abonnement Unibet Coolblue
pi_180703340
Vraagje: raden jullie het tweedehands kopen van een Switch aan of af? Ik heb een mooie Switch gevonden op marktplaats voor 330 euro inclusief
• screen protector
• accu pack van 1000mah
• SD kaart van 128 gb
• games Wolfenstein en Rayman
• duiksrick rood en groen (mario en luigi)
• stevige rubber case

De switch is slechts een maand oud en aangezien ik niet van plan ben om bovenstaande games te spelen (misschien wel Rayman) zal ik die misschien verkopen.

Is het het waard?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:20:18 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180703359
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:42 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Als je Korok seeds gaat verzamelen kom je vanzelf op plekken waar je anders nooit zult komen.
Zo vind je veel interessante dingen.
Ik deed het precies andersom, gewoon leuke plekken zoeken en dan kom je vanzelf wat tegen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180703367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef mr.JamesBond het volgende:
Vraagje: raden jullie het tweedehands kopen van een Switch aan of af? Ik heb een mooie Switch gevonden op marktplaats voor 330 euro inclusief
• screen protector
• accu pack van 1000mah
• SD kaart van 128 gb
• games Wolfenstein en Rayman
• duiksrick rood en groen (mario en luigi)
• stevige rubber case
geen slechte deal.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:23:35 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180703404
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef mr.JamesBond het volgende:
Vraagje: raden jullie het tweedehands kopen van een Switch aan of af? Ik heb een mooie Switch gevonden op marktplaats voor 330 euro inclusief
• screen protector
• accu pack van 1000mah
• SD kaart van 128 gb
• games Wolfenstein en Rayman
• duiksrick rood en groen (mario en luigi)
• stevige rubber case

De switch is slechts een maand oud en aangezien ik niet van plan ben om bovenstaande games te spelen (misschien wel Rayman) zal ik die misschien verkopen.

Is het het waard?
Ik zou het zelf niet doen. Liever een nieuwe voor 308 en dan een game die je echt tof vindt. De accupack is waardeloos, de thumbsticks zijn waardeloos, de screenprotector is waardeloos.

SD kaartje is wel handig en een case an sich ook wel.

Uiteindelijk your call natuurlijk, ik kan niet zien hoeveel geld je hebt ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180703526
is er een charging stand waar liggend mee kunt gamen die en kut usb-c in je duwt tijdens het gamen
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:33:18 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180703572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:30 schreef redboyke het volgende:
is er een charging stand waar liggend mee kunt gamen die en kut usb-c in je duwt tijdens het gamen
Zoiets?

https://nyko.com/collecti(...)-for-nintendo-switch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180703583
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet doen. Liever een nieuwe voor 308 en dan een game die je echt tof vindt. De accupack is waardeloos, de thumbsticks zijn waardeloos, de screenprotector is waardeloos.

SD kaartje is wel handig en een case an sich ook wel.

Uiteindelijk your call natuurlijk, ik kan niet zien hoeveel geld je hebt ;)
maarja SD kaart is ook geen 50 euro.
Die games zijn nu namelijk niet veel waard.
pi_180703680
quote:
waren die dingen niet onveilig?had toch gehoord dat dat je device kan bricken of zoiets.

zoiets? is echt gewoon voor te kunnen opladen en gamen dat ik iets wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2018 19:41:09 ]
pi_180704237
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik deed het precies andersom, gewoon leuke plekken zoeken en dan kom je vanzelf wat tegen.
Ik werk een checklist af.
Alleen kun je hier niet zien wanneer je een area voltooid hebt.
Dus ik ben benieuwd op het einde.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:59:36 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180704244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:38 schreef redboyke het volgende:

[..]

waren die dingen niet onveilig?had toch gehoord dat dat je device kan bricken of zoiets.

zoiets? is echt gewoon voor te kunnen opladen en gamen dat ik iets wil.
Geen idee verder over bricken. Ik gebruik mijn Switch in handheld mode eigenlijk nooit langer dan drie uur. Gebeurt dat wel, dan hang ik 'm gewoon aan een usb kabel. Vind die kabel heul niet zo erg. Mijn PS4 controller is ook bekabeld want :r Dual Shock :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180704799
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen idee verder over bricken. Ik gebruik mijn Switch in handheld mode eigenlijk nooit langer dan drie uur. Gebeurt dat wel, dan hang ik 'm gewoon aan een usb kabel. Vind die kabel heul niet zo erg. Mijn PS4 controller is ook bekabeld want :r Dual Shock :r
bij de 3ds was nintendo slim om de oplader aan de bovenkant te doen waardoor je dus geen last had van de oplader nu dus wel. mensen hadden het vast niet zo erg gevonden om hun switch head first in de dock te steken vergeleken met nu die kabel dat in de weg zit.
  Forum Admin dinsdag 24 juli 2018 @ 20:33:29 #137
35723 crew  GGMM
pi_180704988
quote:
Ik vind random encounters juist leuk :@ Als je moeilijk zit in je levens en naar de volgende stad onderweg bent en niet zeker weet of je het gaat redden. _O_

En dat 'trainen' wat hij benoemt door 1000x een slak van level 1 te verslaan; dat kan je ook doen door naar een gebied te gaan waar tegenstanders aanwezig zijn die eigenlijk nét te sterk zijn. Dan gaat je exp. veel sneller, plus het blijft spannend, omdat je niet weet of je het redt.

Maar ik snap z'n punten wel. Als dit niet je game is zal er ongetwijfeld ook echt geen ene flikker aan zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_180705119
Nooit third party stands kopen idd, die shit bricked je console.
  Redactie Games woensdag 25 juli 2018 @ 19:54:50 #140
181272 crew  Noppie2000
pi_180726499
Paladins is nu free to play op Switch. Best leuke game voor als je nog een FPS zoekt voor Switch :)
pi_180727407
Well, I finally caved. Octopath Traveler was de druppel, die kon ik niet weerstaan. Ik wou eigenlijk wachten tot Bayo 3. Nu zit ik alleen met mijn Wii U.

Wat zouden jullie doen, verkopen en double dippen op alles wat ik al had:Zelda Botw en wind waker,Xenoblade chronicles X, Wonderfull 101, Bayo 1+2, Nintendoland ( die boeit me eigenlijk niet), Smash, Mariokart 8, Splatoon, New super mario world, Super mario 3d world.

Godver, nu ik het zo teruglees, wat een ondergewaardeerde console is het eigenlijk. Ik heb teveel games die je gewoon moet hebben. Vroeger zou ik hier dus nooit aan gedacht hebben, ik heb zelfs mijn nes en snes nog, met pristine en tegenwoordig zeldzame games. Maar nu toch alles van de Wii U hoogstwaarschijnlijk geport gaat worden of digitaal verkrijgbaar zie ik de noodzaak niet meer zo.
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:34:31 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180727500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Well, I finally caved. Octopath Traveler was de druppel, die kon ik niet weerstaan. Ik wou eigenlijk wachten tot Bayo 3. Nu zit ik alleen met mijn Wii U.

Wat zouden jullie doen, verkopen en double dippen op alles wat ik al had:Zelda Botw en wind waker,Xenoblade chronicles X, Wonderfull 101, Bayo 1+2, Nintendoland ( die boeit me eigenlijk niet), Smash, Mariokart 8, Splatoon, New super mario world, Super mario 3d world.

Godver, nu ik het zo teruglees, wat een ondergewaardeerde console is het eigenlijk. Ik heb teveel games die je gewoon moet hebben. Vroeger zou ik hier dus nooit aan gedacht hebben, ik heb zelfs mijn nes en snes nog, met pristine en tegenwoordig zeldzame games. Maar nu toch alles van de Wii U hoogstwaarschijnlijk geport gaat worden of digitaal verkrijgbaar zie ik de noodzaak niet meer zo.
Gewoon houden. Denk niet dat het veel oplevert. Ik hou zelf sowieso alle consoles trouwens, hoef daar niet eens over na te denken :D

En ja, WiiU is een prachtconsole. Ontzettend ondergewaardeerd. Als we Switch even buiten beschouwing laten is WiiU mijn nummer 3 na SNES en GameCube.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 25 juli 2018 @ 20:35:03 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_180727513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Well, I finally caved. Octopath Traveler was de druppel, die kon ik niet weerstaan. Ik wou eigenlijk wachten tot Bayo 3. Nu zit ik alleen met mijn Wii U.

Wat zouden jullie doen, verkopen en double dippen op alles wat ik al had:Zelda Botw en wind waker,Xenoblade chronicles X, Wonderfull 101, Bayo 1+2, Nintendoland ( die boeit me eigenlijk niet), Smash, Mariokart 8, Splatoon, New super mario world, Super mario 3d world.

Godver, nu ik het zo teruglees, wat een ondergewaardeerde console is het eigenlijk. Ik heb teveel games die je gewoon moet hebben. Vroeger zou ik hier dus nooit aan gedacht hebben, ik heb zelfs mijn nes en snes nog, met pristine en tegenwoordig zeldzame games. Maar nu toch alles van de Wii U hoogstwaarschijnlijk geport gaat worden of digitaal verkrijgbaar zie ik de noodzaak niet meer zo.
Van de games die je noemt zijn alleen Zelda, Mario Kart 8 en Bayo ook beschikbaar op Switch. Smash gebruikt de Wii U-versie als basis, maar bouwt daar dusdanig op voort dat je dat kan zien als nieuw deel. Splatoon 2 is ook gewoonweg een sequel met veel nieuwe content :)

Van die games zou ik alleen Kart 8 Deluxe dubbel-dippen, misschien Zelda ook. Zou de Wii U ook gewoon houden verder, superveel mooie titels O+
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:38:17 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180727621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:35 schreef Noppie2000 het volgende:

Van die games zou ik alleen Kart 8 Deluxe dubbel-dippen
Vergeet Mario Kart.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:11:49 #145
429367 DKUp
ON TOUR
pi_180728496
Ik wacht wel op de betaalde dlc van Mario Kart 8 Deluxe, oh wacht.....
SOONY
pi_180729596
Beslissing genomen. Ik houd mijn Wii U. Waarom zou ik al die games opnieuw kopen als mijn Wii U nog werkt. Ik zet ze gewoon gezellig naast elkaar. Ondanks de 4 jaar lifespan is de Wii U gewoon awesome, super veel lol mee gehad.
pi_180729846
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon houden. Denk niet dat het veel oplevert. Ik hou zelf sowieso alle consoles trouwens, hoef daar niet eens over na te denken :D

En ja, WiiU is een prachtconsole. Ontzettend ondergewaardeerd. Als we Switch even buiten beschouwing laten is WiiU mijn nummer 3 na SNES en GameCube.
Ik heb dit jaar al mijn consoles verkocht.
Snes, gamecube, n64 en een hoop gameboys.
pi_180729917
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:03 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar al mijn consoles verkocht.
Snes, gamecube, n64 en een hoop gameboys.
Degene die mijn snes wilt hebben zal hem uit mijn ijskoude dode vingers moeten trekken. En dan nog kom ik je achterna spoken als geest.
pi_180729960
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:06 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Degene die mijn snes wilt hebben zal hem uit mijn ijskoude dode vingers moeten trekken. En dan nog kom ik je achterna spoken als geest.
Dat dacht ik eerst ook. Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ik had er geen plaats meer voor en waar hij op het laatst stond dat deed hem geen recht.
  donderdag 26 juli 2018 @ 01:56:15 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180734248
Na Octopath krijgt Celeste mijn aandacht. Mensen die hem gespeeld hebben, toevallig?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')