Hmmquote:Op maandag 16 december 2024 02:09 schreef THEFXR het volgende:
meestal zijn het faceboekgroepen of yt sites, recept sites zijn er wel, alleen is het wat beperkt in de instructies.
Pinterest heeft flink wat recepten. En wat @THEFXR zegt FB etc. Er zijn 2 dames in de UK die kookboeken/websites hebben met recepten maar die sites zijn betaald (hayleysrecipeclub en poppy_cooks)quote:
Hier zou je eens kunnen kijken:quote:
Ik mik ze in een boterhamzakje, beetje olie erbij, opschudden en in het mandje flikkeren. Bij gepaneerde snacks iets meer dan 'gladde' snacks.quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
#durftevragen snacks die in principe voor frituur zijn(staat geen airfryer instructies op de verpakking) smaakt dat ook gewoon prima in de airfryer?of beter niet
Ik had laatst dus airfryer frikandellen van mora maar ik vond ze niet lekkerde specifiek bedoelde airfryer variant van kroketten friet en kipnuggets komen er goed uit maar de frikandel dus niet.
Je haalt ze ook weer UIT het zakje voordat je ze in de Airfryer gooit neem ik aan?quote:Op zondag 22 december 2024 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mik ze in een boterhamzakje, beetje olie erbij, opschudden en in het mandje flikkeren. Bij gepaneerde snacks iets meer dan 'gladde' snacks.
Gaat tot nu toe bij alles goed.
Frikandel trouwens nooit geprobeerd want dat eet ik nooit.
Ligt eraan hoe crunchy ik ze gebakken wil hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je haalt ze ook weer UIT het zakje voordat je ze in de Airfryer gooit neem ik aan?
Advies graag Roos-proof plaatsen.
Ik deed dit gisteravond en mijn huis deed een Tarwekampje. Binnen 10 werkdagen zie jij de claim van mijn advocaat tegemoetquote:Op zondag 22 december 2024 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mik ze in een boterhamzakje, beetje olie erbij, opschudden en in het mandje flikkeren. Bij gepaneerde snacks iets meer dan 'gladde' snacks.
Gaat tot nu toe bij alles goed.
Frikandel trouwens nooit geprobeerd want dat eet ik nooit.
Gewone frikandellen kan prima. Uit mijn hoofd ongeveer 10 minuten op 180 graden.quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef roos94 het volgende:
#durftevragen snacks die in principe voor frituur zijn(staat geen airfryer instructies op de verpakking) smaakt dat ook gewoon prima in de airfryer?of beter niet
Ik had laatst dus airfryer frikandellen van mora maar ik vond ze niet lekkerde specifiek bedoelde airfryer variant van kroketten friet en kipnuggets komen er goed uit maar de frikandel dus niet.
Wat maakt dan eik het verschil met een airfryer variant ? Extra ¤¤¤ binnenslepen ?quote:Op maandag 23 december 2024 15:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewone frikandellen kan prima. Uit mijn hoofd ongeveer 10 minuten op 180 graden.
De airfryer variant komt mooier/krokanter uit de airfryer. Normale frikandellen blijven een slappe hap.quote:Op maandag 23 december 2024 15:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat maakt dan eik het verschil met een airfryer variant ? Extra ¤¤¤ binnenslepen ?
De truc zit m in 'beetje' oliequote:Op maandag 23 december 2024 15:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik deed dit gisteravond en mijn huis deed een Tarwekampje. Binnen 10 werkdagen zie jij de claim van mijn advocaat tegemoet
Kern (Sligro) komen er wel redelijk goed uit. Beetje bleekjes wel, maar zijn prima te doen. De Airfryer varianten zien er smakelijker uit.quote:Op maandag 23 december 2024 17:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
De airfryer variant komt mooier/krokanter uit de airfryer. Normale frikandellen blijven een slappe hap.
Pyrolysequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:30 schreef roos94 het volgende:
Hoe maak je het verwarmingselement/bovenkant van de airfryer schoon?
Ik haal er af en toe een microvezeldoek overheen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:30 schreef roos94 het volgende:
Hoe maak je het verwarmingselement/bovenkant van de airfryer schoon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |