Kijk naar de cos. Commentaar allom. Ik deed het ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja jij en ik weten niet wat ze ziet als ze in de spiegel kijkt...sowieso is het eigenlijk van de zotte dat je het water niet indurft omdat iemand commentaar zou hebben op je lijf.
Kerel doe eens niet zo jaloers......quote:Op maandag 16 juli 2018 14:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vind je van deze? en Macho die meisjes klaar maken will
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar gelukkig heeft Number One een nieuw doel .....![]()
[ afbeelding ]
Mike gaat de karper vangen.
x6ox4rm
jaloers? ex-junkie,macho en vrijgezelquote:Op maandag 16 juli 2018 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kerel doe eens niet zo jaloers......
Ik vind het ook een zelfingenomen bal, maar vind Mike veel erger dus laat hem maar lekker zitten want hij ergert Mike lekker en gaat bijna als enige tegen hem inquote:Op maandag 16 juli 2018 14:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt..vind dit nu te toevallig..maar ik mag die gerrit ook niet, de faalangsthaas.. voor mij mag ze hem er gewoon uitstemmen.
Ja, als je snel kijkt, lijkt hij erop, maar Brandon heeft toch meer van lil' kleine. De kin van Brandon is te lang. Hou wel van een mooie sterke stoere kin, maar die van Brandon is 'gefotoshopt'.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:48 schreef SjonSlot het volgende:
[ afbeelding ]
Bandanaatje drbij denken...
Ja jaloers, als er een kerel binnenkomt die er redelijk uitziet is het al niets volgens jou...........Jaloers kreng ben je....quote:Op maandag 16 juli 2018 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaloers? ex-junkie,macho en vrijgezel
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 16 juli 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hij lijkt er echt wel op...............
Hoop dat het zo blijft en hij niet ingelijfd wordt door Mike.quote:
Heeft deze nieuwe ook al een verslavingsverleden?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaloers? ex-junkie,macho en vrijgezel
Yep. alcohol en cokequote:Op maandag 16 juli 2018 14:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heeft deze nieuwe ook al een verslavingsverleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |