De beste post van jou ever.quote:
Ik zit te dollen kerel.............quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:38 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ja dag dan kom ik nooit meer utopia binnen. En ik ben zo lekker bezig met sporten op het moment. dat ga ik niet opgeven nu...
Zielige vertoning inderdaad, met zijn ontevreden hoofdquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
hahaha op zijn hurken in de bosjes een sjekkie roken. Hij eist respect!
Nee, in dit geval een stronk preiquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh god, er zit weer een bockworst dwars
Hoorde ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij gaat met een stok slaan, wat zegt die ouwe nu?............
en dan nog durven zeggen dat hij er maar 1 per dag neemt in de avond,leugenaar.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die gaat binnenkort weer flippen![]()
[ afbeelding ]
hij luistert niet nach Feboquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
open vuur mocht toch niet, dus ook geen sigaretjes!
Vanmiddag ook hurkendquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Goldencharly het volgende:
Mike stond tenminste gewoon staande te roken.
Daar werd vandaag in de groep ook over gesproken: dat het niet voor niets was dat ze een 2e brief over verbod open vuur hebben gekregen. Maar dat werd niet tegen John en Mike gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaan ze nog last mee krijgen dat gerook in de buitenlucht
Dat zei Sjon - Ik ga zo met een stok slaan!quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
alles stiekem, schijnt zo te horen, voelen ze zich rebelsquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Moeten ze erbij hurken als ze roken?
Zeker weten.quote:
Ah, Mike heeft al een stok voor hem gevondenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zei Sjon - Ik ga zo met een stok slaan!
Ik zit er klaar voor!
Ja, gelijk in het begin iemand bij de navel dacht ik, weet niet meer wiequote:Op woensdag 18 juli 2018 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft niemand van jullie ooit gehoord dat ze daar door een teek gebeten zijn............Als ik die Sjonnie in dat hoge gras zie zitten, mot dat toch een keer gebeurt zijn.......
Ja bij Jessiequote:Op woensdag 18 juli 2018 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft niemand van jullie ooit gehoord dat ze daar door een teek gebeten zijn............Als ik die Sjonnie in dat hoge gras zie zitten, mot dat toch een keer gebeurt zijn.......
Ja een Feyemoord ketting van 250 euroquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Zeik snorretje klagen dat er weer geen brood is, verdorie hij vreet de hele dag hamburgers en nog is het niet goed.
MIke klopt zich zelf op de borst, ik heb dit en ik heb dat en ik heb zus en ik heb zo
Weet je eens hoe wij ons voelen als jij niet luistert.....quote:
Beter, die zijn wat hardnekkigerquote:
Ik denk pieren uit de grond rammen ...niet doordraaien nu allemaal hé...quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
gisteravond aan tafel ook besproken maar toen wist opa het natuurlijk beter. Was niet voor rokenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Daar werd vandaag in de groep ook over gesproken: dat het niet voor niets was dat ze een 2e brief over verbod open vuur hebben gekregen. Maar dat werd niet tegen John en Mike gezegd.
Wees een vent kom er voor uit dat je wil roken.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:42 schreef pullup het volgende:
Te treurig voor woorden deze gast
[ afbeelding ]
Adriaan heeft zijn principes. Sjon is een drammerig klein kind, die ten alle tijden zijn zin wil hebben en eeuwig sjagerijnig is.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]adriaan kan soms doordrammen, maar dat is niets vergeleken met dat aso gedrag van mike en john
Hij zal wel bedoelen dat hij nu een stok heeft om te slaanquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor!
Nee,dat mag niet van Geert.quote:
Kan niet wachte.............quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor!
https://www.telegraaf.nl/images/535x301/filters:format(jpeg):quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/f3d0a564-ce10-11e7-9896-933aab5d22b0quote:
Hahaha dat zou ik kunnen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:42 schreef pullup het volgende:
Te treurig voor woorden deze gast
[ afbeelding ]
Ja zoiets hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zal wel bedoelen dat hij nu een stok heeft om te slaan
Ik denk ook dat hij deze uitdrukking bedoelde en dat hij of niet gaat bouwen, of men krijgt de boor of spijkers niet oid.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dacht al, dat kan niet missen met dat hoge gras.....quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gelijk in het begin iemand bij de navel dacht ik, weet niet meer wie
Had John die planken en zo besteld of weer zo gek schuimpje die het zelf kwam brengenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:44 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij deze uitdrukking bedoelde en dat hij of niet gaat bouwen, of men krijgt de boor of spijkers niet oid.
Gaat lekkequote:Op woensdag 18 juli 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GA,alles goed?Gisteren op FB mooie verhalen ook.
Jian kom er maar in.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:44 schreef pullup het volgende:
Ik krijg een beetje een Shining flashback als ik John zo zie
Here's Johnny!!!
quote:
quote:
Dat was al uit den treure besproken.. dat stiekum hurken achter een boom is typisch een TV act nergens voor nodig.. en er willen inmiddels nog 4 anderen ook gewoon gaan rokenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:43 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wees een vent kom er voor uit dat je wil roken.
Vraag maar in KPD.quote:
Precies, het zijn van die spreekwoordverkrachtersquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als het moet welquote:
Top.quote:
Er is wel gebeld hiervoor. Die meneer zei ook dat John had gebeld. Maar Mike heeft ook gebeld over een lading pallets en gereedschap. Ik dacht dat dat donderdag of vrijdag zou binnenkomen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had John die planken en zo besteld of weer zo gek schuimpje die het zelf kwam brengen
Is die ook van John ?quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:45 schreef MacDeMarco het volgende:
alleen mike mag de hamer van john gebruiken
Zo strak plan weer ..quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
John gaat alle schroeven weghalen hij gaat ze echt allemaal pakken nu
Hij hep vakansieeequote:Op woensdag 18 juli 2018 18:45 schreef chufi het volgende:
Kijk die Meikel nu lopen met zn 2 hengeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |