Heeft de huisarts jullie wel advies gegeven over wat je nu het beste kunt doen? Of laten ze t over aan het cb?quote:Op maandag 23 juli 2018 10:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Helaas geen medicatie gekregen.
Als mogelijke oorzaak noemde de huisarts KMA (koemelkallergie), aangezien dit ook bij m’n zusje het geval was.
Fingers crossed! Woensdag naar het CB en ook langs een osteopaat, dus we gaan ‘t zien. Nog even doorbijten dus.
Op advies proberen met Nutramigen.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heeft de huisarts jullie wel advies gegeven over wat je nu het beste kunt doen? Of laten ze t over aan het cb?
vervelend dat je je n beetje aan de kant geschoven voelt bij de huisarts. Ik heb verder geen ervaring met kma dus kan je daar verder geen advies over geven.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op advies proberen met Nutramigen.
Verder huis, tuin en keukentips... welke we allemaal al geprobeerd hebben natuurlijk (goed boeren, half uur rechtop na voeding, bed omhoog, etc.).
Dus eigenlijk vrij typisch een huisarts (uitzonderingen daar gelaten...).
Woensdag afspraak bij het CB met de kinderarts, dus kijken het wel even aan nog.
Ben nu de tweede fles Nutramigen aan het geven en ze valt halverwege in slaap, terwijl ze de Nutrilon op -moest- drinken tot de laatste druppel... en per dag eigenlijk meer dronk dan ze mocht.
Ja! Bedankt nog.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:57 schreef Aure het volgende:
Ahw Malteser, Mars klinkt als een voorbeeldbaby! Is het nog gelukt met het liggend voeden?
En spekbaby van jagarom op te eten!
LeSageWat aandoenlijk zo op de fiets in slaap vallen.
Goddelijker, welkom! Balen van de huisarts, hopelijk heeft het CB er nog iets zinnigs over te zeggen.
Ik heb J. vanochtend even laten wegen, ruim 6 kilo spekde dame die hem woog schrok ervan want "hij stijgt boven de curve uit", maar in de WHO curve volgt ie netjes een lijn (de lijn van dikke baby's wel
), dus het lijkt mij prima in orde.
Ik ook. Verschrikkelijk vind ik het. Geef mij de herfst en winter maarquote:[b]Op maandag 23 juli 2018 15:09 schreef rena het volgende:[/b
Ik ben dit weer echt zo zat en het lijkt wel of ik de enige ben. Ik zweet echt 100 keer erger dan voor de zwangerschap
quote:Op maandag 23 juli 2018 15:14 schreef Aure het volgende:
J. is nu 7 weken![]()
Ah vervelend is dat rena! Ik heb er ook heel veel last van. Sochtends is ook mijn hele kussen nat van het zweet![]()
zou dat ook nog een hormonending kunnen zijn?
Jep, zojuist nog! Alleen hield Mars het na twee luiers voor gezien.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef Aure het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het gevreesde vloeibare poepgeluid hoort en snel de luier verschoont, want als je te lang wacht lekt ie door. Vervolgens zit je weer met je baby op de bank, nog een keer dat geluid, deze keer helaas wel tot aan z'n nek. Weer een schone luier, romper in de week en terwijl je de woonkamer binnen loopt hoor je hetzelfde geluid voor de derde keerToch wel blij dat ik die in drie etappes heb verschoond, want het had echt nooit in één luier gepast
En J. bleef me al die tijd met een grote glimlach aankijken
quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef Aure het volgende:
En J. bleef me al die tijd met een grote glimlach aankijken
Schrikken zegquote:Op maandag 23 juli 2018 16:35 schreef Flav het volgende:
Hier is het zweten gelukkig een stuk minder, met dit weer kun je gewoon niet niet zweten![]()
V viel daarstraks hard met zijn voorhoofd op de rand van het tv meubel![]()
Hij struikelde over zijn eigen voet.
Het werd meteen blauw met een rode streep, gelukkig niet open, hij vond het zelf minder erg want hij was snel getroost.
Er zullen helaas nog wel meer ongelukjes gebeuren, iets met vallen en opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |