Vroegaaah was de open dag op zondag. Toen was het leuk, als klein kindquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was in 2016 en 2015 niet anders. Hoe het vorig jaar was, weet ik niet.
Ik was er 3 en 2 jaar geleden met mijn zoon. Op dat soort momenten besef je je maar weer al te goed dat zo'n open dag alleen leuk is voor kleine kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Vroegaaah was de open dag op zondag. Toen was het leuk, als klein kind
Begin van de eeuw werden aantallen van 60.000 makkelijk gehaald. Je zou kunnen zeggen dat Feyenoord in populariteit toen op z'n hoogtepunt was.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was in 2016 en 2015 niet anders. Hoe het vorig jaar was, weet ik niet.
Toen was het op zondag. Nu op donderdagquote:Op donderdag 19 juli 2018 15:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Begin van de eeuw werden aantallen van 60.000 makkelijk gehaald. Je zou kunnen zeggen dat Feyenoord in populariteit toen op z'n hoogtepunt was.
Ik heb thuis nog foto's liggen; ik als jochie van 10/11/12 met Tomasson, Tininho, Smolarek etc. Ik vond het geweldig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was er 3 en 2 jaar geleden met mijn zoon. Op dat soort momenten besef je je maar weer al te goed dat zo'n open dag alleen leuk is voor kleine kinderen.
Ze hoeven ook niet meteen in de basis, maar geef ze een aantal keer gewoon minimaal een half uur de kans oid. Of in een wedstrijd tegen Fortuna/in de beker.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen voor Gio om een aankoop als Ayoub op de bank te laten om dat El Bachoui of Wehrmann een kans te geven. Dan gaat Ayoub klagen en zeuren. Dus de talenten op het middenveld zullen 99,9% zeker geen kans krijgen.
Goed verhaal! Lekker weinig clichés.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet meteen in de basis, maar geef ze een aantal keer gewoon minimaal een half uur de kans oid. Of in een wedstrijd tegen Fortuna/in de beker.
Bovendien; als een talent beter blijkt dan Ayoub, moet je natuurlijk altijd het talent opstellen. Ayoub was ook maar transfervrij. En sowieso bij een topclub: de beste moet spelen.
Kun je nagaan, en destijds werd de open dag ook nog gewoon doordeweeks gehouden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Begin van de eeuw werden aantallen van 60.000 makkelijk gehaald. Je zou kunnen zeggen dat Feyenoord in populariteit toen op z'n hoogtepunt was.
Bij mij liggen de verwachtingen buitengewoon hoog als Jorgensen Vilhenna Berghuis gewoon blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en destijds werd de open dag ook nog gewoon doordeweeks gehouden.
Maar zaken als aansprekende aankopen en een hoog verwachtingspatroon spelen natuurlijk wel een rol. Deze zomer brengt tot nu toe weinig spectaculairs voor Feyenoord supporters, dus de verwachtingen zullen bij de meesten niet al te hoog liggen denk ik.
Ook wel fijn dat we een goed einde van het seizoen hadden. Team straalde weer uit dat ze niet te verslaan waren (beetje als het kampioensjaar). Voordeel voor ons zou zijn dat Ajax niet die CL haalt (en het liefst nog verliest van Sturm Graz en gewoon de EL ingaat), beetje spanning in de tent bij de favoriet vanaf week 1 zou niet verkeerd zijn voor Feyenoord.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij mij liggen de verwachtingen buitengewoon hoog als Jorgensen Vilhenna Berghuis gewoon blijven.
Met van Persie erbij speel je gewoon voor de landstitel.
We hebben gewoon een basis om beter te worden. Vorig seizoen waren er teveel nieuwelingen om echt mee te doen.
DIt seizoen moet het weer gebeuren.
Ik geloof er niet in dat ajax met zoveel nieuwe spelers weer gelijk een goed ingespeeld elftal op de been gaat brengen.
Van der Heijden / Botteghin is een prima centraal duo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 14:49 schreef satecl het volgende:
Pff omdat ik even de hele selectie langs ging, schrok ik toch wel weer van onze centrale verdedigers:
St. Juste
Botteghin
v Beek
vd Heijden
Tapia
![]()
![]()
Daar moet echt wat kwaliteit bij en wat spelers worden verkocht. Hopelijk van Beek en Tapia zo snel mogelijk weg. Dan is er ruimte voor een aankoop of wellicht Geertruida, waar ik persoonlijk wel fan van ben
St Juste-Geertruida-Botteghin-Malacia/Hapsquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van der Heijden / Botteghin is een prima centraal duo.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Bottegod wel aanvoerder wordt anders.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 2, en met name Bottegod, kunnen niet meer mee met het niveau wat Feyenoord na moet streven joh.
Ja voor Sparta.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, gebrek aan ambitie tonen? Een groot deel van dit team is al een keer kampioen geworden, heeft met 10 man PSV in Eindhoven naar de neuroloog gespeeld, dan moet je iig de ambitie uitstralen dat je voor de titel gaat. Een goede run en het kan gebeuren, moet alleen een beetje meezitten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:31 schreef BadderHaring het volgende:
Klaas en Keyos denken aan een titel.
Ai, Verhoek, die had ik even uit m'n hoofd verbannen zeg. Net als Cabral. Het leek zo'n goede ruil toen. Brrrquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:32 schreef Kronkos het volgende:
Zag laatst wat oude beelden terug met Verhoek, wat waren dat donkere tijden zeg
Is dat Klaas ?quote:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee joh, die man is veel te welbespraakt.
Tering MARTIN VAN GEELquote:Mourinho lovend over Chong na hoopgevend debuut
08.55 uurPraat mee
Mourinho lovend over Chong na hoopgevend debuut
José Mourinho heeft genoten van Tahith Chong, die vannacht in de oefenwedstrijd tegen Club América (1-1) als invaller zijn debuut maakte in het eerste elftal van Manchester United. Chong speelde een belangrijke rol in de gelijkmaker en viel op met een paar uitstekende acties.
Dat mag pas op je 18e Hansquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tering MARTIN VAN GEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man kan ook helemaal geen fuk...wanneer dondert die nou op
Chong en AKe die hadden gewoon op 16 jarige leeftijd bij Feyenoord een volwaardig profcontract moeten krijgen....maar van geel wil die ventjes voor een habbekrats in de kuip houden...
ake had al een transfer van 23 miljoen en song wordt ook minimaal 25plus waard op korte termijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |