quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is even geleden hé, standaard op vrijdag ballen
Op iets hopen is dus alquote:
Droomstart hopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op iets hopen is dus al-waardig, ok
Ja, lekker Willem II in de eredivisie vergelijken met FC Twente in de KK-divisie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Droomstart hopen.
Hopen dat je hele seizoen op kop staat.
Ja, dit wil iedereen wel he. Ik hoop ook dat Willem II kampioen wordt en we volgend jaar de CL winnen. Net zo realistisch als waar er hier op gehoopt wordt.
Ik zie zoiets ook wel gebeuren, maar hoop natuurlijk op een (dikke) overwinning.quote:
Nouja, ik zeg dat het net ongeveer net zo realistisch is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, lekker Willem II in de eredivisie vergelijken met FC Twente in de KK-divisie.
[..]
Ik zie zoiets ook wel gebeuren, maar hoop natuurlijk op een (dikke) overwinning.
Waar denk jij dat Twente eindigt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg dat het net ongeveer net zo realistisch is.
De enige die nog vertrouwen hebben in Twente zijn de Twente supporters zelf blijkbaar. Grote club genot enzo. Twente is te groot voor de KK divisie.
Ik denk dat ze het eind van de competitie niet halen. Zo rond de winterstop uit ellende maar opgeheven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Twente eindigt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het eind van de competitie niet halen. Zo rond de winterstop uit ellende maar opgeheven.
Wat denk jij?
eerste helft competie team opbouwen, goede wi terstop draaien, derde of vierde periodekampioen worden en dan de nacompetitie in en hopen dat je er doorheen komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk wel bij de eerste zes, keertje periodekampioen, nacompetitie spelen en promoveren (net als in '83).
Toen speelde je geen nacompetitie, debiel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk wel bij de eerste zes, keertje periodekampioen, nacompetitie spelen en promoveren (net als in '83).
Ik ben abuis. Raar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen speelde je geen nacompetitie, debiel.
HALLO ZEGquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen speelde je geen nacompetitie, debiel.
Ja dat lijkt mij ook het mooie ervan. Hoe het voetbal ook is, ik kan wel genieten van die simpele wedstrijdjes her en der door het land in kleine stadionnetjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon een mooi jaar van maken, lekker veel uitwedstrijdjes bezoeken. Ik heb er zin an.
Ik stop ook maar met Grolsch. Was eigenlijk mijn huismerk, maar kan ze niet echt meer serieus nemen.quote:
Mad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stop ook maar met Grolsch. Was eigenlijk mijn huismerk, maar kan ze niet echt meer serieus nemen.
Op naar Hertog JanGod.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stop ook maar met Grolsch. Was eigenlijk mijn huismerk, maar kan ze niet echt meer serieus nemen.
Op naar Hertog JanGod.
Nu je het zegt. Ik zit ook nog bij Energiedirect.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef Syd het volgende:
[..]Net als Feijenoord supporters die Ziggo opzeggen omdat Ajax
Kijk gewoon Fox (11 Ziggo, 14 KPN) voor schakelprogramma met hoofdmooit de wedstrijd van Twente...quote:
Geen VAR in de 1e divisie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Twente dat een onterecht penalty mee krijgt. Is eens wat anders dan hoe het vorig seizoen ging
Absoluut, geheel anders dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:05 schreef DrMarten het volgende:
Aantal spelers waarvan je wel kan zien dat ze aardig kunnen voetballen. Als die beter op elkaar ingespeeld raken kan het een leuk seizoen worden. Ik had het een stuk minder verwacht vandaag.
En ze gooiden de beuk erin, ook fijn om te zien. Hopen dat ze dat ook volhouden tegen Telstart uit enzo.
Ok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:11 schreef pitboer het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN.zonder 70 miljoen skuld.
quote:
quote:
Heeft Twente 70 miljoen schuld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:11 schreef pitboer het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN.zonder 70 miljoen skuld.
Fc Turken stadquote:
Is dat zo? Nooit geweest.quote:
Mijn excuses 60 miljoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft Twente 70 miljoen schuld?
weet het ook pas sinds gisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit geweest.
Als ze promoveren dan lijkt me dat best een aardige awayday. Maar Turkenstad dus?
Dat wist ik ook niet, schijnbaar hingen er bordjes met 'verboden voor Italianen' in de danszalen daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:38 schreef pitboer het volgende:
En ze spreken er 1 uit oldenzaal?
Logisch ook.
Je moet wat als er geen eagles topic isquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:38 schreef pitboer het volgende:
En ze spreken er 1 uit oldenzaal?
Logisch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |