Was getekend CyclingUpdatesN1Fan.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat jullie als subleague het hoofd verliezen en meteen andere mensen onterecht verwijten lopen te maken.
Ziedend.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was getekend CyclingUpdatesN1Fan.
Is niet erg, gaan we gezamenlijk ten onder.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde al die namen ook bijna Mani, maar het kopiėren van een lijstje ben ik niet zo van. (Geeft niks, Stijn)
Dat doe je al met KP en Showtimer toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is niet erg, gaan we gezamenlijk ten onder.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde al die namen bijna ook Mani, maar het kopiėren van een lijstje ben ik niet zo van. (Geeft niks, Stijn)
Die ene kan er geen kut meer van, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:50 schreef Aguero het volgende:
Ik voel ook al aankomen dat ik de verkeerde Izagirre ga kiezen.
Daar valt niet te kiezen. Gorka komt niet vooruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:50 schreef Aguero het volgende:
Ik voel ook al aankomen dat ik de verkeerde Izagirre ga kiezen.
Morgen de wederopstanding.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar valt niet te kiezen. Gorka komt niet vooruit.
Je weet dus wie de enige echte verzaker is.quote:
Hij hoefde alleen maar Sagan op te stellen (die hoe dan ook een rol ging spelen) en er was niet veel aan de hand.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je weet dus wie de enige echte verzaker is.
Laten we het erop houden dat we het allebei even kut doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je staat gewoon nog steeds onder mij hahaha.
Stel je voor dat Gilbert ook nog had gewonnen.quote:
Daar zit je mis. Verliezen is voor losers, voor mij is dit gewoon een pauze in mijn successen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het allebei even kut doen.
Kopieer nou maar gewoon mijn team voor morgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar zit je mis. Verliezen is voor losers, voor mij is dit gewoon een pauze in mijn successen.
Zal wel aan mij liggen maar ik kan zulke teams niet samenstellen. Ik kom er gewoonweg niet op.quote:
Ik wil zo hoog mogelijk eindigen. Niet mijn 300e plek consolideren.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kopieer nou maar gewoon mijn team voor morgen.
Denk aan de bandana's.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil zo hoog mogelijk eindigen. Niet mijn 300e plek consolideren.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil zo hoog mogelijk eindigen. Niet mijn 300e plek consolideren.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat doe ik juist door jouw team niet te kopiėren.
Parijs is nog ver Slobquote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:01 schreef Slobeend het volgende:
Samen met showtimer op het podium zou ik voor tekenen.
Dag 1 van de overgangsdagen is netjes afgesloten. We gaan vandaag weer vol passie het rekenhok in om een mooie squadra te formeren.quote:
Ik heb vertrouwen in de 9 mannen die ik heb opgesteld om een eventuele Balla overwinning te compenseren.quote:
Als Bala mee zit, eindigt hij sowieso in de top twee met Julian. De vraag is, hoeveel zin heeft hij en hoeveel ruimte krijgt hij? Zie het alweer gebeuren dat Fuglsang plek 8 moet verdedigen of zo. Movistar gaat sowieso mee zitten vanwege dat lachwekkende ploegenklassement.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de 9 mannen die ik heb opgesteld om een eventuele Balla overwinning te compenseren.
Is er een scenario denkbaar dat Mobbistar op kop gaat rijden voor Bala?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Bala mee zit, eindigt hij sowieso in de top twee met Julian. De vraag is, hoeveel zin heeft hij en hoeveel ruimte krijgt hij? Zie het alweer gebeuren dat Fuglsang plek 8 moet verdedigen of zo. Movistar gaat sowieso mee zitten vanwege dat lachwekkende ploegenklassement.
Bala heeft nooit echt laten zien dat hij geinteresseerd is om in dit soort etappes in de ontsnapping te gaan. Kan nog steeds dat hij het doet hoor. Maar ik gok gewoon van niet, als ik het mis heb, so be it.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Bala mee zit, eindigt hij sowieso in de top twee met Julian. De vraag is, hoeveel zin heeft hij en hoeveel ruimte krijgt hij? Zie het alweer gebeuren dat Fuglsang plek 8 moet verdedigen of zo. Movistar gaat sowieso mee zitten vanwege dat lachwekkende ploegenklassement.
Ik word boos als het een pelotonsprint wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2018 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Favorieten volgens WielerFlits
**** Daniel Martin
*** Alejandro Valverde, Julian Alaphilippe
** Pierre Latour, Primoø Roglič, Romain Bardet
* Geraint Thomas, Chris Froome, Greg Van Avermaet, Tom Dumoulin
Sagan zou ik echt nooit doen. Greg heb ik wel, maar dat is al een twijfelgevalletje.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen zegt eigenlijk Krek of SaganIk heb ze allebei niet nu
Ik ook niet, Sagan is veel te duur.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen zegt eigenlijk Krek of SaganIk heb ze allebei niet nu
Dit is Centraal Massief zoals je had kunnen lezen in voorbeschouwing van R_R Ik heb hem gewoon overigens, die kutpool vertrouw ik voor geen meterquote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Majka maar die roept dan weer dat hij zich spaart voor de "Pyreneeen" ik neem aan dat dit geen Pyreneen rit is? Lastig dit.
Als hij alsnog de etappe wint word ik viesmad op je. Dat snap je.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Majka maar die roept dan weer dat hij zich spaart voor de "Pyreneeen" ik neem aan dat dit geen Pyreneen rit is? Lastig dit.
Herradaquote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:30 schreef Aguero het volgende:
Herrada of Navarro?
Gaudu, Molard of Vichot?
Valgren of Fraile?
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Slobeend het volgende:
De nummer 1 gaat voor klassementsrenners. Ik heb ineens zo'n gevoel dat...
Dit gaat niet lekker uitpakken vrees ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Mijn joker vandaag is Mollema
1x grijs en 3x zwart
Ik zie hetquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaat niet lekker uitpakken vrees ik.
Dan ben ik benieuwd wat je eerste team was.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:41 schreef Aguero het volgende:
4 man mee, ook nog eens 4 man die ik vanochtend gewisseld heb.
1. Van Avermaetquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je eerste team was.
Garpje toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, Krek zal wel in dienst gaan rijden van Caruso. Helaars.
Nee ik denk dat echt ouwe reus.quote:
Hmm, alleen Quickstep heeft er belang bij om het samen te houden. Krek ligt nu al te bidden dat ze noodgedwongen met Fil en Lampie gaan spelen.quote:
Same, maar ook omdat ik vanmorgen Slagter en Calmejane eruit gewipt heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 2 man in de kopgroep
Teringjantje
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |