Coke snuiven met Wendy is ook een hobby van hem hoorquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Die paardenlul moet lekker plaatjes gaan draaien
Ze verzinnen ook van alles he straks mag je op de lat gaan zitten HAHAHAquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een typo was maar het is gewoon een item
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij is nu echt begonnen met dementeren.
das inmiddels ook een kilootje of 10 geledenquote:
twitter:PascalKamperman twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 21:43:11OPSPORING VERZOCHT! Nee, ik had geen toestemming gegeven ermee te gaan rijden...😠 PX-151-L. Gestolen in A’dam. Zie je hem toevallig rijden, graag berichtje...#AudiQ3 #speurneus #blijfmetjepotenvanandermansspullenaf https://t.co/ZhFNnu9Xli reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Een reportage van Johan met de hont in Drenthe. Genot. https://www.rtvdrenthe.nl(...)ring-3-Johan-Derksen
[ afbeelding ]
CD'squote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:48 schreef KennyPowers het volgende:
Waar geeft Johan dat geld aan uit dan?
Gaat niet eens op vakantie vanwege zijn hond.
Jezus wat een slechte cover.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame op NPO1. Die dingen liggen toch gewoon in de OP=OP bakken bij de kruidvat
Toch best een genotsreportage.quote:
Haterquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame op NPO1. Die dingen liggen toch gewoon in de OP=OP bakken bij de kruidvat
Dacht dat ik een mailtje binnen kreeg op 1:16.quote:
Sneu ook dat hij per sé steeds op de voorgrond moet treden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoor! Wanneer?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je mee naar een optreden van de Cactus Blossoms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |