Ik zie meer Jan klaasen in brandonnetje de dief.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als je snel kijkt, lijkt hij erop, maar Brandon heeft toch meer van lil' kleine. De kin van Brandon is te lang. Hou wel van een mooie sterke stoere kin, maar die van Brandon is 'gefotoshopt'.
Dat vindt ik juist van niet..hij kwam binnen als boef zegt hij..vindt hem laf, lult zich er snel uit, en laat een ander het opknappen..hoop dat er nu een ander echt tegen Mike ingaat..en volhoudt!!quote:Op maandag 16 juli 2018 14:52 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zelfingenomen bal, maar vind Mike veel erger dus laat hem maar lekker zitten want hij ergert Mike lekker en gaat bijna als enige tegen hem in
Volgens mij wil hij vooral Shelly dekken(vraag maar aan Mario als je me niet geloofdquote:Op maandag 16 juli 2018 14:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Joakim wil wel masseren en dakdekken.
Maar bouwen en timmeren niet, dan gaat hij liever in de tuin werken.
Weer geen echte bouwer.
ik ben niet op jemand jaloers die al en halfkapoet lichaam heeftquote:Op maandag 16 juli 2018 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja jaloers, als er een kerel binnenkomt die er redelijk uitziet is het al niets volgens jou...........Jaloers kreng ben je....
Ja uto is echt de goeie plek als je van de drank probeert af te blijvenquote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Utopia begint steeds meer op een afkickkliniek te lijken.
Wie is verslaafd dan ?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heeft deze nieuwe ook al een verslavingsverleden?
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet op jemand jaloers die al en halfkapoet lichaam heeft
Moh.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet op jemand jaloers die al en halfkapoet lichaam heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! tegen 1 praat gaat hij niet tegen Mike in nee maar omgekeerd praat Mike Gerrit ook meestal naar de mond. Maar achter zijn rug probeert hij wel een groep tegen hun te smedenquote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat vindt ik juist van niet..hij kwam binnen als boef zegt hij..vindt hem laf, lult zich er snel uit, en laat een ander het opknappen..hoop dat er nu een ander echt tegen Mike ingaat..en volhoudt!!
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |