Ik ga alleen omdat de rest gaat, wel gezellig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah das hier om de hoek. Jaren heen geweest maar ben er beetje klaar mee laatste jaren.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef Giertje het volgende:
ik ga volgend jaar met mijn zusje mee naar qlimaxof hoe je het ook schrijft
Leuk. Ook wel eens geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef Giertje het volgende:
ik prefereer de underground takkeherrie festivals van mijquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Leuk. Ook wel eens geweest.
Heb eigenlijk bijna alle festivals wel gehad
Dat feest is heel leuk, jaren geweest, maar vind het te duur worden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef Giertje het volgende:
Het is wel gezellig meestal idd. Maar die anabolensjappies zonder shirt met van die aanhangwijven. Neuhhh dat volk is niet mijn ding.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga alleen omdat de rest gaat, wel gezellig.
Pak zelf voor de rest bijna geen feestjes meer
ik zal het wel meemaken danquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat feest is heel leuk, jaren geweest, maar vind het te duur worden.
Wel de beste show van alle indoorfeesten met die stijlen
Die moet je niet hebben nee.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is wel gezellig meestal idd. Maar die anabolensjappies zonder shirt met van die aanhangwijven. Neuhhh dat volk is niet mijn ding.
wat zijn dat?quote:
vraag aiu maar, zij zegt hetquote:
Van die goedkope wijven (vaak poppetjes) zonder eigen mening.quote:
ahquote:Op donderdag 19 juli 2018 14:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Van die goedkope wijven (vaak poppetjes) zonder eigen mening.
O vast wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze zullen vast ook nog wel op een andere manier gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |