Waarom moet dat debiele fox gifje in de OPquote:
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 15 juli 2018 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom moet dat debiele fox gifje in de OP
heb je niks te doen clown
20 miljoenquote:[quote]'Voormalig PSV'er pakt door en wil Feyenoorder naar Turkije halen'
'Voormalig PSV'er pakt door en wil Feyenoorder naar Turkije halen'
Feyenoord moet rekening houden met een vertrek van Sven van Beek. Volgens Fotospor wil voormalig PSV-trainer Phillip Cocu de verdediger naar Fenerbache halen.
Met veel informatie komt het Turkse medium niet, maar de Turken zouden wel bezig zijn met de komst van Van Beek. Cocu wilde eerder Jay-Roy Grot overnemen van Leeds United, maar dat ging niet door.
Van Beek werd eerder al aan onder meer SS Lazio gelinkt. Daar zou hij oud-Feyenoorder Stefan de Vrij moeten doen vergeten. De Vrij is naar Internazionale vertrokken.
Vorig jaar vond men hem hier nog beter dan de Ligt.quote:Op zondag 15 juli 2018 13:16 schreef alopio het volgende:
Mooi man, weg ermee. Prima gozer maar komt voetballen wel te kort natuurlijk. En met st Juste, Geertruida, Bottegod en vd Heijden hebben we prima verdedigers. In nood kan Tapia er nog staan ook.
Lekker factfree roepen.quote:Op zondag 15 juli 2018 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vorig jaar vond men hem hier nog beter dan de Ligt.
Ja vastquote:Op zondag 15 juli 2018 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is weer wachten tot het mis gaat.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:49 schreef Brammess het volgende:
Even tussendoor en make of it what you want, maar bij Ajax is voor de klassieker het uitvak en de stoelen ernaast niet in de verkoop gegaan
#droom
Is toch wel grappig dat cocu blijkbaar alle verdedigers van psv niet goed genoeg vindquote:Op zondag 15 juli 2018 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
*vindtquote:Op zondag 15 juli 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is toch wel grappig dat cocu blijkbaar alle verdedigers van psv niet goed genoeg vind
is dat elk jaar niet zo? Het is wachten op Rotterdam.. Amsterdam staat al jaren open voor uitsupportersquote:
Zullen wel dooien vallen dan.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:49 schreef Brammess het volgende:
Even tussendoor en make of it what you want, maar bij Ajax is voor de klassieker het uitvak en de stoelen ernaast niet in de verkoop gegaan
#droom
Mwah, er is eigenlijk niet zo heel veel gebeurd toen het verbod in werking is getreden.quote:
Van Beek is gewoon een goede verdediger voor Feyenoord.quote:Op zondag 15 juli 2018 22:45 schreef Haringkop het volgende:
Van Beek lekker verkopen als daar de mogelijkheid zich voordoet. Prima joch, maar voetballend niet bijzonder.
Jij denkt niet dat wanneer we weer naar Ajax-uit mogen de 'hamas hamas' liederen van de tribune zullen rollen?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, er is eigenlijk niet zo heel veel gebeurd toen het verbod in werking is getreden.
Hetgeen extra ergerlijk is omdat de mensen die naar uitwedstrijden mogen allemaal bekend zijn. Dat horen allemaal mensen te zijn van onbesproken gedrag, anders krijg je zo'n uitkaart niet. Nu maak je mij niet wijs dat de leipo's die daar Hamas-liederen staan te brullen dat voor de allereerste keer in hun leven doen. Er is namelijk een verbod op uitsupporters uitgevaardigd omdat het keer op keer op keer niet goed ging. Dat zijn echt niet elke keer andere mensen.quote:Op maandag 16 juli 2018 07:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat wanneer we weer naar Ajax-uit mogen de 'hamas hamas' liederen van de tribune zullen rollen?![]()
Want dat is een voorwaarde hé, geen spreekkoren etc. Nou ik kan je vertellen dat gaat fout zodra de poorten open gaan daar.
Snap dat ook niet inderdaad. Die zal in Turkije afgemaakt worden denk ikquote:Op maandag 16 juli 2018 12:13 schreef Elan het volgende:
Wtf ziet Cocu in Van Beek joh, echt een enorm matige verdediger en een kluns van een voetballer.
1 jaar contract dus voor 4 miljoen op te pikken. Dat is wisselgeld voor zo'n club. Het proberen waard.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:13 schreef Elan het volgende:
Wtf ziet Cocu in Van Beek joh, echt een enorm matige verdediger en een kluns van een voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruimte maken voor betere spelers. Tevens ben ik ook bang dat Ayoub te kort gaat komen. Amrabat zal ook wel weer genoegen moeten nemen met een bankplaats. Ik ben benieuwd hoe het met hem afloopt bij Feyenoord.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan? Ken de speler verder niet. Is het een creatieve (aanvallende) middenvelder?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Moeten we dat gerucht over Robin Lod serieus nemen? Het zijn niet de meest betrouwbare bronnen maar ben dan toch benieuwd waarom een transfervrije speler van (hiervoor) Panathinaikos met ons gelinkt wordt.
Een of andere Fin met 3000 volgers heeft het gisternacht getweet en vandaag kwam Soccernews (quote:Op maandag 16 juli 2018 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan? Ken de speler verder niet. Is het een creatieve (aanvallende) middenvelder?
Ik zie verder weinig tweets over transfergeruchten van hem, dus geen idee waar ie dit vandaan haalt, maar hij volgt Finse voetballers in ieder geval op de voet. Oh en het is meer een controlerende middenvelder.twitter:barbaricfooty twitterde op zondag 15-07-2018 om 09:02:29There are some rumors linking Robin Lod with a move to Holland and Feyenoord. Lod also reportedly remains on Greek club AEK's wishlist. #huuhkajat 🇳🇱🇬🇷 reageer retweet
quote:Op maandag 16 juli 2018 12:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap dat ook niet inderdaad. Die zal in Turkije afgemaakt worden denk ik
Wat lullen julliequote:Op maandag 16 juli 2018 12:13 schreef Elan het volgende:
Je lult zelf klaas. Van Beek is geen potentiele international. Beperkte en onrustige speler.quote:Op maandag 16 juli 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wat lullen jullie
is gewoon een potentieel international
Het is ongelofelijk hoe hij vorig seizoen is teruggekomen van een seizoen zware blessureleed.
Hij was eigenlijk al afgeschreven.....
hij is al geselecteerd geweest goserquote:Op maandag 16 juli 2018 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je lult zelf klaas. Van Beek is geen potentiele international. Beperkte en onrustige speler.
Dat was in de begin periode dat het nog wat leek. De seizoenen voor en na z'n blessure waren matig.quote:Op maandag 16 juli 2018 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is al geselecteerd geweest goser
De concurrentie op zijn positie is veel beter.quote:Op maandag 16 juli 2018 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij heeft onder Koemand gedubuteerd bij Feyenoord...
Dus ik zie hem ook weer door Koeman geselecteerd worden als hij speelt bij zijn club
je bedoelt al die overhypte clowns die ik elke interland de ene na de andere blunder zie maken...quote:Op maandag 16 juli 2018 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De concurrentie op zijn positie is veel beter.
Van Beek maakt die blunders bij Feyenoord.quote:Op maandag 16 juli 2018 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bedoelt al die overhypte clowns die ik elke interland de ene na de andere blunder zie maken...
Wie was ook alweer die speler met vijf eigen doelpunten in één seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2018 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je bedoelt al die overhypte clowns die ik elke interland de ene na de andere blunder zie maken...
ik zie de ligt elke wedstrijd een blunder makenquote:Op maandag 16 juli 2018 19:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler met vijf eigen doelpunten in één seizoen?
Oh ja, Van Beek.
Het zal mij benieuwen.quote:Op maandag 16 juli 2018 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een of andere Fin met 3000 volgers heeft het gisternacht getweet en vandaag kwam Soccernews () met een artikel met waarschijnlijk die tweet als bron:
Ik zie verder weinig tweets over transfergeruchten van hem, dus geen idee waar ie dit vandaan haalt, maar hij volgt Finse voetballers in ieder geval op de voet. Oh en het is meer een controlerende middenvelder.twitter:barbaricfooty twitterde op zondag 15-07-2018 om 09:02:29There are some rumors linking Robin Lod with a move to Holland and Feyenoord. Lod also reportedly remains on Greek club AEK's wishlist. #huuhkajat 🇳🇱🇬🇷 reageer retweet
quote:Op maandag 16 juli 2018 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie de ligt elke wedstrijd een blunder maken
Klaas waar is mijn magnumquote:Op maandag 16 juli 2018 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie de ligt elke wedstrijd een blunder maken
Hij was dus eigenlijk tijdens zijn blessure op zijn best?quote:Op maandag 16 juli 2018 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was in de begin periode dat het nog wat leek. De seizoenen voor en na z'n blessure waren matig.
quote:Op maandag 16 juli 2018 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij was dus eigenlijk tijdens zijn blessure op zijn best?
Oh ongetwijfeld, maar het gaat over spreekkoren....dat schaar ik onder ‘niet zo veel’.quote:Op maandag 16 juli 2018 07:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat wanneer we weer naar Ajax-uit mogen de 'hamas hamas' liederen van de tribune zullen rollen?![]()
Want dat is een voorwaarde hé, geen spreekkoren etc. Nou ik kan je vertellen dat gaat fout zodra de poorten open gaan daar.
Wat jij stelt is allang gaande. Je krijgt gewoon een SV voor vuurwerk of schunnige liedjes. Kijk eens naar ons uitvak: huisvrouwtjes en kinderen voeren de boventoon.quote:Op maandag 16 juli 2018 10:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hetgeen extra ergerlijk is omdat de mensen die naar uitwedstrijden mogen allemaal bekend zijn. Dat horen allemaal mensen te zijn van onbesproken gedrag, anders krijg je zo'n uitkaart niet. Nu maak je mij niet wijs dat de leipo's die daar Hamas-liederen staan te brullen dat voor de allereerste keer in hun leven doen. Er is namelijk een verbod op uitsupporters uitgevaardigd omdat het keer op keer op keer niet goed ging. Dat zijn echt niet elke keer andere mensen.
Ze weten dus precies wie er zitten, dus hoe moeilijk kan het zijn om diegenen die zich hersenloos gedragen eruit te pikken (had allang gebeurd moeten zijn) en te zorgen dat zich normaal gedragende supporters op hun plek komen.
De club doet het zichzelf aan hoor, met dat onzinnige respect voor "de echte" achterban waarbij "het moet kunnen" dat je onzin krijst en met vuurwerk gooit als dat expliciet verboden is "want dat hoort er een beetje bij". Je moet zorgen dat het er niet meer bijhoort, dan sta je ook niet elke keer voor lul in Europa met schuimbekkende idioten in rood-wit ("Ja maar de politie lokte het uit...").
Als club heb je gewoon het recht mensen om moverende redenen te weigeren. Ze hebben dus een prima handvat om ervoor te zorgen dat "de echte" oprotten en wegblijven uit het stadion. En dan pas kunnen we weer na gaan denken over op bezoek gaan bij de buren, eerder heeft dit inderdaad geen zin.
Ja leuk. In z'n begin periode zeg ik toch.quote:Op maandag 16 juli 2018 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij was dus eigenlijk tijdens zijn blessure op zijn best?
Volgens mij is dat één van de eerste punten waar aan voldaan moet worden. Natuurlijk kan je dat alleen maar testen middels trial & error. Maar geheid dat dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, maar het gaat over spreekkoren....dat schaar ik onder ‘niet zo veel’.
Sowieso toen er wel nog uitsupporters mochten komen wat er ook niet voortdurend/massaal gehamast, dat is ook wel een eigen leven gaan leiden. Het is vooral een budgettaire maatregel om geen uitsupporters toe te laten.
Dat waren dan toch seizoenen voor zijn blessure?quote:Op maandag 16 juli 2018 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja leuk. In z'n begin periode zeg ik toch.
*Het seizoenquote:Op maandag 16 juli 2018 20:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat waren dan toch seizoenen voor zijn blessure?
Vind het op zich wel een net bod voor en verdediger met een aflopend contract. Maar als dat het openingsbod is, dan moet je er natuurlijk nog wel iets meer uit zien te halen. Ik zou het zelf vooral zoeken in bonussen of een doorverkooppercentage. Mocht hij het een beetje goed doen bij Fener is hij natuurlijk zo het dubbele waard. Als hij faalt, heb je die 5 mln iig te pakken.quote:Op maandag 16 juli 2018 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
5 miljoen willen die Turken bieden gelijk doen.
Dit dus. Je moet het natuurlijk niet meteen accepteren.quote:Op maandag 16 juli 2018 22:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vind het op zich wel een net bod voor en verdediger met een aflopend contract. Maar als dat het openingsbod is, dan moet je er natuurlijk nog wel iets meer uit zien te halen. Ik zou het zelf vooral zoeken in bonussen of een doorverkooppercentage. Mocht hij het een beetje goed doen bij Fener is hij natuurlijk zo het dubbele waard. Als hij faalt, heb je die 5 mln iig te pakken.
Dat is ook m’n punt. Als je onzinnige eisen stelt, zullen ze ook best overtreden worden. Best bizar dat dit nu al bijna tien jaar duurt.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat één van de eerste punten waar aan voldaan moet worden. Natuurlijk kan je dat alleen maar testen middels trial & error. Maar geheid dat dat gaat gebeuren.
Op basis van wat?quote:Op maandag 16 juli 2018 23:11 schreef PIETR het volgende:
5 miljoen? Doen. Heb ook wel vetrouwen in Geertruida.
Op basis van die paar wedstrijdjes. Niet veel inderdaad, maar je kunt zien dat hij potentie heeft. Ook Lewis en Knoester hebben we nog achter de hand. Dus waarom moet er nog een verdediger bijkomen?quote:Op maandag 16 juli 2018 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan er echt wel gaan komen. Maar we moesten al een centrale verdediger halen, laat staan als Van Beek vertrekt.
Daarom denk ik dat beide burgemeesters het ook wel best vinden, scheelt toch aan politie inzet. En onder het mom van dit soort voorwaarden kunnen ze daar eenvoudig onderuit komen. Ik zie de klassieker niet meer gebeuren met uit supporters.quote:Op maandag 16 juli 2018 23:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is ook m’n punt. Als je onzinnige eisen stelt, zullen ze ook best overtreden worden. Best bizar dat dit nu al bijna tien jaar duurt.
Inderdaad alleen maar een afbreukrisico voor beide burgemeesters, waar ze bijzonder weinig mee kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 07:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat beide burgemeesters het ook wel best vinden, scheelt toch aan politie inzet. En onder het mom van dit soort voorwaarden kunnen ze daar eenvoudig onderuit komen. Ik zie de klassieker niet meer gebeuren met uit supporters.
Dat is niet zo gek als je alleen middelmaat van rond de 27 koopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 05:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Beek is bruikbaar maar niet onmisbaar dus lekker laten gaan. Wel opvallend dat het bijna altijd de spelers uit de eigen opleiding zijn die geld opleveren en aangekochte spelers vaak met verlies worden verkocht
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je alleen middelmaat van rond de 27 koopt.
En wat haal je er voor terug? Bij 7 vind ik het pas een goede deal. Nu is het gewoon lood om oud ijzer, let maar op.quote:Op maandag 16 juli 2018 23:18 schreef Haringkop het volgende:
5 miljoen voor Van Beek? Nou, waar kunnen we tekenen?
Van Drongelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat haal je er voor terug? Bij 7 vind ik het pas een goede deal. Nu is het gewoon lood om oud ijzer, let maar op.
Nog een 1 jarig contract, geen international, blessuregevoelig. Geen gek bedrag. Je moet je niet gek laten maken door al die debiele bedragen die rondgaan bij topclubs.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Schandalig laag bedrag
Cocu wist waarschijnlijk dat het contract van Van Beek afloopt bij Feyenoord en wil hem zo voor een schijntje binnen halen...wat een ratje
IK denk dat het beter is dat van Beek een verbeterd contract tot 2022 krijgt van Feyenoord.
Zelfde bedrag als Brenet, Feyenoord mag dus in de handjes klappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Schandalig laag bedrag
Cocu wist waarschijnlijk dat het contract van Van Beek afloopt bij Feyenoord en wil hem zo voor een schijntje binnen halen...wat een ratje
IK denk dat het beter is dat van Beek een verbeterd contract tot 2022 krijgt van Feyenoord.
Alsof dat topgeheim isquote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Schandalig laag bedrag
Die van Geel kan wel onderhandelen zeg! Jeetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:31 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens VI vraagt Feyenoord 5,5 mln als tegenbod. Dat zal vandaag of morgen nog wel rond komen dus
Nee man gewoon pakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Schandalig laag bedrag
Juist na zijn blessure lijkt hij beter te zijn geworden. Man man voor zijn blessure wat een drama toen. Tegen Vincent Janssenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
Wees blij dat Cocu überhaupt geld over heeft voor Van Beek. Had wel een aardige periode voor zijn blessure maar is nu niks meer.
Het beste was ie samen met Kongolo achterin in 2014/15. Die eigen goals kwamen vooral in het seizoen daarnaquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist na zijn blessure lijkt hij beter te zijn geworden. Man man voor zijn blessure wat een drama toen. Tegen Vincent JanssenEn al die eigen goals.
Is toch 10%quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die van Geel kan wel onderhandelen zeg! Jeetje.
Oh natuurlijk wordt er wat gedaan. Maar vind jij dat het punt nu bereikt is dat ze zonder grote kans op problemen weer naar de klassieker zouden kunnen met dat uitvak? Want de berichten en de zorgen die ik hierover hoor zeggen anders, onder andere wat hier eerder opgemerkt werd: je wéét gewoon dat er een stel klapharken Hamas-liederen gaan staan zingen.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat jij stelt is allang gaande. Je krijgt gewoon een SV voor vuurwerk of schunnige liedjes. Kijk eens naar ons uitvak: huisvrouwtjes en kinderen voeren de boventoon.
Die eigen goals waren vooral het gevolg van pech en van zijn drive om helemaal tot het gaatje te gaan om ballen weg te houden, waardoor hij gek genoeg te vaak in de baan kwam en het laatste tikje per ongeluk gaf of de bal van richting deed veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist na zijn blessure lijkt hij beter te zijn geworden. Man man voor zijn blessure wat een drama toen. Tegen Vincent JanssenEn al die eigen goals.
Er was ook een seizoen voordat hij al die eigen kools maakte waar hij het wel aardig deed. Toen scoorde hij nog in de Europa League en daar ging Beekie Airlinesquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is 17 juli maar de transfermarkt én competitie zijn al beslist. Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:38 schreef Elan het volgende:
Toch treurig dat de beste transfer deze zomer waarschijnlijk een uitgaande transfer betreft (als het überhaupt door gaat, zie hem nog wel falen in de medische keuring daar vanwege zijn kleine teen oid
Niet dat het uitmaakt verder want Ajax is toch al kampioen.
je vergeet onze kale vrind ten hag. Niets is gespeeld nog met die gek aan het roerquote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:48 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft Blind Tadic Labyad én vooralsnog Ziyech, wat kan Van Geel daar ooit tegenover gaan zetten behalve een Colombiaan waarvan na 20 minuten al duidelijk is dat hij er geen reet van kan?
Bij ons kan het eigenlijk alleen maar minder worden als Jorgensen en of Berghuis alsnog vertrekken.
Die krijgt de kans niet om het te verprutsen, no way. Met zo'n selectie zijn daar ook gewoon 0 excuses voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je vergeet onze kale vrind ten hag. Niets is gespeeld nog met die gek aan het roer
Je weet natuurlijk niet hoe het hem bij ons was verlopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:54 schreef Maastoren het volgende:
Rodney Kongolo naar Heerenveen. Zijn overstap naar Manchester City heeft goed uitgepakt.
Verhuur?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:54 schreef Maastoren het volgende:
Rodney Kongolo naar Heerenveen. Zijn overstap naar Manchester City heeft goed uitgepakt.
mee eensquote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die eigen goals waren vooral het gevolg van pech en van zijn drive om helemaal tot het gaatje te gaan om ballen weg te houden, waardoor hij gek genoeg te vaak in de baan kwam en het laatste tikje per ongeluk gaf of de bal van richting deed veranderen.
Ik zie het nog steeds helemaal zitten in hem.
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je vergeet onze kale vrind ten hag. Niets is gespeeld nog met die gek aan het roer
LIg jij wakker van blind en tadicquote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:48 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft Blind Tadic Labyad én vooralsnog Ziyech,
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
LIg jij wakker van blind en tadic![]()
![]()
![]()
Dat zijn helemaal geen spelers die een ploeg kampioen kunnen maken
als van geel dergelijke bedragen voor dit soort spelers had uitgeven had ik hem persoonlijk effe opgezocht en bij de keel gegrepen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |