Ja tot maandagquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:03 schreef yvondenise het volgende:
Volgens mij zei zijn vrouw toen ze wegging,dat hij vol moest houden.
Mevrouw John rookt de laatste 4 weken wat meer denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:07 schreef Bonken het volgende:
John zijn vrouw is 12 kilo afgevallen? Dan heeft ze er waarschijnlijk in geen tijden zo goed uitgezien.
Ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zou ook huilen als ik mijn man zo zag.
john is een feederquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:07 schreef Bonken het volgende:
John zijn vrouw is 12 kilo afgevallen? Dan heeft ze er waarschijnlijk in geen tijden zo goed uitgezien.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
MirJAMMMM
kom lkkr tikkeh meid![]()
ow jah dat Geel in je haar
niet doen mop
Ja nou ..zo mager was ze niet hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:02 schreef MacDeMarco het volgende:
misschien is ze wel aan het afvallen omdat nu niet continu bockworsten in huis zijn
Denk dat dat nog het dichtste bij komt. Hij kan zijn grote woorden niet waarmaken. Is toch al een lachertje dat zijn vrouw zegt: ik wist niet dat je zo creatief was.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:04 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Denk ik ook,en hij kan niet bouwen volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die leest de Coss steeds
teringlyers dat Fok
ze zou met Viooltje kunnen praten
een bockworst maakt rare sprongen, alles is mogelijkquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een bockworst maakt rare sprongen, alles is mogelijk
Hij gaat het lot laten beslissen met een bockworstquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een bockworst maakt rare sprongen, alles is mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |