* Perrin ziet m wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jouw plaatje is stuk, je moet hem uploaden op imgur ofzo.
Op dit moment weiger ik nog spellen die ik op de Wii U had te kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er mag toch wel wat DLC komen. Ik heb ze beiden, maar ik was na een paar uur al klaar met die van de Switch, mede omdat ik die op de Wii U helemaal grijs gespeeld heb.
Op dit moment (nog?) wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zje ‘m ook gewoon. Helaas Japan only volgens mij?
Ik heb hem ook 2ehands gehaald, anders had ik het ook nooit gedaan. Gewoon goed Marktplaats in de gaten houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 05:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Op dit moment weiger ik nog spellen die ik op de Wii U had te kopen.
Vind het nog altijd zonde om daar nog eens 60 euro voor neer te tellen terwijl ik het al heb...
Het is wel een gemis om geen mario kart te hebben op mijn nieuwe console, en dan nog één die portable is... Ik kijk wel regelmatig online voor een 2ehands exemplaar, om toch maar te zondigen tegen mijn principe van double dip.
Mario Kart is toch mijn zwakte
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 09:00:12Thanks to your incredible support, #OCTOPATHTRAVELER has now shipped 1 million units globally, including #NintendoSwitch #eShop downloads. The developers at Square Enix would like to thank you for making this possible. https://t.co/dSBRyPt8bl reageer retweet
quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:53 schreef Rijst het volgende:
Overmorgen Overcooked 2 Dead Cells. Zin in!
Alleen als je een Battle Pass hebt en skins hebt ontgrendeld.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:58 schreef SarCastro het volgende:
Vraagje, is je avatar bij fortnite random of kun je deze customizen?
Want de E3 presentatie was nog niet lang genoegquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:47 schreef DKUp het volgende:
Smash Direct 8 augustus 2018
https://mobile.twitter.com/NintendoVS/status/1026202051884150784
Zeker niet, Sakurai kan ik uren naar luisterenquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Want de E3 presentatie was nog niet lang genoeg
Er valt nog genoeg over te vertellen. De verschillende game modes, stages, extra vechters, muziek, items, etc.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd en ze hebben van mij een negroïde vrouw met een kort pittig kapsel gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen als je een Battle Pass hebt en skins hebt ontgrendeld.
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2018 23:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wellicht, deze direct zegt daar verder niets over natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2018 08:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Volgens mij heeft Nintendo voor de rest van dit jaar gewoon niks meer achter de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |