Een negenjarige filmen met een dildo op tafel pratend over masturbatie en dit vervolgens publiceren, ja als je dat raar vindt ben je echt bekrompen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 10:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Precies,
Ik vind de bekrompenheid en het steeds preutser worden van de samenleving een stuk zorgwekkender dan een beetje voorlichting aan kinderen. Al vind ik 9 jaar wel erg jong, ik was geloof ik 12 toen ik voor het eerst seksuele voorlichting kreeg. Maar dan nog geen reden om meteen in een kramp te schieten
Maar goed TS zal wel door de ooievaar gebracht zijn.
Hoezo heeft het niets met seksuele voorlichting te maken? Die dingen zijn toch juist bedoelt voor seks?quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat heeft niets met seksuele voorlichting te maken en is iets voor volwassenen.
Heb jij kinderen?
Dildospelletjes beginnen niet op vroege leeftijd, pervert.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo heeft het niets met seksuele voorlichting te maken? Die dingen zijn toch juist bedoelt voor seks?
Daarnaast; je kunt wel vinden dat seks alleen voor volwassenen is maar je denkt toch niet dat kinderen dat iets interesseert of wel? Het is algemeen bekend dat masturberen op vroege leeftijd begint.
Vraag eens een arts hoe vaak hij of zij huis- tuin- en keukenobjecten uit openingen van kinderen moet halen die er fysiek onverantwoorde seksuele handelingen mee verrichten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dildospelletjes beginnen niet op vroege leeftijd, pervert.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:37 schreef Grems het volgende:
De lang voorspelde laatste stap voor de volgende push richting de acceptatie van seks met kinderen, als ze immers kunnen besluiten dat ze eigenlijk een meisje zijn dan kunnen ze ook wel besluiten dat iemand aan hun piemel mag zuigen.
Jaartje of 5 nog.
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vraag eens een arts hoe vaak hij of zij huis- tuin- en keukenobjecten uit openingen van kinderen moet halen die er fysiek onverantwoorde seksuele handelingen mee verrichten.
Nee dat hoeft nou ook weer niet maar om nou te doen alsof het zo rampzalig is dat is het andere uiterste.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is geen seksuele voorlichting om met je dildo bij het hoofd te rammelen van je 9-jarige.
'Vraag eens een arts' is geen bron, helder licht.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De arts.
Dat staat er toch? "vraag eens een arts".
L.E.Z.E.N.
Jij bent er dus zo één, iemand die LGBT'ers (geaardheid/identiteit) vergelijkt met Pedoseksualiteit (Misdadig)quote:
Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De arts.
Dat staat er toch? "vraag eens een arts".
L.E.Z.E.N.
Als kinderen kunnen besluiten dat ze geen meisje maar een jongetje zijn en er blijkbaar een seksuele behoefte is waarom het bevredigen dan strafbaar houden? Wat is nu het praktische verschil tussen een dildo en andermans vinger?quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Jij bent er dus zo één, iemand die LGBT'ers (geaardheid/identiteit) vergelijkt met Pedoseksualiteit (Misdadig)
Volgens jou zijn het zeker ook allemaal verkrachers nietwaar?
Mooi om te weten, hoef ik geen tijd meer te verspillen aan deze zinloze discussie..
Nee niet de gewone LGBT.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:50 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Jij bent er dus zo één, iemand die LGBT'ers (geaardheid/identiteit) vergelijkt met Pedoseksualiteit (Misdadig)
Volgens jou zijn het zeker ook allemaal verkrachers nietwaar?
Mooi om te weten, hoef ik geen tijd meer te verspillen aan deze zinloze discussie..
Ahahahahaquote:Op donderdag 19 juli 2018 12:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ok.
Wacht even, ik bel even m'n huisarts.
"Yo Doc, met Degene Die Niet Genoemd Mag Worden. Klopt het dat je met regelmaat stofzuigerslangen, flessen en stoffer en blik uit kinderanussen en vagina's moet trekken?
Wat? Of ik al ontslagen ben bij PsyQ? Ja al maanden hoezo?"
Tuut tuut tuut.
Het is alleen vrij onverantwoord om op die leeftijd niet alleen gebderdysforie te constateren, maar ook over te gaan op deze drastische ingreep. Aangezien het in veel gevallen wegtrekt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoe eerder daar mee begonnen wordt hoe meer kans op een succesvol resultaat. Als je het pas na je puberteit doet heeft je lichaam al veel tijd gehad om ongewenste hormonen aan te maken.
Het trekt in de overgrote gevallen weg (80-95%) EN die hormoonbehandeling is zwaar schadelijk voor het lichaam met permanente schade tot gevolg, oa aan botgroei, hersengroei maar ook permanente sterilisatie tot gevolg. Het is gewoon misdadig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het is alleen vrij onverantwoord om op die leeftijd niet alleen gebderdysforie te constateren, maar ook over te gaan op deze drastische ingreep. Aangezien het in veel gevallen wegtrekt.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:37 schreef Grems het volgende:
De lang voorspelde laatste stap voor de volgende push richting de acceptatie van seks met kinderen, als ze immers kunnen besluiten dat ze eigenlijk een meisje zijn dan kunnen ze ook wel besluiten dat iemand aan hun piemel mag zuigen.
Jaartje of 5 nog.
Ach dat is gewoon een stom modeverschijnsel wat wel weer overwaait.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee niet de gewone LGBT.
Wel de nieuwe LGBTQIAAAPPPPSTEKMSXQWERTY-non-binary-pansexual-otherkin-club.
Het is slechts onverantwoord als eventuele negatieve gevolgen niet voldoende voorzien kunnen worden. Volgens mij is onderzoek niet dusdanig gevorderd dat daar in algemene zin al iets over gezegd kan worden, het zal dus per geval moeten worden bekeken en beoordeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het is alleen vrij onverantwoord om op die leeftijd niet alleen gebderdysforie te constateren, maar ook over te gaan op deze drastische ingreep. Aangezien het in veel gevallen wegtrekt.
Dat is dus absoluut niet de kant die het opgaat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ach dat is gewoon een stom modeverschijnsel wat wel weer overwaait.
Al die talloze lettertjes zijn gewoon variaties/gradaties op geaardheden en identiteiten. in principe valt alles wat geen cisgender man of vrouw is onder de T and alles wat niet strikt op één geslacht valt onder de B
LGBT dekt de lading dus prima. Sterker nog, die L mag er ook af want een lesbische vrouw is strikt genomen ook Homo/Gay GBT zou dus voldoende zijn
EN DE BLANKE MAN IS WEDEROM HET SLACHTOFFER.quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut niet de kant die het opgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |