vlees ?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Pakket over de schutting gegooid.
[ afbeelding ]
Splinternieuwe schroefboormachine denk ik; kadootje van iemand uit de buurtquote:
Laptopquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Splinternieuwe schroefboormachine denk ik
Dan zou Adriaan niet zo stralen hoor en er schijnt nog genoeg vlees in de tent van John te liggen.quote:
Blik vlees is geen vleesquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan zou Adriaan niet zo stralen hoor en er schijnt nog genoeg vlees in de tent van John te liggen.
Doen ze bij mij nou nooit eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Splinternieuwe schroefboormachine denk ik; kadootje van iemand uit de buurt![]()
Zal wel een strandzandbodem zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:47 schreef Bonken het volgende:
Ze vinden het water vandaag koud. Hmmm. Ziet er best wel schoon uit ook. [ afbeelding ]
ditquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:50 schreef Tengano het volgende:
Ik wil nog ff weten wat er in die doos zit en dan kap ik ermee
Zéker weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. Ze is Heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Heel apart, er lijkt al een witte sticker op de voorkant te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:50 schreef Tengano het volgende:
Ze maken deze volgende week pas open.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:50 schreef Tengano het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heel apart, er lijkt al een witte sticker op de voorkant te zitten.
Komt het misschien toch van de febo?
Alles komt via de FEBO dat is wat anders dan vanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heel apart, er lijkt al een witte sticker op de voorkant te zitten.
Komt het misschien toch van de febo?
Maar wat is het nou?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gm Cossquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand weet ?quote:
zand, lees ik net Kappaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gm Coss
wat zit er in die doos ?
Lieve allemaal,...
Qua figuur wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk steeds dat ik billy zie, (brenda)
quote:
GM Struis, we moeten allemaal wachten dus jij óók.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gm Coss
wat zit er in die doos ?
Lieve allemaal,...
zoiets inddquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Pakket lijkt op een opblaasbaar zwembad...
Ze had vele persoonlijkheden dus wie weet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk steeds dat ik billy zie, (brenda)
Ja, wat daar het nut nu weer van moet zijn als dat het is...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets indd
of zo'n speelding eiland voor in het water
Ja ze hoorden het neerkomen. Even zoeken in de bosjes, ze dachten dat de febo het pakket al onderschept had. Maar toen zagen ze het even verderop liggen.quote:
Nog niet bekend, waar "over het hek gooien" trouwens een rare nutteloze actie is sinds er auto's met oplegger voor honderden euro's hout komen afleveren en bezoekers kilo';s vlees binnenlopen...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gm Coss
wat zit er in die doos ?
Lieve allemaal,...
quote:
ik MOET helemaal NAKS!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM Struis, we moeten allemaal wachten dus jij óók.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:56 schreef magnaal het volgende:
En dan zet John natuurlijk zijn meest verbaasde blik op, als ze een blik fruit missen.
Ik vind het zo een minderwaardige man..56 jaar en ook nog stelen
57!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:56 schreef magnaal het volgende:
En dan zet John natuurlijk zijn meest verbaasde blik op, als ze een blik fruit missen.
Ik vind het zo een minderwaardige man..56 jaar en ook nog stelen
Leuk voor gekke Gerritje!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Goddelijk.. en Sjellie lacht erbij.. ohhjee![]()
[ afbeelding ]
Paarse krokodil...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:57 schreef Soury het volgende:
Niemand boeit het pakketje dus zal idd wel een niks ding zijn. Opblaasbare eenhoorn ofzo.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
is een liedje van...
want voor een cent of 10, mag jij m'n kijkdoos zien .. #hanny ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een bak vol lepels, speciaal voor Johnieboy.
O jee, verkeerd bezorgd.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wacht wel op een doosje van bol.com
Ik zou niet graag op die houten ellende willen slapen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:02 schreef Tengano het volgende:
Ongelofelijk dat dat hout wat vanmorgen voor 50 euro gebracht is
precies op maat is om bedden van te maken, echt wow!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:02 schreef Jian het volgende:
Wat krijgen we nu; HerrüberTim tegen Sjon de Hun?
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja..leuk doen in vies water blijft viesVals nep Showmeisje
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja..leuk doen in vies water blijft viesVals nep Showmeisje
[ afbeelding ]
Waarom voor joker?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Leuk voor gekke Gerritje!
Zijn verovering plezier makend met de gozer
die hij juist nodig had om tegen Sjon en Mike op te nemen.
Van topdog naar underdog.
Twee medestanders kwijt.
Nu staat ie voor joker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Wie gaan daar allemaal slapen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:04 schreef pollewop77 het volgende:
Dat wordt wel erg gezellig die slaapkamer
Ok..quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pakketje "over het hek" is weer ingeleverd, mocht niet over gepraat worden
GMquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wie gaan daar allemaal slapen?
Jeff en Adriaan iig.
Plus nog een paar meiden.
Lekker meuren en snurken daar in dat hok.
joh...die had ik niet zien aankomenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:05 schreef Tengano het volgende:
John is een stuk relaxedter nu en hij gaat gewoon door.
Maakt geen enkele indruk wat mij betreft dat hij de brui er aan gegeven heeft.
Wel dat hij nog meer schijt heeft aan de groep.
Blijkbaar een goed gesprek gehad met de febo.Kan ook lekker opgelucht voelen, als je hebt besloten te vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan ook zijn dat ie nog wat privileges heeft gekregen.
Misschien mag ie wel een zwaar shaggie rollen in zijn groene tent.
Snap ik ook niet hele campings vol met die dingenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
GM![]()
Lekker fris ook met dit weer in dat blikken hok
Nee, dat is idd het grootste mysterie.. alhoewel Regie een enorme hoeveelheid "toevallig" hout heeft doorgelaten als afkoopsom is nog steeds niet duidelijk of Sjon gaat of nietquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok..
John nog over zijn "vertrek" gepraat?
vandaar dat ze niet wilde komen hahahahquote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen zullen opa wel een kanjer vinden
Waarom zou je je in het zweet werken als je morgen de poort uit loopt.quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een opblaas flamingo
[ afbeelding ]
Hij gedraagt zich niet zoals wij hem kennen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kan ook lekker opgelucht voelen, als je hebt besloten te vertrekken.
Maar kan ook zijn dat ie nog wat privileges heeft gekregen.
Misschien mag ie wel een zwaar shaggie rollen in zijn groene tent.
Marktconform?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. "De Doos" is terug en nagekeken Achter en mag door![]()
Een opblaasflamengo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:05 schreef Tengano het volgende:
John is een stuk relaxedter nu en hij gaat gewoon door.
Maakt geen enkele indruk dat hij de brui er aan gegeven heeft.
Wel dat hij nog meer schijt heeft aan de groep.
Blijkbaar een goed gesprek gehad met de febo.Sjon heeft ook een gratis bos hout gekregen van de Febo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belonen die man, Onmisbare Sjon!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Er zijn wel meer bouwers geweest die vlak voordat ze weggingen nog het e.e.a. gebouwd hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich niet aoals wij hem kennen.
Als ie echt vertiefd was en weg zou gaan, deed hij nu geen ene flikker meer.
En het tegendeel is waar. Zaterdagochtend komt er kant en klaar op maat hout
en John gaat zonder te morren aan de slag. Dat doe je niet als je zoiets hebt van,
fuck die hele groep.
Lijkt ook op dat plot van "a few good men"
Ga op 1 been staan en je bent zelf een flamingo.quote:
Had gvd wel een bom in kunnen ziitenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vrij van drank, geld en briefjes van fans
Het vloog overquote:
Dit was eerst de badkamert?quote:
Lekker high wordenquote:
MacdeMarco gisterenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:14 schreef Tengano het volgende:
Heeft er nou nog niemand een poll gemaakt of John echt gaat???
Ja, dat bedoel ik. En ik zou nu nee stemmen. Ik geloof het niet meer.quote:
Ze zwemmen elke dag in het water, dus ik zou er inderdaad maar niks achter zoeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
En precies op tijd over het hek gooien, als de lekkere meiden de badscene spelen in de Wondervyvert... ik zoek er echt nix achter![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat hij oprot dus hij gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En ik zou nu nee stemmen. Ik geloof het niet meer.
Ik zou het terug gooien een een éénhoorn eisenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Flamingo's in dozen zijn spectaculaire vliegers!
Sjon gaat wel. Het is klaar voor hem.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En ik zou nu nee stemmen. Ik geloof het niet meer.
Nou het is ook niet zo dat ze dat ding net even snel zijn wezen kopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zwemmen elke dag in het water, dus ik zou er inderdaad maar niks achter zoeken.
Ik vind het moeilijk om te zeggen want ik vind het een gruwelijke klootzak,quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil dat hij oprot dus hij gaat.
Zoiets mot je afdwingen.
Ja Febo houdt de touwtjes in handen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:16 schreef snetje het volgende:
Er mag geen gebruik gemaakt worden nog van wc en douche...
[ afbeelding ]
Er zat geen kaartje bij? Want schuimpjes willen graag op streamquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo dat ze dat ding net even snel zijn wezen kopen.
Die lag allang klaar en kon nu mooi even over het hek.
Timing heet dat
Geregeld schuimpje Nicola staat op de streamquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat geen kaartje bij? Want schuimpjes willen graag op stream
Geen idee, ik heb hem niet opengemaaktquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat geen kaartje bij? Want schuimpjes willen graag op stream
Zegt wie?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Breaking! John blijft en mag dus nog niet weg van de Febo. Wordt een Petertje over 2 weken...
Hij is duidelijk. En dan gaan al die bezoekers dus zeggen dat John gewoon moetquote:
Lijkt me een beetje vroeg om beslag te maken, zonder koelkast.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:22 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Manon is druk bezig met de voorbereidingen
Ga je ook Marioquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo goede tijd om dat 17 00 Final is
Ik ben groot fan van jouw posts. Ze toveren altijd een grote lach op mn gezichtquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus Mirjam mot hier maar kommeh tikkeh
tot ze dan alle gruwlijkheden die ze over de tyfeslijert beter kan verwerken
.. ut hoort dr bij .. verguisd worden
Febo shrink gesprekje
.. zn meisje
zo mager geworden , vreselijk
..
hier heb je hout
maak bedden conjo
Nee ik begrijp het hier uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar jij zegt het dus?
Er is ook nog een andere finale, tennisliefhebbers gaan dan echt geen pannenkoek vreten in Utopia.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo goede tijd om dat 17 00 Final is
Heel stiekem ook, hoe hij daar staat met dat blik.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John jat een blik fruit - 14 juli 2018.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Joh, zoek het uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier?
Kom op, maak het allemaal niet zo lastig zeg.
misschien zijn niet zo veel tennisliefhebbersquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere finale, tennisliefhebbers gaan dan echt geen pannenkoek vreten in Utopia.
nu is Finale,spelt Kerberquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere finale, tennisliefhebbers gaan dan echt geen pannenkoek vreten in Utopia.
Ja, tuurlijk. Je moet bij dat andere kamp dan ook gaan kapen en ook doen alsof je neus bloedt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:27 schreef herculina het volgende:
Wat hoop ik dat de meiden nu een pot worst van John ff opentrekken of verstoppen.![]()
Gek op roze zo te zien...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:27 schreef Yaksa het volgende:
Ziet er toch een beetje raar uit zo:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te zeggen want ik vind het een gruwelijke klootzak,
maar ik zou hem toch gaan missen
Hij wel erg stilletjesquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:28 schreef SjonSlot het volgende:
Geef mario een zakje.. die zal ook wel hyperventileren nu
Ja dat was met dat oranje luchtbed ook snel bkekenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik voorzie dat die Flamingo morgen al lek is
Allemaal voor de uitzending dus,quote:
Dat bedoelde ik dus lekker met een kluitje op elkaar in dat blik.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Lekkere stink slaapkamer gaat dat worden zo, op elkaar geprakt.
Hint...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:30 schreef mario390 het volgende:
Naomi zit op Ibiza ook soms op zo en Ding
achzoquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:32 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Bij hun bedoel ik.. voor mij nog te vroeg nu.
Die houdt wss ook van rozequote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:30 schreef mario390 het volgende:
Naomi zit op Ibiza ook soms op zo en Ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die houdt wss ook van rozehou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Jij zit ook in het complot.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allemaal voor de uitzending dus,
ineens iedereen in het roze, en ook nog een roze pinguin. Toevallig hoor
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allemaal voor de uitzending dus,
ineens iedereen in het roze, en ook nog een roze pinguin. Toevallig hoor
En vrooolijk dat ze weer is!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen Gerrit maar een roze opblaasflamingo tussen Sjellie d'r benen![]()
[ afbeelding ]
Leuke beelden hoor, doet het goed op tv; muziekje er weer bijquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van jouw posts. Ze toveren altijd een grote lach op mn gezicht
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Heel stiekem ook, hoe hij daar staat met dat blik.
Opa is een diefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ole ole![]()
![]()
alles opquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:38 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt er geen rijst of spaghetti gekookt vandaag?
Geen wonder dat je wijf zo afvalt, als je vent er zo opstaatquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:38 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt er geen rijst of spaghetti gekookt vandaag?
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die denken dat Sanne Shelley meer dan gewoon aardig vindt?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schaamt zich al weken dood voor hem. En Johnny maar denken dat het komt omdat ze hem zo mist.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geen wonder dat je wijf zo afvalt, als je vent er zo opstaat
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
En bij de mannen?quote:
want..: JULLIE zijn zo dom het in de pot te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike rekent zich weer rijk. Wil ook petjes op de markt brengen. En het geld voor zichzelf houden.
Goed dat je het aanvult, want ik had hem alweer op mute gegooid.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
want..: JULLIE zijn zo dom het in de pot te doen
Ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed dat je het aanvult, want ik had hem alweer op mute gegooid.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:46 schreef Goldencharly het volgende:
Er zit een gat in Sjon zijn rode shirt het einde is nabij![]()
![]()
Dat zit er al sinds zijn binnekomstquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:46 schreef Goldencharly het volgende:
Er zit een gat in Sjon zijn rode shirt het einde is nabij![]()
![]()
Dan heeft de chirurg iets verkeerds gedaanquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh gelukkig maar, hou vol sjon!
Wat wil je nou? Liefde en poezelig gedoe en een cos waar iedereen klaagt dat het saai is.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Die lul mot eruit!
En die lul gaat eruit!
quote:
Geklaagd wordt er toch wel, daar is geen Sjon voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Liefde en poezelig gedoe en een cos waar iedereen klaagt dat het saai is.
"Het is net alsof dat ding steeds schever begint te staan"quote:
komt goed, komt allemaal goedquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geklaagd wordt er toch wel, daar is geen Sjon voor nodig.
En wat ik wil, lui die werkelijk iets te vertellen hebben, inhoud hebben. En ja, die maken ook weleens ruzie. Maar dan op een prettiger niveau.
Misschien zit er een sink-hole onderquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:52 schreef Bonken het volgende:
[..]
"Het is net alsof dat ding steeds schever begint te staan"Spuit11
![]()
Over een half jaar zijn ze drie keer zo groot.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:53 schreef cobain1994 het volgende:
Ze heeft niet vooraan gestaan bij het uitdelen.
[ afbeelding ]
Dat bordje is zeker zodat hij weet waar hij moet zijn na een krat pils?quote:
toch liever dat dan een zeekoequote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:53 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:53 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Prachtig toch?
Een beetje Audrey Hepburn, bij een tenger postuur horen geen grote jetsers, maar omdat velen neppers nemen, schijnen we dat te vergeten.
Kut Jessie, in 1 sessie, een rake klap voor je bessie!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
kut jessie met je twinning is winning
Theezakjes alert....quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:53 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |