Mister sjonmonellaquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef Mrsloveable het volgende:
John wil zelf geld verdienen, gaat ie vlees van kopen.. dan bakken en dan kan hij langer bewarenecht niet
eerlijk oversteken misschien? de groep van tim en adriaan heeft pallets gepaktquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef Zeyina het volgende:
De anderen zoeken spijkers. En vinden ze niet.
Nee die hele doos staat bij John denk ik.
Dus het gaat spijkergate worden?
eet smakelijk johnquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef Mrsloveable het volgende:
John wil zelf geld verdienen, gaat ie vlees van kopen.. dan bakken en dan kan hij langer bewarenecht niet
johnyboy was de 1ste vanmorgen die hout weg pakte,dus de rest heeft het zelfde gedaan,quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
eerlijk oversteken misschien? de groep van tim en adriaan heeft pallets gepakt
als hij heeft ontdekt hoe je niet kunt verouderen, dan moet hij niet gaan klagen over te weinig vlees.quote:
Ah. Ze mogen toch een handje spijkers. Tenminste Joa welquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
ADriaan, Tim en Brenda op zoek naar schroeven/spijkers. Die lagen in een bak.
Sanne zegt "die zullen daar wel in die groene hoek liggen"
Adriaan stelt voor eerst maar alles op te meten.
Jeffrey zegt niks...
quote:
joa zit nog in de neutrale zone bij john. als het adriaan was geweest kon ie ''oprotteh!''quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah. Ze mogen toch een handje spijkers. Tenminste Joa wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja, ja, ja, als Hiske het ermee eens is zegt ze ja, en als ze het er niet mee eens is dan zegt ze niks
Ik zag het...quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IS hij de baas over de spijkers?quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
joa zit nog in de neutrale zone bij john. als het adriaan was geweest kon ie ''oprotteh!''
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:06 schreef MacDeMarco het volgende:
john is echt in overdrive klaagmodus nu
Zo zie je kinderen in de peuterpuberteit ook zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Als ze zo respectloos met mij omgaan ben ik er klaar mee" - 18 juli 2018
x6pejpa
Dat heb je met een dubbele agenda.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:12 schreef Zeyina het volgende:
Hiske ziet door de bomen het bos niet meer. Gohhh
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
TT: Zouden John en Mike deze hint snappen als ik die op zou sturen?
[ afbeelding ]
toen ze die nacht tegen john zeiden dat ze de afwas gingen doen toen hij nog vlees ging bakken, snauwde hij ze afquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:13 schreef Zeyina het volgende:
John weer klagen over afwas. Was vanmorgen niet aan de orde als het goed is.
Ik zag Sanne en Brenda vannacht de afwas doen.
Nee, alleen soortgelijke mongolenquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:15 schreef eskil het volgende:
John zijn kinderen willen toch niks met hem te maken hebben?
Valt wel mee, ze schamen zich een beetje voor hemquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:15 schreef eskil het volgende:
John zijn kinderen willen toch niks met hem te maken hebben?
ik mag het hopen dat hij weer slaaptquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:16 schreef DKUp het volgende:
Griezel blijft achter het lint....
Slaapt Maaik nog?
Onze vakantievierder.....
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
toen ze die nacht tegen john zeiden dat ze de afwas gingen doen toen hij nog vlees ging bakken, snauwde hij ze af
Voor shag en vleeschquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:16 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Dus je gaat het geld voor jezelf houden?
John: Ik ga daarmee investeren en de rest voor mijzelf houden![]()
![]()
Zijn eigen kinderen willen hem niet zien. Die op bezoek waren zijn kinderen van zijn huidige vrouwquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze schamen zich een beetje voor hem
nee die is een boom aan het verminkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:16 schreef DKUp het volgende:
Griezel blijft achter het lint....
Slaapt Maaik nog?
Onze vakantievierder.....
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
En toen zei Sanne nog tegen hem: Kun je een beetje zachter doen John, er slapen mensen hier en het is heel gehorig
Ik bel zometeen wel 112....quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee die is een boom aan het verminken
Ik denk het niet, want ze vinden zichzelf geen zeikerdsquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter Level 2 of 3 doenquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
John heeft geen aardappelen gebakken dat waren Sanne en Brenda. Hebben die gebakken voor 5 anderen. Ik denk alleen dat ze het met 3 hebben opgegeten, maar weet het niet. Ik heb dat niet meer gezien.quote:
Aparte manier van aanpak wel. Ben benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske wil zo graag met iedereen door een deur kunnen dat ze geen stelling inneemt,
Ruzie verkoopt altijd goedquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:19 schreef witste het volgende:
Hoe maken ze hier nog leuke TV uitzendingen van zeg......
Oh ik dacht dat gisteren hier gelezen te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
John heeft geen aardappelen gebakken dat waren Sanne en Brenda. Hebben die gebakken voor 5 anderen. Ik denk alleen dat ze het met 3 hebben opgegeten, maar weet het niet. Ik heb dat niet meer gezien.
Ze zeiden wel dat het niet zo heel veel was en ze His en Chris toch misschien niet gingen wakker maken
Hij heeft wel 2 hamburgers gebakkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat gisteren hier gelezen te hebben.
Als je der zo zie denk ik leuke meid, tot ze haar mond opentrekt. Dan denk ik die mist een hersencelquote:
jmj is recht getrokken en Brandon is ook opgelost dus moeten ze maar vooruit kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:21 schreef Zeyina het volgende:
Manon zit nu Mike op te hemelen tegen Timo. Dat hij het allemaal voor de groep doet etc etc
Enorm.quote:
Ze hebben Joaquin, Hiske en Chris ook aardappels aangeboden. Alleen Joaquin koos ervoor verder te slapen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
John heeft geen aardappelen gebakken dat waren Sanne en Brenda. Hebben die gebakken voor 5 anderen. Ik denk alleen dat ze het met 3 hebben opgegeten, maar weet het niet. Ik heb dat niet meer gezien.
Ze zeiden wel dat het niet zo heel veel was en ze His en Chris toch misschien niet gingen wakker maken
Level 12 ook goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Level 12 ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben Joaquin, Hiske en Chris ook aardappels aangeboden. Alleen Joaquin koos ervoor verder te slapen.
Gelukkig hebben we er ook nog Brenda en Joaquim bijgekregenquote:
Kan niet wachten tot John wat verkeerds zegt tegen Brenda.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er ook nog Brenda en Joaquim bijgekregen
quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot John wat verkeerds zegt tegen Brenda.
Oja, die zou hem op zijn bek slaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot John wat verkeerds zegt tegen Brenda.
En de hele toko kort en klein slaan. Echt waarquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oja, die zou hem op zijn bek slaan.
En nu blijft het doorsmeulen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:26 schreef witste het volgende:
En toch denk ik dat als Hiske er niet was geweest, de bom al veel eerder, zo niet heftiger zou zijn gevallen... Fungeert toch op haar manier als een soort vredestichter ofzo...
die gaan toch voor zichzelf beginnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:28 schreef Tengano het volgende:
Tim op de finance inkoop/verkoop
Ben benieuwd hoe positief meik en John hier tegenaan kijken
En wat ik dan weer niet snap is dat ze nergens haar mening over geeft, maar toen John iets zei over iets wat Christel had gedaan / gezegd staat ze het ineens te beamen, dat dat niet zo handig wasquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu blijft het doorsmeulen.
Beter laten ontploffen en opnieuw beginnen.
Hij wil een souvenir van UTO2 om op te hangen thuisquote:Op donderdag 19 juli 2018 09:29 schreef durdur het volgende:
Het zal John wel steken dat nog niemand is opgevallen dat de bouwtekeningen door hem zijn verwijderd want jaaah dan leren ze er wel van hahaha.. #dikkevettefaalactieweer
Standaardzinnetje van mensen die zich er niet in willen mengen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En wat ik dan weer niet snap is dat ze nergens haar mening over geeft, maar toen John iets zei over iets wat Christel had gedaan / gezegd staat ze het ineens te beamen, dat dat niet zo handig was
Is zo, maar doet ze vrijwel niet. Alleen toen het over Christel ging. Haar vriendin notabenequote:Op donderdag 19 juli 2018 09:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Standaardzinnetje van mensen die zich er niet in willen mengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |