adriaan is toch zo tegen? die zei nog dat hij die peuken weer over het hek gooit als ze met boodschappen mee zoudenkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:19 schreef zodeju het volgende:
Jeffry lust er ook wel eentje......de enige die er echt tegen is en die hoog van de toren zal blazen is.............loser Bradon...........
Zo hard werkt hij nou ook weer niet. Drukt zijn snor vaak met taken ed. ookquote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gebeurt snel bij mensen die zichtbaar hard werken en men vindt dat ze 'hart voor de zaak hebben'. Hij is ook een oudere, dus dat wil ook wel meespelen. En..... hij heeft gejankt en wilde naar huis.
Kijk dat zijn er al twee......Brandon ook hoor.......quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
adriaan is toch zo tegen? die zei nog dat hij die peuken weer over het hek gooit als ze met boodschappen mee zoudenkomen
2 euro?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:25 schreef Yaksa het volgende:
6 klanten voor Fittopia.
Toch weer 12 euro verdiend.
20 euro weg.quote:
Zou zo mooi zijn, maar vertalen het weer in wij zijn zo spraakmakend.......quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
ik hoop dat er ook weer publieksstemmen zijn, 1 op mike of john en dan hun reactie
2 pakjes peukenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:25 schreef Yaksa het volgende:
6 klanten voor Fittopia.
Toch weer 12 euro verdiend.
Waar ik me soms wel druk om maak, is dat de heren denken dan ze met een stel impen te maken hebben die ze alles kunnen voorschotelen. Is toch heel wat anders dan er 'moet reuring zijn'. Ik voel me beledigd dat ik moet accepteren dat een dombo als Mike denkt de baas te zijn, en ook nog denkt dat hij een hele goeie is.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij maakt je niet druk, ik zit me hier op te vreten met een rooie kop en jij maakt je niet druk ??![]()
ik ook niet echt
hij laat jeffry heel veel doenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo hard werkt hij nou ook weer niet. Drukt zijn snor vaak met taken ed. ook
Dan doe je iets niet goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |