abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:35:50 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_180580053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:56 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Precies,
Ik vind de bekrompenheid en het steeds preutser worden van de samenleving een stuk zorgwekkender dan een beetje voorlichting aan kinderen. Al vind ik 9 jaar wel erg jong, ik was geloof ik 12 toen ik voor het eerst seksuele voorlichting kreeg. Maar dan nog geen reden om meteen in een kramp te schieten

Maar goed TS zal wel door de ooievaar gebracht zijn. 8)7
Een negenjarige filmen met een dildo op tafel pratend over masturbatie en dit vervolgens publiceren, ja als je dat raar vindt ben je echt bekrompen. :')

ಶುಭಾಕಾಂಕ್ಷೆಗಳೊಂದಿಗೆ Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:36:11 #52
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180580059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat heeft niets met seksuele voorlichting te maken en is iets voor volwassenen.

Heb jij kinderen?
Hoezo heeft het niets met seksuele voorlichting te maken? Die dingen zijn toch juist bedoelt voor seks?

Daarnaast; je kunt wel vinden dat seks alleen voor volwassenen is maar je denkt toch niet dat kinderen dat iets interesseert of wel? Het is algemeen bekend dat masturberen op vroege leeftijd begint.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180580070
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo heeft het niets met seksuele voorlichting te maken? Die dingen zijn toch juist bedoelt voor seks?

Daarnaast; je kunt wel vinden dat seks alleen voor volwassenen is maar je denkt toch niet dat kinderen dat iets interesseert of wel? Het is algemeen bekend dat masturberen op vroege leeftijd begint.
Dildospelletjes beginnen niet op vroege leeftijd, pervert.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:37:46 #54
451005 Grems
Clown World
pi_180580090
De lang voorspelde laatste stap voor de volgende push richting de acceptatie van seks met kinderen, als ze immers kunnen besluiten dat ze eigenlijk een meisje zijn dan kunnen ze ook wel besluiten dat iemand aan hun piemel mag zuigen.

Jaartje of 5 nog.
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:40:09 #55
186587 Byzantynixschii
pi_180580135
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dildospelletjes beginnen niet op vroege leeftijd, pervert.
Vraag eens een arts hoe vaak hij of zij huis- tuin- en keukenobjecten uit openingen van kinderen moet halen die er fysiek onverantwoorde seksuele handelingen mee verrichten.

Je kunt wel vinden dat iets dat gebeurt niet zou mogen gebeuren omdat je een bekrompen aap bent maar daar houdt de realiteit echt geen rekening mee.
pi_180580187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:37 schreef Grems het volgende:
De lang voorspelde laatste stap voor de volgende push richting de acceptatie van seks met kinderen, als ze immers kunnen besluiten dat ze eigenlijk een meisje zijn dan kunnen ze ook wel besluiten dat iemand aan hun piemel mag zuigen.

Jaartje of 5 nog.
pi_180580190
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Vraag eens een arts hoe vaak hij of zij huis- tuin- en keukenobjecten uit openingen van kinderen moet halen die er fysiek onverantwoorde seksuele handelingen mee verrichten.
Bron?
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:44:12 #58
451005 Grems
Clown World
pi_180580224
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Robert M. had zich gewoon moeten identificeren als kleuter, checkmate bigots.
pi_180580244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is geen seksuele voorlichting om met je dildo bij het hoofd te rammelen van je 9-jarige.
Nee dat hoeft nou ook weer niet maar om nou te doen alsof het zo rampzalig is dat is het andere uiterste.

Daarnaast is er niets mis mee om naast het standaard mannetje/vrouwtje riedeltje info te geven over verschillen in geaardheid en/of genderidentiteit.

Ik heb toen ook op vrij jonge leeftijd geleerd wat LGBT inhield(wel zonder al die extra andere lettertjes want die bestonden in mijn tijd nog niet, en de afkorting werd toen nog niet gebruikt) waardoor ik mijn gevoelens die zich later gingen ontwikkelen beter kon plaatsen, Ik bleek dus biseksueel te zijn. Maar dat zou ik ook zijn geweest zonder die voorlichting, maar dan waarschijnlijk wel met een hoop verwarring en onbeantwoorde vragen tot gevolg.
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:47:21 #60
186587 Byzantynixschii
pi_180580303
quote:

[..]

Bron?
De arts.

Dat staat er toch? "vraag eens een arts".

L.E.Z.E.N.
pi_180580333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

De arts.

L.E.Z.E.N.
'Vraag eens een arts' is geen bron, helder licht.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_180580363
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent er dus zo één, iemand die LGBT'ers (geaardheid/identiteit) vergelijkt met Pedoseksualiteit (Misdadig)
Volgens jou zijn het zeker ook allemaal verkrachers nietwaar?
Mooi om te weten, hoef ik geen tijd meer te verspillen aan deze zinloze discussie..
pi_180580364
Vind dit ook wel een erg jonge leeftijd.

En rukken en zo leer je vanzelf wel. Althans nooit een handleiding erbij gekregen

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2018 12:50:42 ]
pi_180580426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

De arts.

L.E.Z.E.N.
Ok.

Wacht even, ik bel even m'n huisarts.

"Yo Doc, met Degene Die Niet Genoemd Mag Worden. Klopt het dat je met regelmaat stofzuigerslangen, flessen en stoffer en blik uit kinderanussen en vagina's moet trekken?
Wat? Of ik al ontslagen ben bij PsyQ? Ja al maanden hoezo?"

Tuut tuut tuut.
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:52:52 #65
451005 Grems
Clown World
pi_180580432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:50 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Jij bent er dus zo één, iemand die LGBT'ers (geaardheid/identiteit) vergelijkt met Pedoseksualiteit (Misdadig)
Mooi om te weten, hoef ik geen tijd meer te verspillen aan deze zinloze discussie..
Als kinderen kunnen besluiten dat ze geen meisje maar een jongetje zijn en er blijkbaar een seksuele behoefte is waarom het bevredigen dan strafbaar houden? Wat is nu het praktische verschil tussen een dildo en andermans vinger?

Gaat gewoon gebeuren, extreemrechtse oerconservatieve gekkies zagen dit hele circus 20 jaar geleden al komen.
pi_180580442
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:50 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee niet de gewone LGBT.

Wel de nieuwe LGBTQIAAAPPPPSTEKMSXQWERTY-non-binary-pansexual-otherkin-club zoals de mensen op die video die geen kans ongemoeid laten kinderen te seksualiseren.

Trouwens, als Bi ben je tegenwoordig transfoob volgens die club en bigoted omdat je insinueert dat er maar 2 geslachten zijn. Het is maar even dat je het weet.
pi_180580457
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ok.

Wacht even, ik bel even m'n huisarts.

"Yo Doc, met Degene Die Niet Genoemd Mag Worden. Klopt het dat je met regelmaat stofzuigerslangen, flessen en stoffer en blik uit kinderanussen en vagina's moet trekken?
Wat? Of ik al ontslagen ben bij PsyQ? Ja al maanden hoezo?"

Tuut tuut tuut.
Ahahahaha
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:56:49 #68
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180580511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:30 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoe eerder daar mee begonnen wordt hoe meer kans op een succesvol resultaat. Als je het pas na je puberteit doet heeft je lichaam al veel tijd gehad om ongewenste hormonen aan te maken.
Het is alleen vrij onverantwoord om op die leeftijd niet alleen gebderdysforie te constateren, maar ook over te gaan op deze drastische ingreep. Aangezien het in veel gevallen wegtrekt.
pi_180580556
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Het is alleen vrij onverantwoord om op die leeftijd niet alleen gebderdysforie te constateren, maar ook over te gaan op deze drastische ingreep. Aangezien het in veel gevallen wegtrekt.
Het trekt in de overgrote gevallen weg (80-95%) EN die hormoonbehandeling is zwaar schadelijk voor het lichaam met permanente schade tot gevolg, oa aan botgroei, hersengroei maar ook permanente sterilisatie tot gevolg. Het is gewoon misdadig.
pi_180580558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:37 schreef Grems het volgende:

Jaartje of 5 nog.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180580567
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee niet de gewone LGBT.

Wel de nieuwe LGBTQIAAAPPPPSTEKMSXQWERTY-non-binary-pansexual-otherkin-club.
Ach dat is gewoon een stom modeverschijnsel wat wel weer overwaait.

Al die talloze lettertjes zijn gewoon variaties/gradaties op geaardheden en identiteiten. in principe valt alles wat geen cisgender man of vrouw is onder de T and alles wat niet strikt op één geslacht valt onder de B

LGBT dekt de lading dus prima. Sterker nog, die L mag er ook af want een lesbische vrouw is strikt genomen ook Homo/Gay GBT zou dus voldoende zijn
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:59:12 #72
186587 Byzantynixschii
pi_180580571
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Het is slechts onverantwoord als eventuele negatieve gevolgen niet voldoende voorzien kunnen worden. Volgens mij is onderzoek niet dusdanig gevorderd dat daar in algemene zin al iets over gezegd kan worden, het zal dus per geval moeten worden bekeken en beoordeeld.
pi_180580574
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ach dat is gewoon een stom modeverschijnsel wat wel weer overwaait.

Al die talloze lettertjes zijn gewoon variaties/gradaties op geaardheden en identiteiten. in principe valt alles wat geen cisgender man of vrouw is onder de T and alles wat niet strikt op één geslacht valt onder de B

LGBT dekt de lading dus prima. Sterker nog, die L mag er ook af want een lesbische vrouw is strikt genomen ook Homo/Gay GBT zou dus voldoende zijn
Dat is dus absoluut niet de kant die het opgaat.
pi_180580613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is dus absoluut niet de kant die het opgaat.
EN DE BLANKE MAN IS WEDEROM HET SLACHTOFFER.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 19 juli 2018 @ 13:01:47 #75
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_180580631
Seksuele voorlichting is net als gevorderde wiskunde, je krijgt het wel op school maar je gebruikt het later nooit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')