Methaangas + sigaren is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:34 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom mag ik het niet over scheten hebben in KLB?
Omdat ik het geen klacht vind, meer een afzeiktopic over een bn'er. Zit ik niet op te wachten. Als je een klacht hebt over de persoon in kwestie doe het dan op een nette manier.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:28 schreef vredesdruif het volgende:
Waarom is m'n topic in godsnaam dicht?
KLB / 'Tim den Besten'
Waar jij op zitten wachten is niet echt belangrijk hè? Staan gewoon goeie posts in het topic, met name die voor de laatste werd geplaatst en waar ik op aan het reageren was toen ie werd gesloten.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik het geen klacht vind, meer een afzeiktopic over een bn'er. Zit ik niet op te wachten. Als je een klacht hebt over de persoon in kwestie doe het dan op een nette manier.
pech dan. Probeer het op eens op een normale manier.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:33 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Waar jij op zitten wachten is niet echt belangrijk hè? Staan gewoon goeie posts in het topic, met name die voor de laatste werd geplaatst en waar ik op aan het reageren was toen ie werd gesloten.
Meer afzeiktopics over BN'ers:quote:Op woensdag 5 september 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik het geen klacht vind, meer een afzeiktopic over een bn'er. Zit ik niet op te wachten. Als je een klacht hebt over de persoon in kwestie doe het dan op een nette manier.
Dankjewel voor het overzichtquote:Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Meer afzeiktopics over BN'ers:
- KLB / Dirk Scheringa die plagiaat pleegt (tevens is er niet eens een klacht geformuleerd)
- KLB / Wilders met zijn tekenwedstrijd.
- KLB / Geert Wilders bij de servicebalie
- KLB / De seniele mastodont Mart Smeets. (geen klacht? alleen foto's)
- KLB / De eerste die Hugo Borst...
- KLB / rob geus
- KLB / Gijsbert Termaat
- KLB / Geband door Rapper Sjors
- KLB / Joran van der Sloot
- KLB / 'Barbie', Rosanna Voorwald, Feminisme
- KLB / Glennis Grace
Afzeiktopic over een BA:
- KLB / Donald Trump zet planeet in de FIK!!!
Succes met die allemaal dichtgooienquote:Op woensdag 5 september 2018 19:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dankjewel voor het overzicht
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
- KLB / Dirk Scheringa die plagiaat pleegt (tevens is er niet eens een klacht geformuleerd)
- KLB / rob geus
- KLB / Gijsbert Termaat
- KLB / Glennis Grace
Afzeiktopic over een BA:
Neuh.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:00 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Succes met die allemaal dichtgooien
Bedanktquote:Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
- KLB / rob geus
- KLB / Gijsbert Termaat
- KLB / Glennis Grace
Afzeiktopic over een BA:
Ik snap niet wat je zegt, maar wat mij betreft heeft haags duidelijk uitgelegd waarom het topic gesloten is, dus wat mij betreft is de discussie gewoon klaarquote:Op woensdag 5 september 2018 19:06 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Als die persoon onder je dat doet zou t wel consequent zijn hè?
Je snapt niet dat die topics van dezelfde strekking zijn, soms zelfs zonder klacht? Dat 'haags' die niet alleen openlaat maar er ook zelf in post? Is net ook al duidelijk uitgelegd, dus mijn topic kan gewoon weer open, anders is het gewoon compleet willekeurig wat er wordt gesloten.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt, maar wat mij betreft heeft haags duidelijk uitgelegd waarom het topic gesloten is, dus wat mij betreft is de discussie gewoon klaar![]()
Dat er dan iemand bijkomt die er niks mee te maken heeft, maar aan de pohi te zien zich wel graag in feedback-topics meldt als er wat te zeuren valt, verandert daar voor mij verder niks aan.
Einde bericht
Hij kan ook gewoon dicht blijven. Is het willekeur? Ach, het is een subjectieve tak van sport, dat geef ik toe. Maar ik kan haags absoluut begrijpen als hij zoiets sluit. En verder einde bericht weet je, ik ga sporten, houdoe.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:13 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Je snapt niet dat die topics van dezelfde strekking zijn, soms zelfs zonder klacht? Dat 'haags' die niet alleen openlaat maar er ook zelf in post? Is net ook al duidelijk uitgelegd, dus mijn topic kan gewoon weer open, anders is het gewoon compleet willekeurig wat er wordt gesloten.
Nee, het is gewoon klaar nu. Volgende keer beterquote:Op woensdag 5 september 2018 19:13 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Je snapt niet dat die topics van dezelfde strekking zijn, soms zelfs zonder klacht? Dat 'haags' die niet alleen openlaat maar er ook zelf in post? Is net ook al duidelijk uitgelegd, dus mijn topic kan gewoon weer open, anders is het gewoon compleet willekeurig wat er wordt gesloten.
Ja het is willekeurig. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Topic kan gewoon weer open.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon dicht blijven. Is het willekeur? Ach, het is een subjectieve tak van sport, dat geef ik toe. Maar ik kan haags absoluut begrijpen als hij zoiets sluit. En verder einde bericht weet je, ik ga sporten, houdoe.
Het blijft dicht.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:16 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ja het is willekeurig. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Topic kan gewoon weer open.
Triest.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het blijft dicht.
Duidelijk zo?
haags verdient de complimentenquote:Op woensdag 5 september 2018 19:19 schreef Sigaartje het volgende:
VK, compliment! Het was een hatelijk topic.
Haags, mijn complimenten!quote:Op woensdag 5 september 2018 19:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags verdient de complimenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |