Broodje knakworst zijn de beste hotdogs.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is een broodje knakworst. Niet te vergelijken helaas![]()
Heb je kaas, augurk, spek ofzo? Je worsten bakken maakt het ook al beter.
Waarom miep je dan over je blikworsten, bevroren broodjes en fritessaus? Eet lekker een broodje knakworst dan en geniet er vanquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Broodje knakworst zijn de beste hotdogs.
Augurk en spek op je hotdogOf zuurkool of zo
![]()
Dat hoort helemaal niet
Je bedoelt mn hotdogsquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom miep je dan over je blikworsten, bevroren broodjes en fritessaus? Eet lekker een broodje knakworst dan en geniet er van
Dat is met heel veel dingen snap dat ook nooit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:46 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso waarom zitten er maar 11 in en niet 12? Dat verdeelt toch veel makkelijker?
Geen flauw idee. Google levert ook niets op.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er een vel omheen zit als je het er af moet halen
Om autisten te irriterenquote:Op dinsdag 4 september 2018 16:46 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso waarom zitten er maar 11 in en niet 12? Dat verdeelt toch veel makkelijker?
kunstdarm die niet eetbaar is.. is maar net de keuze van de worstmakerquote:Op woensdag 5 september 2018 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Google levert ook niets op.
Ah, hier een link over (kunst)darmen. Ik denk dat voor de cervela PVDC darmen worden gebruikt.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunstdarm die niet eetbaar is.. is maar net de keuze van de worstmaker
in principe is een frikandel ook een worst zonder darm.
CUL / Worst!quote:Op woensdag 5 september 2018 19:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, hier een link over (kunst)darmen. Ik denk dat voor de cervela PVDC darmen worden gebruikt.
https://www.vers-inspiratie.nl/worstmakerij/soorten-kunstdarmen
Ja doen!quote:Op woensdag 5 september 2018 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
CUL / Worst!
Tijd om weer eens te draaien
Wat voor een worst ga je verorberen?quote:Op woensdag 5 september 2018 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja doen!
Ik ben aan het wachten tot mijn man thuiskomt, dan is het tijd voor hot dogs
Leuk topicquote:Op woensdag 5 september 2018 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
CUL / Worst!
Tijd om weer eens te draaien
Stop even want ik krijg nu ontzettend veel honger...quote:Op zondag 15 juli 2018 21:17 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik lekker vind is om de zuurkool goed uit te knijpen en dan 'droog' te bakken. Het is even wat meer voorbereiding maar geeft een lekkere textuur.
Oeh... en guacamole op je hotdogs!
Dubbel oeh... je doggo's omwikkelen met gerookt ontbijtspek en dan in de pan bakken!![]()
![]()
Ik word altijd misselijk als ik die dingen eetquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik vind die dikke worsten nooit zo lekker. Gaat niks boven Unox knaks. Er passen er zo 3 op 1 puntje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |