Kippensoepquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soto ajam is mijn specialiteit
Die sukkel vangt echt niksquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
laat die vis gewoon
zielugh .. voor Vis
Ja mooi hè?quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:57 schreef Zucht.... het volgende:
Wat een verschil tussen die 2 trappetjes!
Erg tekenend inderdaad. En ze beginnen er niet eens over tijdens de vergadering over hoe dingen anders moeten. Alsof ze nergens passie voor hebben. Bv. Manon haar droom was daar een crêpe foodtruck te beginnen en staat daar schaamteloos pannenkoeken met water en suiker te verkopen voor 2.50. Zou me in haar plaats doodschamenquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het is wel erg jammer. Fitopia is nou typisch iets dat ze met z'n allen kunnen doen wat niet tot discussie of ruzie leidt. Adriaan valt me ook steeds meer tegen, wil ook al niet meer met Manon werken. Ze beginnen elkaar allemaal uit te sluiten.
Zoals bij de chinees..quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ah, dan weet jij hoe je lekkere satehsaus kan maken
Geen idéé het mannetje zijn ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom moet hij die vis martelen dan? als hij hem toch niet eet?
Hij moet toch iemand treiteren nu hij buiten spel staatquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom moet hij die vis martelen dan? als hij hem toch niet eet?
Jessie had de eerste week ook een ontzettend raar hoog dus staartje....dacht dat ze haar kale plekken wou verbergen.....die staart viel steeds voor haar gezicht....quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:52 schreef Harrison het volgende:
Het lijkt wel of sommigen daar na verloop van tijd haaruitval krijgen. Christel had in het begin toch een veel vollere bos met haar? En Jessie heeft nu ook opeens nog maar een heel miezerig paardestaartje.
Dan moet John zelf dat soort dingen privé houden..quote:
Wat heeft Manon gedaan waardoor Adriaan haar niet meer moet? In het begin had hij toch een oogje op haar? Of was dat een COS roddel?quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja he, hij word als vuil behandeld en dan moet hij maar lief doen? Brandon zijn familie kijkt hem niet eens aan. Manon deed ook niet normaal tegen hem.
Ming Fangquote:
Sorry ik ben trots op Wyatt, maar snap er geen moer van wat ze (heel grove dit ik bedoelde hij, zeg het maar ook gewoon eerlijk) daar doetquote:
Uhhuuhhhh?????quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan moet John zelf dat soort dingen privé houden..
Waarom trots?quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sorry ik ben trots op Wyatt, maar snap er geen moer van wat ze daar doet
Het heeft met het pannenkoeken bakken te maken.Adriaan heeft het idee dat ze misbruik van hem maakt.Wat eigenlijk ook zo is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat heeft Manon gedaan waardoor Adriaan haar niet meer moet? In het begin had hij toch een oogje op haar? Of was dat een COS roddel?
dus dat...quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan moet John zelf dat soort dingen privé houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |