Dit ja. Gasten denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen door maar te dreigen met Facebook/Iens/etc. Zag het ook op een klantenservice waar ik werkte: 'dan stap ik wel over' / 'dan ga ik naar Radar!!1!' ( die opmerking scoorde altijd bonuspunten op de afdeling ) / 'dan zet ik het op Facebook'. En bedrijven werken het in de hand door daar bang van te worden. En in de horeca is dat ook wel deels terecht, aangezien een slechte review direct leidt tot inkomstenderving. Er ligt veel macht bij de recensiesites en klanten schermen ermee.quote:Op maandag 16 juli 2018 06:16 schreef T-D het volgende:
Horeca en recreatie zijn gewoon allebei kut om te werken.
Gasten zijn tegenwoordig zo veel eisend en verwachten dat het allemaal maar kan. En zo niet gaan ze hun ongenoegen spugen op Facebook.
Dit soort fratsen komen vaker voor bij mensen met geld dan jou zogenoemde tokkies.quote:Op zondag 15 juli 2018 16:28 schreef Evertjan het volgende:
ja als je werkt in een tokkie tent dan moet je ook niet raar opkijken dat er ook tokkies op afkomen
Zonder uberhaupt af te bellen kwam je niet meer opdagen?quote:Op zondag 15 juli 2018 16:17 schreef wollah het volgende:
In de horeca werken
Ik heb zelf 2 weken in de horeca gewerkt en toen kwam ik gewoon niet meer opdagen. Wat een kutwerk zeg.
Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoordquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:48 schreef kies.een.gebruikersnaam12 het volgende:
[..]
Zonder uberhaupt af te bellen kwam je niet meer opdagen?
Wat ben je dan een ontzettende loser zeg. Iemand anders lekker in de steek laten omdat het "kutwerk" is.
Ik werk in een dierentuin, en af en toe heb ik gewoon nul zin in de gasten. Wij moeten zelfs onze beste verplichte glimlach opzetten, je mag nooit tegen gasten ingaan, mijn taak is om te zorgen dat de gast een zo prettig mogelijk verblijf had. En er zijn er zoveel die gewoon ontzettend aso zijn. Ik begrijp het hoor, ze hebben er voor betaald en aan mij en mijn collega's om te zorgen dat de gasten zich welkom voelenquote:Op maandag 16 juli 2018 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit ja. Gasten denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen door maar te dreigen met Facebook/Iens/etc. Zag het ook op een klantenservice waar ik werkte: 'dan stap ik wel over' / 'dan ga ik naar Radar!!1!' ( die opmerking scoorde altijd bonuspunten op de afdeling ) / 'dan zet ik het op Facebook'. En bedrijven werken het in de hand door daar bang van te worden. En in de horeca is dat ook wel deels terecht, aangezien een slechte review direct leidt tot inkomstenderving. Er ligt veel macht bij de recensiesites en klanten schermen ermee.
Volgens mij is deze instelling nou precies het probleem.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoord
Wat ongelooflijk asociaal ben jij dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:01 schreef wollah het volgende:
Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoord
Oké. Vind ik niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk asociaal ben jij dan.
Dat is geen kwestie van vinden. Dat is gewoon zo.quote:
Nee, heeft er niks mee van doen.quote:
Nee maar ik heb gewoon een erg laag IQ.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:51 schreef Prego het volgende:
[..]
dat asociaal gedrag zal je ergens geleerd hebben
Stop dan maar met hier posten/trollen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee maar ik heb gewoon een erg laag IQ.
Oké Hans.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stop dan maar met hier posten/trollen.
Hoi MCH.quote:
Dat is gewoon heel logisch en slim.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik een zeur ben, maar van te voren bel ik altijd of er ananas gebruikt wordt in de keuken, daar ben ik zwaar allergisch voor. Als ze het gebruiken kom ik niet naar dat restaurant. Een keer gehad dat een restaurant dat aanstelleritis vond. Dus ik kon mijn epi-pen gebruiken en naar de eerste hulp... als mensen zeggen ergens allergisch voor zijn, altijd voor de zekerheid serieus nemen...
Absoluut niet, helaas verpesten heel veel mensen die zich een gluten- of lactose intolerantie hebben aangepraat het een beetje voor jequote:
Ja, dat dus Maar dan heeft ze nog steeds gelijk: altijd gewoon serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Absoluut niet, helaas verpesten heel veel mensen die zich een gluten- of lactose intolerantie hebben aangepraat het een beetje voor je
Ik kreeg ooit bedorven port. Echt heel erg zuur. Was gewoon azijn geworden. Geklaagd. Excuses en drankje van de zaak beloofd. Drankje van de zaak kwam nooit. En de port stond gewoon op de rekeningquote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:46 schreef trein2000 het volgende:
Mijn grootste irritatie is als een fout/irritatie na melden niet opgelost wordt.
Kijk een fout maken kan de beste overkomen, maar in mijn optiek onderscheid de manier waarop je daar mee omgaat de goede van de slechte tenten.
Ja dat soort praktijken maken mij dus woest.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit bedorven port. Echt heel erg zuur. Was gewoon azijn geworden. Geklaagd. Excuses en drankje van de zaak beloofd. Drankje van de zaak kwam nooit. En de port stond gewoon op de rekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |