CD'squote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:48 schreef KennyPowers het volgende:
Waar geeft Johan dat geld aan uit dan?
Gaat niet eens op vakantie vanwege zijn hond.
Jezus wat een slechte cover.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame op NPO1. Die dingen liggen toch gewoon in de OP=OP bakken bij de kruidvat
Toch best een genotsreportage.quote:
Haterquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame op NPO1. Die dingen liggen toch gewoon in de OP=OP bakken bij de kruidvat
Dacht dat ik een mailtje binnen kreeg op 1:16.quote:
Sneu ook dat hij per sé steeds op de voorgrond moet treden.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoor! Wanneer?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je mee naar een optreden van de Cactus Blossoms?
Ik zie jou sowieso niet dansen, maar goedquote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zal johan even bellen wanneer ze in Nederland zijn.
Oh en we gaan niet linedancen
Dat ziet er ongeveer zo uit:quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zie jou sowieso niet dansen, maar goed![]()
Tyfus wat een lelijk logo.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:16 schreef WethouderHekking het volgende:
De Veronica Inside Facebook pagina is in de lucht.
https://www.facebook.com/veronicainsideofficial/
Met een heel schijtlollig filmpje.
En het nieuwe logo:
[ afbeelding ]
Ook dezelfde schijtlollige social media grappenquote:Op zondag 22 juli 2018 14:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, Veronica blauw.
Ben er verder ook niet zo van onder de indruk hoor.
Het oogt heel goedkoop door de manier waarop die bal is vormgegeven en ik vind het vormpje erachter er niet helemaal goed bij passen. Maar goed kwestie van smaak hèquote:
Dat is zo. Kijk je ook al zo uit naar het nieuwe voetbalseizoen?quote:Op zondag 22 juli 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het oogt heel goedkoop door de manier waarop die bal is vormgegeven en ik vind het vormpje erachter er niet helemaal goed bij passen. Maar goed kwestie van smaak hè
Mee eens. Vast een stagiaire gemaaktquote:Op zondag 22 juli 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het oogt heel goedkoop door de manier waarop die bal is vormgegeven en ik vind het vormpje erachter er niet helemaal goed bij passen. Maar goed kwestie van smaak hè
Ja, maar dat kan woensdag alweer volledig de grond ingeboord worden.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is zo. Kijk je ook al zo uit naar het nieuwe voetbalseizoen?
En hier zitten ze Royston belachelijk te maken. Die ziet er uit of 'ie een dromedaris heeft opgegeten.quote:Op zondag 22 juli 2018 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dezelfde schijtlollige social media grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |