Was me nog niet eens opgevallen. Dat van John daarentegen... wat doet die gast toch altijd voor bejaarde dingen met zijn mond? Kan het niet aanzien!quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan echt niet tegen dat rare smakgeluidje van Hitske
Daar gaat Sanne soep van maken.Maar dat weet John niet.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:29 schreef MacDeMarco het volgende:
mike: hele pan met doperwten in de keuken
john: nee?! echt serieus?! naaaaa, wat is nou voedselvernietiging?
Is voor de kapsters dacht ik.quote:
quote:
Echt schandalig dat er niet meer Utopianen meedoeen met de Fittopia.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:14 schreef Bonken het volgende:
"Sneu voor Brandon, maar 1 persoon..." "ja, anders had ik ook niet meegedaan"![]()
[ afbeelding ]
ja hij ook, maar Hitske ook, dat overbovengebit, en dat als ze praat regelmatig dat smakgeluidje, ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:30 schreef Harrison het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen. Dat van John daarentegen... wat doet die gast toch altijd voor bejaarde dingen met zijn mond? Kan het niet aanzien!
maar soep kan ook bedervenquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaat Sanne soep van maken.Maar dat weet John niet.
volgens mij wil hij gewoon niet toegeven dat hij een kunstgebit heeftquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:31 schreef Kannietmissen het volgende:
Getver, die Sjon hoe hij elke keer met zn bakkes zit te prutsen.... die tong etc bah bah bah...
smerige vent krijg er de griebels van, sinds zijn vrouw is geweest ook niet meer gedoucht volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:31 schreef Kannietmissen het volgende:
Getver, die Sjon hoe hij elke keer met zn bakkes zit te prutsen.... die tong etc bah bah bah...
Waar heeft hij het over?quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike;laat ze eerst maar even voelen.
hoe hij vanmiddag die hamburgers opvrat!quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
smerige vent krijg er de griebels van, sinds zijn vrouw is geweest ook niet meer gedoucht volgens mij
Ze denken volgens mij echt dat de rest niet zonder hun kan.quote:
Sjon de grote kindervriendquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:33 schreef MacDeMarco het volgende:
john: kinderen gratis, volwassenen 2.50 pp
Van Adriaan snap ik het. Voor de rest had bijv een Joaquim en Timothy ook best mee kunnen doen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Echt schandalig dat er niet meer Utopianen meedoeen met de Fittopia.
Alleen Brandon en Jessie. Hoe sneu ziet dat er uit voor de buitenwereld.
Hoe leuk zou het zijn als vrijwel iedereen tegelijk gaat sporten, dan trek je veel meer publiek.
Die mensen gunnen elkaar gewoon het succes niet.
Dat is een misrekeningquote:Op donderdag 19 juli 2018 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze denken volgens mij echt dat de rest niet zonder hun kan.
En dan klagen "er is geen vlees"quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoe hij vanmiddag die hamburgers opvrat!
ik raad ze dan wel af om een lego/blokken hoek te plaatsen voor de kinderen anders gaat john er tussen zitten schreeuwen: '' IK WIL BOUWEH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |