Dat mogen ze. Maar die evolutie van Mart Smeets naar een show waar 5 vrouwen aan tafel zitten is toch ook te feministisch :pquote:
niet duzzquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:53 schreef Remzz het volgende:
Iedereen zo'n kut NOS shirt, krijgt deze winnaar gewoon de roze trui van Annemiek.
Toch niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:53 schreef Remzz het volgende:
Iedereen zo'n kut NOS shirt, krijgt deze winnaar gewoon de roze trui van Annemiek.
Ik praat meestal meer dan dat ik hard probeer te fietsenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit ook vaker onder de 30 dan erboven.
Eensch.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:56 schreef marcodej het volgende:
Van die wijven die lachen, maar dan niet uitleggen waar het over gaat.
En Jose Been dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:58 schreef marcodej het volgende:
Marijn de Vries is de enige die ik ontvolgt heb omdat ze zo irritant is.
Dat gezeik over geld ook. Zorg maat gewoon voor genoeg aandacht en anders pech.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:57 schreef xzaz het volgende:
Als ik dit zie kan er nog veel mwer geprofessionaliseerd worden.
Tom was NIET de eerste die de Sjiero won!1!!1quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:58 schreef marcodej het volgende:
Marijn de Vries is de enige die ik ontvolgt heb omdat ze zo irritant is.
Naakt fietsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat gezeik over geld ook. Zorg maat gewoon voor genoeg aandacht en anders pech.
Nee, maar bedankt dat je voor mij antwoord.quote:
Voor Herman ook frustrerend om Dione elke avond zo te zien stuntelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze moeten Herman aan tafel zetten, Dione dumpen en een andere verslaggever naar de renners sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |