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:25:24 #103
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182375104
Wat een walgelijk verschrikkelijke beschamende vertoning. Huiberts mag zich doodschamen dat we geen een serieuze centrale verdediger in de selectie hebben. Dan moet je met een afschuwelijk slechte rechtsback en een middenvelder centraal achterin staan tegen fucking Ajax. Wat is dit slecht.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:01:42 #104
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_182377104
Wat verschrikkelijk dit keer, ronduit BRANDHOUT! Om te schamen dit, BAH! :')
'It's a boy'
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:22:43 #105
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182377491
Van Rhijn nooit meer opstellen. Voelt zich verdomme nog meer een Ajacied ook na de wedstrijd, ik geloof niet hij zich 100% inzette vandaag. Hij speelde ook echt dramatisch slecht, zelfs Vlaar lijkt nog een goede centrale verdediger naast Ricardo.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:50:49 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182378108
Wanneer komen er acties om van John v/d Brom af te komen?
Oh.
  Forum Admin zondag 7 oktober 2018 @ 20:51:26 #107
35723 crew  GGMM
pi_182378127
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer komen er acties om van John v/d Brom af te komen?
Het publiek van AZ bestaat voor 90% uit huisvrouwen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:52:36 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182378159
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het publiek van AZ bestaat voor 90% uit huisvrouwen.
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:11:47 #109
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182378702
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer komen er acties om van John v/d Brom af te komen?
Ik zie Brom graag vertrekken, maar dat er nu 0 zelfs maar een beetje redelijke centrale verdedigers staan plus die prutser van een Johnsen is vooral de verdienste van Max Huiberts.

Dat onze beste middenvelder daar nu staat is wel ongelofelijk stom van Sjon.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:13:48 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182378764
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik zie Brom graag vertrekken, maar dat er nu 0 zelfs maar een beetje redelijke centrale verdedigers staan plus die prutser van een Johnsen is vooral de verdienste van Max Huiberts.

Dat onze beste middenvelder daar nu staat is wel ongelofelijk stom van Sjon.
Oh jullie aankoopbeleid is verschrikkelijk ja, zoveel geld gekregen voor Weghorst en Jahanbahksh en geen goede vervangers weten te strikken. Nog steeds zoveel middelmaat in het elftal (lol)

Maar die v/d Brom is geen tactisch brein die het elftal echt goed kan prepareren in dit soort wedstrijden (en in Europese wedstrijden). Ik zou Peter Bosz wel interessant vinden voor AZ (als hij daar zin in heeft)
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:59:42 #111
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182379750
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh jullie aankoopbeleid is verschrikkelijk ja, zoveel geld gekregen voor Weghorst en Jahanbahksh en geen goede vervangers weten te strikken. Nog steeds zoveel middelmaat in het elftal (lol)

Maar die v/d Brom is geen tactisch brein die het elftal echt goed kan prepareren in dit soort wedstrijden (en in Europese wedstrijden). Ik zou Peter Bosz wel interessant vinden voor AZ (als hij daar zin in heeft)
Ik ben het helemaal met je eens, alleen Gudmundsson is wel een aardige aankoop. Verder is er te veel gegokt op de jeugd en dan heb je de pech dat de twee grootste talenten langdurig geblesseerd zijn. Maar jongens als Hatzidiakos, Til en Ouwejan komen gewoon tekort. Al doet Ouwejan wel altijd zijn stinkende best dus die mag best blijven staan. En dat er geen een serieuze centrale verdediger is gehaald is gewoon een regelrechte schande, dat mag gewoon niet als je zoveel geld hebt ontvangen en dat duidelijke de allerzwakste positie is im het elftal.

En dat Brom tactisch veel en veel tekort komt is eigenlijk al seizoenen bekend. Vorig seizoen dacht ik dat Slot het aardig oppakte, maar het blijkt nu wel heel duidelijk dat Jahanbakhsh en Weghorst veel verbloemde. Helaas denk ik dat Bosz een utopie is, omdat John al seizoenen met kutvoetbal wegkomt.

Na één goed seizoen heb je gelijk al dit seizoen verpest door zo’n wanprestatie te leveren tegen Kairat en allerlei matige kutpotten te leveren in de Eredivisie. En dan moet een prima middenvelder als Koopmeiners ook nog verpieteren op de CV positie. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:12:34 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182380059
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:59 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, alleen Gudmundsson is wel een aardige aankoop. Verder is er te veel gegokt op de jeugd en dan heb je de pech dat de twee grootste talenten langdurig geblesseerd zijn. Maar jongens als Hatzidiakos, Til en Ouwejan komen gewoon tekort. Al doet Ouwejan wel altijd zijn stinkende best dus die mag best blijven staan. En dat er geen een serieuze centrale verdediger is gehaald is gewoon een regelrechte schande, dat mag gewoon niet als je zoveel geld hebt ontvangen en dat duidelijke de allerzwakste positie is im het elftal.

Heeft AZ wel een goede scouting eigenlijk? Die zouden het ook eens moeten proberen op de Zuid-Amerikaanse markt en ambitie tonen, zeker nu ze toch wel wat geld in het laatje hebben. Ze proberen het nu nog te vaak met troep uit de middenmoot van de Eredivisie, waar maar heel zelden een aardige speler tussen zit (zoals Idrissi) of ze scouten van die Scandinavische hansworsten.
quote:
En dat Brom tactisch veel en veel tekort komt is eigenlijk al seizoenen bekend. Vorig seizoen dacht ik dat Slot het aardig oppakte, maar het blijkt nu wel heel duidelijk dat Jahanbakhsh en Weghorst veel verbloemde. Helaas denk ik dat Bosz een utopie is, omdat John al seizoenen met kutvoetbal wegkomt.
Een typische Eredivisiekwaal, gewoon lekker aanmodderen met kutvoetbal en geen ambitie tonen of vragen stellen bij de tactieken. Gewoon weer 3e of 4e worden en dan eruit gaan in de Europese voorronde (lol)
quote:
Na één goed seizoen heb je gelijk al dit seizoen verpest door zo’n wanprestatie te leveren tegen Kairat en allerlei matige kutpotten te leveren in de Eredivisie. En dan moet een prima middenvelder als Koopmeiners ook nog verpieteren op de CV positie. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Heeft AZ nog meer plannen om ergens voor te sparen dat je weet waarom ze het geld voor Jahanbahksh en Weghorst in kas hebben gehouden? Ze hebben het stadion toch al in eigen beheer en het nieuwe trainingscomplex staat al.
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:55:50 #113
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182381107
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft AZ wel een goede scouting eigenlijk? Die zouden het ook eens moeten proberen op de Zuid-Amerikaanse markt en ambitie tonen, zeker nu ze toch wel wat geld in het laatje hebben. Ze proberen het nu nog te vaak met troep uit de middenmoot van de Eredivisie, waar maar heel zelden een aardige speler tussen zit (zoals Idrissi) of ze scouten van die Scandinavische hansworsten.

[..]

Een typische Eredivisiekwaal, gewoon lekker aanmodderen met kutvoetbal en geen ambitie tonen of vragen stellen bij de tactieken. Gewoon weer 3e of 4e worden en dan eruit gaan in de Europese voorronde (lol)

[..]

Heeft AZ nog meer plannen om ergens voor te sparen dat je weet waarom ze het geld voor Jahanbahksh en Weghorst in kas hebben gehouden? Ze hebben het stadion toch al in eigen beheer en het nieuwe trainingscomplex staat al.
Die scouting is wel echt een probleem ja, deze transferperiode gingen we voor afdankertjes van Jong Ajax en is er een of andere Duitser uit de tweede Bundesliga die er echt geen kut van kan. Dan heb ik nog liever dat ze gemiddelde spelers uit Scandinavië halen. En als Jong AZ nou heel goed zou presteren zou ik er nog enigszins vrede mee hebben, maar dat is ook gewoon niet geval.

Naar mijn weten investeert AZ veel in de jeugdopleiding en dat is in principe gewoon goed op de lange termijn en verdedigbaar. Maar het is wel een beetje oppassen dat je op de korte termijn niet teveel terrein gaat verliezen. Een keer gewoon een goede aankoop van wat meer miljoenen mag ook wel eens. Dan kom je niet uit bij middelmatige voetballers als Johnsen en Van Rhijn. En na dit seizoen, liever zelfs nog eerder, moet Brom gewoon weg, want er zit totaal geen stijgende lijn in en hij verpest spelers door ze op de verkeerde posities te zetten.

Het is heel leuk dat Huiberts voor spelers de hoofdprijs kan vangen, maar dan moet er wel gewoon kwaliteit voor teruggehaald worden en juist dat gebeurt niet.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:12:34 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182381393
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:55 schreef Durmada het volgende:

[..]

Die scouting is wel echt een probleem ja, deze transferperiode gingen we voor afdankertjes van Jong Ajax en is er een of andere Duitser uit de tweede Bundesliga die er echt geen kut van kan. Dan heb ik nog liever dat ze gemiddelde spelers uit Scandinavië halen. En als Jong AZ nou heel goed zou presteren zou ik er nog enigszins vrede mee hebben, maar dat is ook gewoon niet geval.

Naar mijn weten investeert AZ veel in de jeugdopleiding en dat is in principe gewoon goed op de lange termijn en verdedigbaar. Maar het is wel een beetje oppassen dat je op de korte termijn niet teveel terrein gaat verliezen. Een keer gewoon een goede aankoop van wat meer miljoenen mag ook wel eens. Dan kom je niet uit bij middelmatige voetballers als Johnsen en Van Rhijn. En na dit seizoen, liever zelfs nog eerder, moet Brom gewoon weg, want er zit totaal geen stijgende lijn in en hij verpest spelers door ze op de verkeerde posities te zetten.

Het is heel leuk dat Huiberts voor spelers de hoofdprijs kan vangen, maar dan moet er wel gewoon kwaliteit voor teruggehaald worden en juist dat gebeurt niet.
AZ zit een beetje in hetzelfde schuitje als Ajax een paar jaar geleden dat ze het teveel met alleen eigen jeugd wilde doen en dan maar matige spelers erbij halen die dan zogenaamd de jeugd niet in de weg zitten. Maar dat is een denkfout, want dan zit je met veel te veel overbodige spelers. Maar AZ zal wel niet over een bepaalde grens willen qua aankoopbeleid en zijn bang voor de risico's, maar zonder die risico's ga je de top ook niet uitdagen met jeugdspelers als Guus Til en Hatzikideekos.

Zitten er wel nog echt grote talenten aan te komen naast Boadu en Stengs? Of is de rest weer vooral van het niveau Til en Koopmeiners, wat gewoon selectieopvulling is.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:38:47 #115
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182385118
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

AZ zit een beetje in hetzelfde schuitje als Ajax een paar jaar geleden dat ze het teveel met alleen eigen jeugd wilde doen en dan maar matige spelers erbij halen die dan zogenaamd de jeugd niet in de weg zitten. Maar dat is een denkfout, want dan zit je met veel te veel overbodige spelers. Maar AZ zal wel niet over een bepaalde grens willen qua aankoopbeleid en zijn bang voor de risico's, maar zonder die risico's ga je de top ook niet uitdagen met jeugdspelers als Guus Til en Hatzikideekos.

Zitten er wel nog echt grote talenten aan te komen naast Boadu en Stengs? Of is de rest weer vooral van het niveau Til en Koopmeiners, wat gewoon selectieopvulling is.
Onze onder-19 is aardig talentvol en Goudmijn is ook een groot talent die nu al meespeelt met Jong AZ. Verder is het een beetje afwachten hoe spelers zich ontwikkelen. Boadu stond altijd te boeken als een heel groot talent maar bijvoorbeeld Stengs niet echt.
AZ
ALKMAAR
pi_182402093
Dit was wel de ergste vernedering sinds de 8-2 tegen Roda JC. Heel, heel lang geleden.

We mogen nog blij zijn dat Bizot een goede dag had (op de goal van Dolberg na), en dat de pingel niet gegeven werd.

Toch blijft AZ de mooiste club voor mij. Ook al loopt het even niet goed. Het gehannes van de RB op CB zetten. en de CDM op CB zetten. Een targetman in de spits zetten om geen lange ballen op hem te spelen... Tja, Brom moet zich toch even achter de oren krabben waar hij mee bezig is.

En die passes vanuit de verdediging recht in de voeten van de aanvallers van Ajax. Passes over een meter op 10. Keer op keer op keer. Het was echt een beetje tenenkrommend.

Volgende wedstrijd beter. Dat is wel een zekerheidje.
pi_182410875
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

AZ zit een beetje in hetzelfde schuitje als Ajax een paar jaar geleden dat ze het teveel met alleen eigen jeugd wilde doen en dan maar matige spelers erbij halen die dan zogenaamd de jeugd niet in de weg zitten. Maar dat is een denkfout, want dan zit je met veel te veel overbodige spelers. Maar AZ zal wel niet over een bepaalde grens willen qua aankoopbeleid en zijn bang voor de risico's, maar zonder die risico's ga je de top ook niet uitdagen met jeugdspelers als Guus Til en Hatzikideekos.

Zitten er wel nog echt grote talenten aan te komen naast Boadu en Stengs? Of is de rest weer vooral van het niveau Til en Koopmeiners, wat gewoon selectieopvulling is.
Koopmeiners is gewoon goed. Til viel op door zijn doelpunten.
Dit moet me denken aan Strootman (koopmeiners) destijds bij Sparta en zijn collegsa die veel scoorde( kom niet op zijn naam)Til. Strootman leek de mindere omdat hij toen nog niet veel scoorde, maar uiteindelijk is het andersom gebleken.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:47:27 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182410908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:44 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Koopmeiners is gewoon goed. Til viel op door zijn doelpunten.
Dit moet me denken aan Strootman (koopmeiners) destijds bij Sparta en zijn collegsa die veel scoorde( kom niet op zijn naam)Til. Strootman leek de mindere omdat hij toen nog niet veel scoorde, maar uiteindelijk is het andersom gebleken.
Uiteindelijk is Strootman ook gewoon enorme middelmaat gebleken, dus ik zou niet al te blij zijn met die vergelijking.

Jij doelt zeker op Falkenburg als de andere speler.
Oh.
pi_182411108
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uiteindelijk is Strootman ook gewoon enorme middelmaat gebleken, dus ik zou niet al te blij zijn met die vergelijking.

Jij doelt zeker op Falkenburg als de andere speler.
Die middelmaat die jarenlang bij AS Roma speelde, daar zeer gewaardeerd werd en nu voor 25 miljoen naar Olympique Marseille is gegaan?

Die middelmaat bedoel je? Of is dit een gevalletje Seedorf: niet bepaald succesvol in Oranje, maar in clubverband de meest succesvolle Nederlander ooit?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:01:13 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182411125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die middelmaat die jarenlang bij AS Roma speelde, daar zeer gewaardeerd werd en nu voor 25 miljoen naar Olympique Marseille is gegaan?

Die middelmaat bedoel je? Of is dit een gevalletje Seedorf: niet bepaald succesvol in Oranje, maar in clubverband de meest succesvolle Nederlander ooit?
Nee Strootman is altijd al een verschrikking van een speler geweest, ook bij AS Roma. Voegt echt niks toe.
Oh.
pi_182411244
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee Strootman is altijd al een verschrikking van een speler geweest, ook bij AS Roma. Voegt echt niks toe.
Vind jij i.t.t. vele en vele anderen. Gelukkig ben jij geen (top)coach.
pi_182411374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee Strootman is altijd al een verschrikking van een speler geweest, ook bij AS Roma. Voegt echt niks toe.
Falkenburg inderdaad.

Maar als ze op dat niveau komen is het prima. Voor zijn blessures was Strootman nog prima en scoorde hij ook veel. Daarna is hij steeds minder geworden.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:15:24 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182411402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Vind jij i.t.t. vele en vele anderen. Gelukkig ben jij geen (top)coach.
Ze hebben hem niet voor niets gewoon afgeserveerd bij AS Roma.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:13 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Falkenburg inderdaad.

Maar als ze op dat niveau komen is het prima. Voor zijn blessures was Strootman nog prima en scoorde hij ook veel. Daarna is hij steeds minder geworden.
Ja ik vind het allemaal wat te weinig technisch gezien. Je mag wel beter verwachten, zeker van een jeugdopleiding die zichzelf op de borst klopt dat ze zo innovatief zijn. Dan moet je niet alleen maar draufgängers en stormbahnführers opleiden.
Oh.
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:54:37 #124
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182801713
Wat een armoede zeg
AZ
ALKMAAR
pi_182803423
Het was echt rampzalig. Heb me ook kapot lopen ergeren aan hatzidiakos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')