abonnement Unibet Coolblue
pi_180650287
Oh, en AH heeft voortaan schijfjes citroen in de vries liggen. Dat wordt dus een kan water met bevroren citroen mee.
pi_180650313
Ja die schijfjes zijn handig! Heb hier ook een zak in de vriezer liggen. gooi er regelmatig een in mijn dopper ^O^

Lijstje:
W: 75.8
O: kwark, banaan en gepofte tarwe
S: stevig krachttraining gedaan (bovenlijf vooral ivm bil..)
T: whey shake
L: 2 volkoren afbakbroodjes met ham en kaas
In de planning:
T: misschien nog iets lekkers als ik zin heb, heb nog rode bessen..
D: broodjes met lamsburger en runderburger, veel ijsbergsla en augurk
pi_180658098
Ik heb een bakje patat gehaald omdat ik er zo enorm veel zin in had. Na een half bakje vond ik het meer van hetzelfde en heb ik de rest in de prullenbak gedaan. Dat was een jaar geleden nog ondenkbaar :o

Holyme, sporten met spierpijn is misschien niet heel prettig, maar ook niet schadelijk mocht je daar bang voor zijn. Lekker rustig aan kijken wat je wel kan. Succes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 juli 2018 @ 19:07:41 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180658170
Ik heb een hele bak babi pangang met bami die vandaag opgaat. Je moet iets doen om de weegschaal te saboteren.
  zondag 22 juli 2018 @ 19:23:24 #205
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180658473
Ik ben bijna thuis. Als het goed is komt de meneer/mevrouw van Domino's zo :@ maar heel de dag hard gewerkt op de skibaan O-)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 22 juli 2018 @ 20:36:49 #206
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180659945
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:40 schreef Holyme het volgende:
Vraagje aan de krachtsporters hier:
Gister laat op de ochtend de eerste keer het gemaakte sportplan gedaan, cardio + kracht op zo'n beetje het gehele lichaam. Nu spierrrrpijn. Mijn lijf kennende, kan dat morgen wel eens erger gaan zijn, en ik wil eigenlijk morgenavond opnieuw gaan (zelfde plan). Benen gaan wel, buik/rug gaat iets minder, armen kregen de wasmachine met moeite open, zeg maar Verstandig om datzelfde morgen te doen? Dagje extra rust? Wel gaan maar lichter gewicht? Wil gaan, maar wil niet overbelasten, advies is welkom
je hebt toch een sportplan gemaakt? Wat staat daarin dan?
Maar het normale advies aan beginners is 3x per week krachttraining (hele lichaam) met minimaal een dag tussen de trainingen. Dus niet ja/ja/ja/nee/nee/nee/nee maar bijv ja/nee/ja/nee/ja/nee/nee

Je kan om in de routine te komen wel vaker gaan, maar dan moet je dus niet je hele lichaam trainen

of cardio en krachttraining om-en-om

[ Bericht 3% gewijzigd door hugecooll op 22-07-2018 20:56:31 ]
pi_180660460
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

je hebt toch een sportplan gemaakt? Wat staat daarin dan?
Maar het normale advies aan beginners is 3x per week krachttraining (hele lichaam) met minimaal een dag tussen de trainingen. Dus niet ja/ja/ja/nee/nee/nee/nee maar bijv ja/nee/ja/nee/ja/nee/nee

Je kan om in de routine te komen wel vaker gaan, maar dan moet je dus niet je hele lichaam trainen
Ja, zo ver was ik al, dat bij dagelijks gaan je niet alles meepakt. Maar dagelijks is sowieso niet aan de orde :) Ging me vooral om wat te doen bij spierpijn nu, maar dat is me inmiddels duidelijk.

Plan staat niks in over hoe vaak, er zijn alleen oefeningen aangegeven (en die niet heel goed, zo bleek. Dacht even dat een apparaat stuk was maar die gozer had m'n kunnen ķets te hoog ingeschat qua gewicht :') :{ ). Had wel zelf aangegeven 3x pw te willen gaan. Dus morgen lekker die kant op ^O^

@Isa, thanks, dat vroeg ik me af :)
pi_180661853
Hoi!

Door een combinatie van nieuwe medicatie en om eerlijk te zijn liefdesverdriet ben ik erg veel aangekomen. De knop is om en ik ben gezond gaan eten (genoeg, gezond en af en toe wat lekkers). Vrijdag zie ik voor het eerst een diėtiste om te checken of ik het daadwerkelijk goed doe en om goede adviezen te krijgen. De afgelopen weken ben ik 5kg afgevallen, maar heb zeker nog wel 25kg te gaan totdat ik op mijn setpoint zit (lees: wat de weegschaal zegt bij een normaal leefpatroon). Mijn motivatie om gezond te leven is erg groot en om dat zo te houden wil ik hier graag meeposten :)

Hopelijk mag ik meeposten

Liefs
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 23 juli 2018 @ 07:11:52 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180667650
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef Holyme het volgende:

Plan staat niks in over hoe vaak, er zijn alleen oefeningen aangegeven (en die niet heel goed, zo bleek. Dacht even dat een apparaat stuk was maar die gozer had m'n kunnen ķets te hoog ingeschat qua gewicht :') :{ ). Had wel zelf aangegeven 3x pw te willen gaan. Dus morgen lekker die kant op ^O^

Is je hele trainingsroutine "geschat"?
Want dan kan het verstandig zijn te vragen of deze persoon een keer met je meeloopt om iets duurzaams aan te meten naderhand.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180667666
Welkom CotS! Fijn dat de knop om is.

Hier een prima weekend achter de rug met veel wandelen en veel groenten :9

Lijstje van gisteren:
O: Proteļne pannenkoek met een beetje stroop
L: Twee sneetjes volkoren met filet american
T: Paar plakjes peperrosbief
D: Curry met linzen en spinazie en rijst

Vandaag op de planning:
O: Bananen zijn op dus geen smoothie, misschien havermout met blauwe bessen
T: Volkoren crackers met filet american
L: Twee sneetjes volkoren met avocado en twee gekookte eitjes
D: Pasta met kikkererwten en groenten die ik nog in de diepvries kan vinden

Ik wil vanavond eigenlijk nog even naar de sportschool, maar het is de sportdag van mijn man. Wellicht dat ik na het eten nog even ga.

[ Bericht 0% gewijzigd door VitaBella op 23-07-2018 10:32:57 ]
  maandag 23 juli 2018 @ 08:48:23 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_180668257
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!

Door een combinatie van nieuwe medicatie en om eerlijk te zijn liefdesverdriet ben ik erg veel aangekomen. De knop is om en ik ben gezond gaan eten (genoeg, gezond en af en toe wat lekkers). Vrijdag zie ik voor het eerst een diėtiste om te checken of ik het daadwerkelijk goed doe en om goede adviezen te krijgen. De afgelopen weken ben ik 5kg afgevallen, maar heb zeker nog wel 25kg te gaan totdat ik op mijn setpoint zit (lees: wat de weegschaal zegt bij een normaal leefpatroon). Mijn motivatie om gezond te leven is erg groot en om dat zo te houden wil ik hier graag meeposten :)

Hopelijk mag ik meeposten

Liefs
hi cots!

Als ik het me goed herinner heb jij wel een verleden van flinke eetstoornissen. Krijg jij voldoende professionele begeleiding?

Succes, hopelijk lukt het je op een goede manier :*
disclaimer
  maandag 23 juli 2018 @ 09:07:13 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_180668430
Nu loop ik al anderhalve week met een dikke, godsgruwelijke pijnlijke bakkes. Ik sport en beweeg amper (doet pijn), kom nergens aan toe en iets in mijn schreeuwt dat het dan helemaal niet erg is als ik eet. En aankom.
Maar dat is het wel.
Ik worstel best wel een beetje. En ik voel me echt heel kut. Extractie met complicaties en zelfmedelijden zijn een bitch.

Zo. Dat moest even geloof ik. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 23 juli 2018 @ 09:09:47 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_180668453
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Nu loop ik al anderhalve week met een dikke, godsgruwelijke pijnlijke bakkes. Ik sport en beweeg amper (doet pijn), kom nergens aan toe en iets in mijn schreeuwt dat het dan helemaal niet erg is als ik eet. En aankom.
Maar dat is het wel.
Ik worstel best wel een beetje. En ik voel me echt heel kut. Extractie met complicaties en zelfmedelijden zijn een bitch.

Zo. Dat moest even geloof ik. :@
Nou, maar dat begrijp ik heel goed hoor. Het is ook niet de normale gang van zaken zo!
En dan ook nog met dit weer :X

Dikke kus. Op je goede wang. :*
disclaimer
  maandag 23 juli 2018 @ 09:11:23 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180668472
het gaat nog niet echt beter he Loon? ik snap dat het nu even niet lukt en dat je er niet blij mee bent, maar soms moet je ook niet te snel zijn.

en COTS, welkom terug! heb je idd wat aan de achterliggende oorzaken van je eetstoornis kunnen doen in de periode dat je er niet was? Liefdesverdriet is altijd vervelend..

hier vanmorgen weer een lage 95-er.. *O* hopelijk is dat mijn nieuwe stabiele gewicht voor nu..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 juli 2018 @ 09:15:23 #215
217702 Lonaa
Honger!
pi_180668511
Mja, is ook wel zo. Acceptatie is wel een les voor mij, ik loop echt tegen de muren op. :')

Ik denk dat ik het nog 1 dag aankijk, en anders gaan we morgen weer bellen en naar het ziekenhuis *O*
Nu kan ik me wel voor mn kop slaan. Ben er woensdag geweest, wond uitgespoeld, afspraak gemaakt voor vrijdag voor als er geen verbetering zou zijn. Word ik vrijdag wakker, GEEN PIJN. Pijntillers niet genomen en om 12 uur mini beetje pijn. Mooi dacht ik, dan kan ik die afspraak afzeggen *O*

Zaterdagochtend: dikke warme bakkes en 6 ibuprofen }:|
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 23 juli 2018 @ 09:23:14 #216
217702 Lonaa
Honger!
pi_180668611
Mijn brein zit me ook gewoon te fucken. Als ik gegeten heb, moet ik mijn wond spoelen. Dat doet shitzeer. (als in, zweten, trillen 10 minuten niet aanspreekbaar zeer) Dus ik wil niet te vaak eten. Dus eet ik 3 keer per dag ALLES want spoelen doet zeer.

Beetje als jager-verzamelaars, als het kan, moet je vreten.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180668672
Lonaa sterkte. Heb gemist wat er is maar het klinkt pijnlijk.
  maandag 23 juli 2018 @ 09:29:10 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_180668699
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Lonaa sterkte. Heb gemist wat er is maar het klinkt pijnlijk.
ze sneden er een verstandskies uit. Het genezingsproces gaat niet helemaal zoals het moet. Inclusief ontsteking en een komkommer-trapgat-situatie achter de hechtingen. So yeah.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180668704
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ze sneden er een verstandskies uit. Het genezingsproces gaat niet helemaal zoals het moet. Inclusief ontsteking en een komkommer-trapgat-situatie achter de hechtingen. So yeah.
Auw hopelijk snel beter.
pi_180669658
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Nu loop ik al anderhalve week met een dikke, godsgruwelijke pijnlijke bakkes. Ik sport en beweeg amper (doet pijn), kom nergens aan toe en iets in mijn schreeuwt dat het dan helemaal niet erg is als ik eet. En aankom.
Maar dat is het wel.
Ik worstel best wel een beetje. En ik voel me echt heel kut. Extractie met complicaties en zelfmedelijden zijn een bitch.

Zo. Dat moest even geloof ik. :@
Onze breinen zijn denk ik familie :') Herkenbaar denkpatroon. Moet je uitbreken! Als je ontdekt hebt hoe, dan hoor ik het graag. En stress en pijn en zelfmedelijden helpen allemaal niet, dat weet ik dan weer wel. Maar ja, moet je dat eerst allemaal aanpakken. Weer naar de kaakchirurg is in ieder geval actie tegen de pijn :*

Zou het helpen als je van te voren bedenkt wat en hoeveel je die 3x per dag mag eten? En dan als dat op is zsm spoelen, want dan wil je voorlopig niets meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 juli 2018 @ 10:33:49 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_180669705
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Onze breinen zijn denk ik familie :') Herkenbaar denkpatroon. Moet je uitbreken! Als je ontdekt hebt hoe, dan hoor ik het graag. En stress en pijn en zelfmedelijden helpen allemaal niet, dat weet ik dan weer wel. Maar ja, moet je dat eerst allemaal aanpakken. Weer naar de kaakchirurg is in ieder geval actie tegen de pijn :*

Zou het helpen als je van te voren bedenkt wat en hoeveel je die 3x per dag mag eten? En dan als dat op is zsm spoelen, want dan wil je voorlopig niets meer.
Ja, dit wordt nu de aanpak inderdaad. :)
O: boterham met smeerkaas (spoelen ;( )
L: falafel met geitenkaas, avocado, sla (spoelen ;( )
D: Schnitzel, boontjes, champignonssaus, gebakken aardappels (spoelen ;( )
T: doos rode bessen (spoelen en naar bed )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180669743
Ah gadver Lonaa, sterkte. Kies/kaak/mondpijn is echt the worst.
pi_180669844
Oh Lonaa het klinkt ook verdomd pijnlijk allemaal :*
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 juli 2018 @ 10:42:09 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_180669874
Zo'n besje past wel perfect in zo'n wondgat :9
disclaimer
  maandag 23 juli 2018 @ 10:48:04 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_180669995
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n besje past wel perfect in zo'n wondgat :9
nu niet meer :9
Broodzaadjes nog wel. Die kwam er o.a. uit vorige week woensdag :9
Rijstkorrel en couscous past ook nog wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')