abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:15:11 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180870162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb ik jou ooit in de SC zien posten? Lekker makkelijk van je. Iedereen is welkom. Alleen, net zoals in het normale leven, vallen sommige mensen al vrij snel door de mand. Wanneer ze dan gecorrigeerd worden gaan ze bijv. in fb huilen.
Wat een gemene sneer aan het adres van GGMM dit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180870313
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb ik jou ooit in de SC zien posten? Lekker makkelijk van je. Iedereen is welkom. Alleen, net zoals in het normale leven, vallen sommige mensen al vrij snel door de mand. Wanneer ze dan gecorrigeerd worden gaan ze bijv. in fb huilen.
Ik was misschien wat kort door de bocht met mijn post. Maar feit is wel dat mocht er een kliekje zijn in de SC is dat te verklaren. Dat is in vrijwel iedere SC zo. Users leren elkaar beter kennen. Posten dingen over het dagelijks leven, waar newbies nog niet altijd van weten....

Kliekjesvorming kun je gewoon niet tegenhouden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_180870325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat een gemene sneer aan het adres van GGMM dit.
Dat is deze post ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_180870373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:23 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik was misschien wat kort door de bocht met mijn post. Maar feit is wel dat mocht er een kliekje zijn in de SC is dat te verklaren. Dat is in vrijwel iedere SC zo. Users leren elkaar beter kennen. Posten dingen over het dagelijks leven, waar newbies nog niet altijd van weten....

Kliekjesvorming kun je gewoon niet tegenhouden.
Dat is ook de reden dat de SC ooit is gestart, omdat die behoefte vanzelf groeide naarmate we elkaar in de clubtopics beter leerden kennen. Overigens kan iedereen je vertellen dat het originele groepje inmiddels flink is uitgedund en weer aangevuld met nieuwe users, dus het is niet zo dat niemand geaccepteerd wordt. Ook zijn de cowboytijden dat we andere fora aanvielen en gingen rellen wel voorbij, dus ik snap het probleem niet zo wat velen lijken te hebben met onze SC. Meestal zijn het ook figuren die zichzelf stelselmatig overschreeuwen en raar beginnen doen wanneer niemand ze vervolgens meer serieus neemt.
pi_180870380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:24 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is deze post ook
Durf je wel, zo op zijn vrije dag...
pi_180870435
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat de SC ooit is gestart, omdat die behoefte vanzelf groeide naarmate we elkaar in de clubtopics beter leerden kennen. Overigens kan iedereen je vertellen dat het originele groepje inmiddels flink is uitgedund en weer aangevuld met nieuwe users, dus het is niet zo dat niemand geaccepteerd wordt. Ook zijn de cowboytijden dat we andere fora aanvielen en gingen rellen wel voorbij, dus ik snap het probleem niet zo wat velen lijken te hebben met onze SC. Meestal zijn het ook figuren die zichzelf stelselmatig overschreeuwen en raar beginnen doen wanneer niemand ze vervolgens meer serieus neemt.
O wacht. Ik moet mezelf even corrigeren. Ik kon me herinneren dat er ooit een SC is gestart als tegenhanger van Hools. Maar dat zal waarschijnlijk een andere (Inmiddels opgedoekte SC) zijn geweest. Die ontstond ergens rond 2008. Ik zie nu dat deze pas in 2012 is gestart. mybad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_180870492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

O wacht. Ik moet mezelf even corrigeren. Ik kon me herinneren dat er ooit een SC is gestart als tegenhanger van Hools. Maar dat zal waarschijnlijk een andere (Inmiddels opgedoekte SC) zijn geweest. Die ontstond ergens rond 2008. Ik zie nu dat deze pas in 2012 is gestart. mybad
Nee, onze SC is ook opgestart als tegenhanger van HOols.
pi_180873747
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, onze SC is ook opgestart als tegenhanger van HOols.
Onze SC is vooral gestart om slowchat uit de clubtopics te halen. ;)
BFF met GGMM
pi_180901584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Voetbalzone :')

In VBL is het helaas zo dat newbies in de SC enorm snel weggepest worden, dat komt de sfeer ook niet ten goede.
Het niveau op voetbalzone ligt nog hoger dan hier, dus vanwaar dat neerkijken? Daar krijgt een type Klaas of Scarface wel een ban.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_180901803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:23 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik was misschien wat kort door de bocht met mijn post. Maar feit is wel dat mocht er een kliekje zijn in de SC is dat te verklaren. Dat is in vrijwel iedere SC zo. Users leren elkaar beter kennen. Posten dingen over het dagelijks leven, waar newbies nog niet altijd van weten....

Kliekjesvorming kun je gewoon niet tegenhouden.
Die Whatsapp act van onlogisch helpt hier ook niet echt mee (ook al post ie ongetwijfeld dat soort berichten om dit soort reacties uit te lokken :) )
pi_180902786
ik hou niet van kliekjes vroeger werd ik altijd gepest door kliekjes altijd met 1 jongen als leider

kut Tim(de pester) vieze hond als ik je ooit nog eens zie maak ik je kapot
pi_180903070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Het niveau op voetbalzone ligt nog hoger dan hier, dus vanwaar dat neerkijken? Daar krijgt een type Klaas of Scarface wel een ban.
Voetbalzone is toch totaal anders joh
pi_180903091
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 13:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Onze SC is vooral gestart om slowchat uit de clubtopics te halen. ;)
Klopt en dat zou toen in Hools moeten kunnen in eerste instantie, (er was toch iets van gezeik dat er geen twee sc’s in VBL mochten) maar doordat wij toen met een redelijke groep fanatieke posters waren ging dat niet zo lekker geloof ik. Maar ik kan me vergissen.
pi_180903582
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Voetbalzone is toch totaal anders joh
Op voetbal gebied wel stukken beter al is dat ook niet lastig.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:05:35 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180906366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Het niveau op voetbalzone ligt nog hoger dan hier, dus vanwaar dat neerkijken? Daar krijgt een type Klaas of Scarface wel een ban.
Dit is absoluut waar.
pi_180906674
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Op voetbal gebied wel stukken beter al is dat ook niet lastig.
Allemaal van die neprespectvolle comments omdat ze anders weggemod worden. Nee, eng om te lezen altijd vind ik.
pi_180906954
Is ook niet zo lastig dat het niveau daar wat hoger ligt, mede omdat er een complete crew non-stop voetbalnieuwsberichten schrijft, waar dat op het forum overgelaten wordt aan wie zich geroepen voelt om de moeite te doen. De vergelijking is dus ook niet helemaal eerlijk.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:34:05 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180907046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
Is ook niet zo lastig dat het niveau daar wat hoger ligt, mede omdat er een complete crew non-stop voetbalnieuwsberichten schrijft, waar dat op het forum overgelaten wordt aan wie zich geroepen voelt om de moeite te doen. De vergelijking is dus ook niet helemaal eerlijk.
Net als hier zitten daar gewoon een paar vrijwilligers te modden. En hoewel de users daar gemiddeld kanjerdom zijn, wordt er wel hard opgetreden tegen gezuig en persoonlijke bashes.

Daar kunnen de mods hier nog heel veel van leren.
pi_180907184
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Net als hier zitten daar gewoon een paar vrijwilligers te modden. En hoewel de users daar gemiddeld kanjerdom zijn, wordt er wel hard opgetreden tegen gezuig en persoonlijke bashes.

Daar kunnen de mods hier nog heel veel van leren.
Heerlijk dat uitgerekend jij dit ook echt serieus durft te zeggen. _O-
  donderdag 2 augustus 2018 @ 22:44:43 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180907274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heerlijk dat uitgerekend jij dit ook echt serieus durft te zeggen. _O-
Zeker, zeker. Ik hecht aan een hoog niveau op Fok!
pi_180919476
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:50:21 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180919505
quote:
Geregeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180919602
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 22:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zeker, zeker. Ik hecht aan een hoog niveau op Fok!
Wat hecht je?
pi_180937671
Kan Badder even worden gecorrigeerd op zijn gezuig in het Feyenoord topic. Hij vindt het namelijk belangrijk dat dat vervelende gedoe niet voorkomt op Fok!, schrijft hij hierboven. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2018 12:03:22 ]
pi_180937676
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2018 12:03:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')