Je bedoelt het kroonsteentje los boven het plafond? Op 230V zeker niet doen, dan in een lasdoos stouwen, bij voorkeur lasklemmen:quote:Op maandag 16 juli 2018 13:44 schreef speedfightrage het volgende:
of sluiten jullie het gewoon aan en leggen het boven het plafond?
ja, 230, los op t plafond. Mag het bij wago lasklemmen wel dan? zit niet heel veel verschil in behalve dat je bij een kroonsteentje schroefjes heb die toegankelijk zijn.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Je bedoelt het kroonsteentje los boven het plafond? Op 230V zeker niet doen, dan in een lasdoos stouwen, bij voorkeur lasklemmen:
[ afbeelding ]
jezes wat een dingquote:Op maandag 16 juli 2018 13:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Je bedoelt het kroonsteentje los boven het plafond? Op 230V zeker niet doen, dan in een lasdoos stouwen, bij voorkeur lasklemmen:
[ afbeelding ]
1.6 tot 2mm staat er op.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:09 schreef bonke het volgende:
jezes wat een ding
daar kunnen wel 50 mm kabels in
het gaat om spotjes aansluiten, normaal VD draad zet ik altijd met steeklasklemmen vast.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:46 schreef Gieliovd het volgende:
Kroonsteentjes is nooit zo'n goed idee met vaste installaties boven je plafond. Beter inderdaad lasklemmen. Die klemmen permanent en zijn ongevoelig voor warmtewerking. Kroonsteentjes werken zichzelf los.
Nee ook niet. Alles in een doosje mét dekseltje erop.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:09 schreef speedfightrage het volgende:
ja, 230, los op t plafond. Mag het bij wago lasklemmen wel dan?
Wagos met open/sluit clippies. Die zijn perfect.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:52 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
het gaat om spotjes aansluiten, normaal VD draad zet ik altijd met steeklasklemmen vast.
Nu bedoel ik van snoer naar een GU10 fitting
1.6 tot 2.0 lees ik erop.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:09 schreef bonke het volgende:
[..]
jezes wat een ding![]()
daar kunnen wel 50 mm kabels in
Niet voor losse lampkabel en volgens mij gaat het om deze kabelquote:Op maandag 16 juli 2018 18:37 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Wagos met open/sluit clippies. Die zijn perfect.
Ja, flexibel draad met adereindhulsjes in wago.quote:
Of is het cm2quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |