quote:3 februari 2011, 0:00
Amsterdam - Feyenoord ontvangt van Chelsea acht ton voor Nathan Ake, die na zijn zestiende verjaardag op 18 februari een contract zal tekenen voor de Engelse landskampioen. Op grond van het door de FIFA vastgestelde vergoedingensysteem zou 270 duizend euro genoeg zijn geweest. Het verschil is een gevolg van onderhandelingen tussen Chelsea en Leo Beenhakker, die tot vorige week technisch-directeur bij Feyenoord was.
Was het leuk op Open dag, Klaas? Leuke tattoo op je borst!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tering MARTIN VAN GEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man kan ook helemaal geen fuk...wanneer dondert die nou op
Chong en AKe die hadden gewoon op 16 jarige leeftijd bij Feyenoord een volwaardig profcontract moeten krijgen....maar van geel wil die ventjes voor een habbekrats in de kuip houden...
ake had al een transfer van 23 miljoen en song wordt ook minimaal 25plus waard op korte termijn.....
Beter steek je je energie in wat anders Klaas. Bijvoorbeeld het kopen van ijsjes voor het hele forum.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chong en AKe die hadden gewoon op 16 jarige leeftijd bij Feyenoord een volwaardig profcontract moeten krijgen....maar van geel wil die ventjes voor een habbekrats in de kuip houden...
ake had al een transfer van 23 miljoen en song wordt ook minimaal 25plus waard op korte termijn.....
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat Klaas zijn ware gezicht laat zien en niet gewoon over de brug komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas heeft ze vergeten in de vriezer te doen ben ik bang.
Hier zou een moderator wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat Klaas zijn ware gezicht laat zien en niet gewoon over de brug komt.
Heeft alleen weinig speciaals en harde werkers kunnen ze zelf in eigen land ook wel opleiden.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Is er helemaal geen interesse in Vilhena, lijkt mij toch een aantrekkelijke speler voor veel clubs uit Engeland en Duitsland. Heeft een berg ervaring voor zijn leeftijd, interlands gespeeld, nooit geblesseerd en linkspoot.
Ik vind het niet erg hoor, van mij mag hij heel zijn carriere bij Feyenoord blijven. Ik vind het een prima speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft alleen weinig speciaals en harde werkers kunnen ze zelf in eigen land ook wel opleiden.
Vilhena blinkt nergens in uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Is er helemaal geen interesse in Vilhena, lijkt mij toch een aantrekkelijke speler voor veel clubs uit Engeland en Duitsland. Heeft een berg ervaring voor zijn leeftijd, interlands gespeeld, nooit geblesseerd en linkspoot.
Ja maar ik denk dat er van dat niveau in Engeland wel meer rondlopen. Ik kan mis zijn hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als linker middenvelder vind ik hem wel een all rounder. Dat is ook een kwaliteit.
Dit. En als je in de Eredivisie al nergens in kan uitblinken, heb je niks te zoeken in de PL of Bundesliga. Van mij mag hij overigens wel weg voor een mooi bedrag. Qua persoon vind ik hem echt bij Feyenoord passen, maar het verschil heeft hij eigenlijk gemaakt.quote:
Dat zegt niets, Klaassen ging ook voor miljoenen naar het buitenland.quote:
Ze moeten dat "vernieuwde beloftenelftal" ergens mee opvullen om te kunnen doen alsof dat een volwaardige selectie isquote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:49 schreef fetX het volgende:
El Bouchataoui niet mee naar Turkije. Toch verrassend.
Gezien de selectie op de website zijn Burger, Wehrmann, Kökcu en Geertruida vooralsnog ook geen onderdeel van het eerste elftal (Hankouri en Verdonk wel ). Dit is geen graadmeter en kan natuurlijk nog veranderen. Ben er verder toch bang voor dat Gio alleen jeugd in gaat passen uit pure noodzaak.
Ik hoop dat we dit ook in de praktijk te zien krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze moeten dat "vernieuwde beloftenelftal" ergens mee opvullen om te kunnen doen alsof dat een volwaardige selectie is
In de praktijk zijn die jongens gewoon beschikbaar voor het eerste. Verdonk zit wel bij het eerste omdat Haps geblesseerd is.
Hij is redelijk alroundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |