abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7572508
Door:
Dewi
Bas
David.

Niet door:
Joel!

pi_7572525
Ik was eerst
pi_7572526
dicht
pi_7572533
hmmm...er zijn nu twee Idols deel 16 ???
1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is een paas-ei !
pi_7572544
Laat deze maar open ja!
  vrijdag 27 december 2002 @ 23:44:21 #6
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7572546
3!
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  vrijdag 27 december 2002 @ 23:44:25 #7
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7572550
dubbel
Idols deel 16

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7572578
Ik ben zo blij dat Joell niet door is!
pi_7572587
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:44 schreef MrTorture het volgende:
dubbel
Idols deel 16

Tom_Tom was eerder!
pi_7572596
waarom blijft deze nou open - slechte mod weer niet consequent
pi_7572604
Hier verder.
pi_7572612
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen topic van Idols opent hè!!

Soms moet je minutenlang wachten op een nieuw topic, soms heb je dr tientallen.

pi_7572619
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 27 december 2002 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]

Vergeet zijn foeilelijke stem niet.

--------------------------------------------------------------------------------

Toch kan Joel dertig keer beter zingen dan Jim, alleen heeft Joel een rotkop en Jim zo\'n nationaal knuffelbeergezichtje

vrijdag 27 december 2002 @ 23:46:29 #14
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7572626
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_7572628
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:45 schreef SCH het volgende:
waarom blijft deze nou open - slechte mod weer niet consequent
Maak toch niet uit joh!

Kom op we gaan weer kletsen over Idols!

pi_7572634
Ja hier verder of ik ga je doodmaken...
Maar goed ben vet blij dat Joel (voorlopig, laat het ook zo blijven) niet doorgaat.
pi_7572689
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef Dragonwizard het volgende:
Maar goed ben vet blij dat Joel (voorlopig, laat het ook zo blijven) niet doorgaat.
pi_7572709
[offtopic]Triest dat er zoveel mensen zijn die gewoon zitten te wachten totdat een topic vol is en ze een nieuwe kunnen openen!!! [/offtopic]
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_7572710
Jammer dat Idols straks tegelijk wordt uitgezonden met de voorrondes van het songfestival. Dat wordt net als Idols (en zoals vorig jaar in Belgie.)
pi_7572715
Joel is de lelijke versie van Nick Carter..
Maar ja, niemand kan tippen aan Nick
pi_7572750
leuk leuk over Joel
je moet toch wel toe geven dat hij het erg goed gedaan had vandaag
I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_7572751
Ik vind het trouwens top dat Bas door is.

[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 28-12-2002 17:05]

pi_7572820
1 Dewi 36%
1 Bas 15%
3 David 13%

4 Joel 12%
5 Linda 5%

Raar, dat Dewi zo ontzettend veel stemmen had zeg. Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.

pi_7573229
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
1 Dewi 36%
1 Bas 15%
3 David 13%

4 Joel 12%
5 Linda 5%

Raar, dat Dewi zo ontzettend veel stemmen had zeg. Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.

Vind het zeker wel terecht!
pi_7573260
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vind het zeker wel terecht!

Ik vond Dewi er niet bovenuit springen, maar ik zal weer al die filmpjes afgaan, zodra ze op idols.nl komen.
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:18:49 #26
13973 ranja
image means nothing
pi_7573475
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
Das niet waar, want iedereen zit in een klas. Bijna iedereen dan. En Dewi had veel minder dan de vorige 2 weken.
pi_7573564
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef Karliene het volgende:
niemand kan tippen aan Nick
pi_7576809
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef DaRealMac het volgende:
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
Nou nee hij hoeft niet te winnen. Ik heb het liefst dat Judith of Juliette wint, maar Daniel K. is een goede 3e.
pi_7576816
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef CloudBox het volgende:
Jammer dat Idols straks tegelijk wordt uitgezonden met de voorrondes van het songfestival. Dat wordt net als Idols (en zoals vorig jaar in Belgie.)
En het overlapt Deutschland Sucht den Superstar dan voor een groot gedeelte. Waarom gaat het weg van de vrijdagavond? Dat snap ik niet.
pi_7578161
David en Dewi vond ik wel goed, maar Bas echt niet.

Ik krijg trouwens steeds meer een hekel aan de Nederlandse versie. Ze rekken het veel te veel uit, nou weer zo'n update ertussen! En dan gaan ze het ook nog eens op zaterdag uitzenden!
Nou ja, dan kijk ik de boel wel in de herhaling of gewoon niet, want zaterdag kijk ik Superstar
En Superstar is lekker veel leuker, want Idols heeft geen Daniel (K. wel te verstaan)

quote:
DaRealMac niet aardig vindt
pi_7578476
Wat ik trouwens wel een beetje gezeur van Henkjan vond, was dat mensen misschien niet bekend waren met het liedje wat Dewi zong (How come you don't call me van Alicia Keys), terwijl ik deze juist wel kende en de helft van de andere liedjes niet.
pi_7578714
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:00:21 #33
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7581115
Over een nummertje of 5 komt Isn't she Lovely in de top 2000 langs.... Dan kan hij zich weer lekker in je hoofd boren net zoals een paar weekjes terug tijdens de voorrondes
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_7581303
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:21 schreef RoK het volgende:
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
Dan kijk je niet goed. http://www.deutschlandsuchtdensuperstar.de Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
pi_7581503
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
pi_7581610
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.

Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.

♥ K, N, R en F ♥
pi_7581640
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.

Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.

Zosja
pi_7581739
die dus !
♥ K, N, R en F ♥
pi_7583465
Dewi, dingus uit Klazienaveen, en die ander.
Ben de namen even kwijt haha. Tsja wat kan ik zeggen, heb weinig van de uitzending meegekregen aangezien ik een film aan het kijken was maar bij de sms-bel/jambers pauze heb ik de fragmentjes even gekeken.

Fragmentjes waren wat dat betreft slap dus echt een oordel heb ik er niet uit kunnen vestigen, al heeft misschien iemand een beter performance gegevens dan dat het fragment weergaf. Met 'die ander' kon ik me er nog enigzins wat bij voorstellen, hij heeft een mooie soulvolle stem. Die boer uit klazienaveen, echt een poppy gezichtje en wat ik van zijn fragment gezien heb klonk ook redelijk.
Maar Dewi daar kon ik niet echt een conclusie uittrekken, in het fragment vond ik haar slecht, maar is wel leuke griet om te zien als popidool.

En van de nummer 4 Wat ben ik blij dat díe loser eruit ligt zeg. Blegh ja het juiste popidool maar hij is dan weer typisch dat figuur waardoor mensen gaan walgen van pop en er haatgevoelens van krijgen tegenover dat mietje. Bovendien zal het ook geen ruige reputatie hebben als het dat 'jongetje-van-die-vader' is. Hehe

pi_7597084
Hoe lang ligt de site van Idols er eigenlijk al uit?
En vast!
pi_7618039
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:

[..]

[afbeelding]

Volgens mij gaat die later als ie groot is best leuk opdrogen (Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen. .) en net zo'n hunk worden als z'n broer.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7619425
Weet iemand hoe dat nummer heet dat Jim vorige week zong?
pi_7619598
Laat maar, ik heb het al. Het was 'Jessie'.
pi_7637408
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
LaToya rules
pi_7639318
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:34 schreef SmashBro het volgende:
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
ja ik las het, wel een leuk mens
pi_7641652
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:18 schreef SmashBro het volgende:

[..]

(Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen. .) en net zo'n hunk worden als z'n broer.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_7663106
Charlotte was goeoeoed en mooooooi! Waarom is die nou niet door. .

Bas heeft een beetje een Gizmo uit Gremlins hoofd. Maar wel schattig toen ie moest huilen op het eind omdat ie doormocht.

Ik vond David en Charlotte de beste van deze uitzending.

LaToya rules
pi_7663136
Ik vond de eerste Charlotte beter hoor. Maar afgelopen Charlotte zong ook erg goed. Vind ik.
pi_7673316
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!

Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.

Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.

pi_7674606
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:25 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!

Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.

Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.

IK ben het hier absoluut niet mee eens!

Heel veel mensen hebben ook missy eliot boven hun bed hangen hoor!

pi_7674816
nu ze 25 kilo is afgevallen wel. Maar serieus, ze zoeken toch een popidool die bij de jeugd in de smaak moet vallen. Dat is zij simpelweg gewoon niet!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:28:12 #52
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7680550
Leuk! Ik heb de 1000e page view

hmmm...verveling slaat weer toe hier op me werk...

vrijdag 3 januari 2003 @ 09:31:22 #53
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7680576
quote:
Wat een onzin! Yuli is de enige die bij de gratie van het publiek doormocht. Alle andere idols die door zijn hadden een flinke duw van de jury gekregen doordat die lyrisch over hen was en kritiek uitte op alle andere deelnemers (wat garant staat voor minder stemmen). Alleen bij Yuli is het niet gelukt. Vandaar, extra petje af voor Yuli!
pi_7681473
Ja, dat wou ik maar zeggen ja. Yuli is doorgegaan door het publiek. Niet door de jury.
pi_7681489
quote:

Een idol van 19 heeft ook geen kind..dewi wel en die kan ook goed zingen dus jou argumentatie slaat vrijwel nergens op
.
pi_7682926
quote:

Ik zou best een poster van Yuli boven mijn bed ophangen
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_7682988
quote:
dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
Korte samenvatting: je gunt het Yuli gewoon niet door te gaan omdat een favoriet van jou door haar niet door is?
pi_7694474
Heeft iemand trouwens de Idols-quiz al gedaan op www.idols.nl?
Ik had 2 vragen fout (van de 20), maar dat klopt niet. Bij vraag 5 geven ze een fout antwoord aan en vraag 19 klopt ook niet.
pi_7694633
Ik ben 'm ook aan het doen nu.

Vraag 7: Wat was er zo hilarisch aan Vincent?

Niks! .

LaToya rules
pi_7694647
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:44 schreef SmashBro het volgende:
Ik ben 'm ook aan het doen nu.

Vraag 7: Wat was er zo hilarisch aan Vincent?

Niks! .

pi_7694948
quote:
Uitslag
Gefeliciteerd, jij bent een echte Idols kenner. Je hebt vast alle uitzendingen plus de herhalingen gekeken. Jij bent een unieke Idols fan! Antwoorden: <knip>
Betekent dit dat ik ze allemaal goed had?
LaToya rules
pi_7694982
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:58 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Betekent dit dat ik ze allemaal goed had?

Dan moet je dus ff de antwoorden doorlezen. Ik scheen er 2 fout te hebben, maar als antwoord wie er bij Jerney op schoot zat wordt Dineke gegeven
En op de vraag hoeveel er over blijven zeggen ze 9, maar ik vind 10 ook goed.
pi_7695012
Morgen een uur lang "het beste van...." Yummie
pi_7695026
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:00 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dan moet je dus ff de antwoorden doorlezen. Ik scheen er 2 fout te hebben, maar als antwoord wie er bij Jerney op schoot zat wordt Dineke gegeven
En op de vraag hoeveel er over blijven zeggen ze 9, maar ik vind 10 ook goed.

Oh ja dan heb ik er dus ook 2 "fout", want ik had hetzelfde bij die twee vragen. .

Hadden ze wel ff mogen dubbelchecken die test. Maar er zat wel een vraag over Laura in.

LaToya rules
pi_7695057
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Morgen een uur lang "het beste van...." Yummie
Sarah'd better be in it.
LaToya rules
pi_7695170
Op de site van Idols kun je 2 leuke polls doen over de leukste momenten uit Idols.
quote:
Wat is jouw favoriete Idolsfragment?
Kandidaten uit Zeist:
Tim met zijn Sid Vicious versie van My Way : 44%
Admir die met een heliumstem Niemand van Replay vertolkte : 15%
Annemarijn die met power Mariah Carey zong : 21%
Sammie zong uit volle borst Fighting : 2%
Enwer doet zijn shirt uit en zingt Luna : 9%
De Friese Claudia die Nije dei zingt : 9%
Aantal stemmen: 3455

Kandidaten uit Eindhoven:
Mark met zijn versie van K-otics: Damn I think I Love You : 25%
Erwin Ik kom uit Brabant, kunne gij da zien? : 11%
Peter, die de nieuwe Michael Jackson wil worden : 4%
Ursula gebruikt thuis haar douchekop als microfoon : 9%
Milangela, stond ze nou op de bus te wachten? Pussy,pussy, likkie likkie : 50%
Aantal stemmen: 3273

Kandidaten uit Rotterdam:
Martin, met walkman maar zonder resultaat : 51%
Dineke de vredelievende Russin: Oh no, Iam not that! : 2%
Lieveke, haar vader vindt wél dat ze een warme stem heeft : 6%
Sarah Weet u wat het is meneer? mag even bij Jerney op schoot : 36%
Lenny doet auditie op blote voeten voor meer aardecontact. Op 3 hoog? : 2%
Walter, de bodybuilder-in-tuinbroek met gitaar : 4%
Aantal stemmen: 3306

Kandidaten uit Assen:
Sunny ontroerde voornamelijk haar geliefde in haar galajurk : 12%
Vincent doet de klompendans : 33%
Wanda, de spontaanste van alle kandidaten... : 38%
Edward, die steeds hoger gaat zingen in plaats van harder : 9%
Tonnie: t is 2 uur s nachts Met klaktong : 4%
Niek, de nieuwe Gerard Joling? : 4%
Aantal stemmen: 3243

Kandidaten uit Hoofddorp:
Fleurrrrrrrr heeft de jury mooi de waarheid verteld : 23%
Alexandra beeld in slowmotion La Isla Bonita uit : 28%
Jochem, met zijn hoogzwangere vrouw in de wachtruimte : 18%
Stijn, goede kleuren en goede doelen. "De wereld is op zoek naar mij." : 31%
Aantal stemmen: 3169

quote:
Fragmenten uit beide theaterrondes:
Laura zingt op like a virgin:Ben mijn tekst echt helemaal kwijt. : 32%
Sunny die door de dames aan het huilen wordt gemaakt : 16%
Bas die de Rock DJ niet meer kent : 17%
Sunny die onbewust auditie deed in haar BH : 10%
Wayne en Marieke betrapt! : 8%
Het bekendmaken van de misschien-ruimte : 3%
Ooooooh happy days: alle kandidaten rond de piano : 10%
De chorusline van de uitslag aan het eind van de theaterronde : 5%
Aantal stemmen: 1801

Fragmenten uit de workshops:
De 51% van de stemmen van Jim : 42%
De verbaasde reactie van Bas na zijn overwinning : 7%
Dewi die schrikt van de complimenten van de jury : 6%
Jamai probeert dameskleding bij de styling : 14%
De mascaratranen van Jelleke : 3%
Yuli die tegen Edwin zegt: "Ik heb het niet voor jou gedaan!" : 28%
Aantal stemmen: 1786

pi_7695286
YEAAAAAAAAH

ZOSJA IS DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

pi_7695297
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
YEAAAAAAAAH

.
pi_7695309
Roger nu op SBS6!

Edit: Alweer voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 03-01-2003 23:15]

pi_7695320
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Partygurl het volgende:

Bij hart van Nederland was een kort stukje en Zosja zit erbij.
pi_7695326
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
YEAAAAAAAAH

Boe!
LaToya rules
pi_7695348
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Bij hart van Nederland was een kort stukje en Zosja zit erbij.

Doordat roger eruit is?
.
pi_7695361
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:15 schreef Partygurl het volgende:
Doordat roger eruit is?
Yep, ze vervangt 'm.
pi_7695372
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:14 schreef SmashBro het volgende:
Boe!
*Schrik* .
pi_7695452
merkte ik ook al op ja. Zosja was vervanger voor roger. In principe is het beter voor die overige kandidaten voor die wildcard aangezien zosja hem toch al zou krijgen.
pi_7695499
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

*Schrik* .

Nee, als in boegeroep. Een joelende menigte die het er niet mee eens is.
LaToya rules
pi_7695521
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:21 schreef SmashBro het volgende:
Nee, als in boegeroep. Een joelende menigte die het er niet mee eens is.
Nee, een klein blauw mannetje is het er niet mee eens .
pi_7695584
Ik kan de poll voor de leukste momenten niet vinden
pi_7695613
Bij nieuws en dan het bovenste vakje.
pi_7695646
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij nieuws en dan het bovenste vakje.
Dank je!
quote:
Kandidaten uit Rotterdam:
Martin, met walkman maar zonder resultaat : 51%
Dineke de vredelievende Russin: Oh no, Iam not that! : 2%
Lieveke, haar vader vindt wél dat ze een warme stem heeft : 6%
Sarah Weet u wat het is meneer? mag even bij Jerney op schoot : 36%
Lenny doet auditie op blote voeten voor meer aardecontact. Op 3 hoog? : 2%
Walter, de bodybuilder-in-tuinbroek met gitaar : 4%
Aantal stemmen: 3306
Aarrrgh, die waren bijna allemaal supergrappig!

En in Hoofddorp kiezen Stijn en Fleur! Niet te doen!

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 03-01-2003 23:32]

pi_7703261
Henk-Jan wordt de vaste vervanger voor Albert bij RTL Boulevard...
LaToya rules
pi_7703279
daar zitten we op te w88, nog zon
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7703652
Wie wil het Fleur verhaal even herhalen!?? wat was daar eigenlijk mee
  zaterdag 4 januari 2003 @ 19:50:36 #84
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7707818
Hoe laat komt dat Beste Van Idols gebeuren vanavond eigenlijk??
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  FOK!fossiel zaterdag 4 januari 2003 @ 19:52:03 #85
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7707858
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:50 schreef Loesje29 het volgende:
om 21.00 uur
pi_7707859
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:50 schreef Loesje29 het volgende:
Dat zou ik ook graag willen weten... ik geloof om half 9 of half 10
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7707868
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:52 schreef cptmarco het volgende:

[..]

om 21.00 uur

Thank you!
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  FOK!fossiel zaterdag 4 januari 2003 @ 19:53:02 #88
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7707882
toch vanavond maar weer kijken om even na te genieten... Hopelijk laten ze alleen maar de voorrondes zien
  zaterdag 4 januari 2003 @ 19:54:46 #89
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7707924
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:52 schreef cptmarco het volgende:

[..]

om 21.00 uur

Thanks Ik raak iedere keer in de war door de herhalingen op een ander tijdstip en op een andere zender. Dus vanavond om 21.00 uur op.... ehm.... RTL4??!!

(foutje... had eerst Yorin staan maar volgens mij moet het toch RTL4 zijn, shit, weer in de war dus... )

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7707983
Wat is die site van Idols toch ook verschrikkelijk sloom en slecht en lelijk enzo.
pi_7708687
Dat concept van Popstars: The Rivals (wat wij hier in het najaar ook krijgen bij Idols 2) is best leuk! 10 jongens en 10 meiden, waar één groep van 5 meiden en één van 5 jongens uit overblijven, en die twee groepen gaan dan met elkaar strijden om de overwinning. De meidengroep, Girls Aloud, ligt op dit moment voor. Zij gaan aan kop in de Engelse charts met hun nummer Sound Of The Underground (stom nummer vind ik, maar het zijn wel babes). Toevallig genoeg worden ze op de voet gevolgd hun ex-collega's de Cheeky Girls. . En direct daarna komt de jongensgroep, One True Voice, met hun nummer Sacred Trust (leuk nummer, maar het zijn geen hunks). De top 3 daar wordt dus gedomineerd door Idols. . Dat wordt hier ook smullen!

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 04-01-2003 23:23]

LaToya rules
pi_7708713
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:54 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Thanks Ik raak iedere keer in de war door de herhalingen op een ander tijdstip en op een andere zender. Dus vanavond om 21.00 uur op.... ehm.... RTL4??!!

(foutje... had eerst Yorin staan maar volgens mij moet het toch RTL4 zijn, shit, weer in de war dus... )

Oh, ik wilde het net gaan vragen, want ik dacht om 20.30

Ik zit eigenlijk helemaal nog niet te wachten op een samenvatting.

Wat ik eigenlijk wel nog wil zien is de eerste ronde van alle 10 de kandidaten!! Ben daar wel erg benieuwd naar, maar vrees dat we die van de meeste nooit meer te zien zullen krijgen

pi_7708893
Ik heb trouwens gelezen dat Victroria Beckham ook in een Idols-jury gaat zitten.
pi_7709442
Dit hebben we allemaal al gezien... Ik wil nieuwe optredens!
LaToya rules
pi_7709463
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:09 schreef SmashBro het volgende:
Dit hebben we allemaal al gezien...
Ja maar het blijft zo leuk!!!!!!!!!
pi_7709470
Als ze Vincent maar niet gaan uitzenden.
Ik heb nu trouwens DSDS opstaan. Daar zong ook de helft If Tomorrow Never Comes en Underneath Your Clothes.
pi_7709492
Boehoe ik wil ook RTL Duitsland kunnen ontvangen. .

(en dan te bedenken dat ze het 10 km. verderop wel gewoon kunnen ontvangen, kut UPC )

LaToya rules
pi_7709505
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:14 schreef SmashBro het volgende:
Boehoe ik wil ook RTL Duitsland kunnen ontvangen. .

(en dan te bedenken dat ze het 10 km. verderop wel gewoon kunnen ontvangen, kut UPC )

Helaas pindakaas voor jou dan he . Maar op de site staan wel alle filmpjes hoor.
Oh, het begint weer, thema Hits 2002. Oh ja, de 10 finalisten hebben ook een single gemaakt: We Have A Dream. Dat vind je wel een leuk nummer.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 21:16:41 #99
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7709510
Ik zag nu pas voor het eerst de eerste ronde van Jamai. Daar was de jury helemaal niet enthousiast over hem! Lachen, heb er toen niet echt op gelet... hij is me pas later opgevallen (net als de jury dus )
pi_7709846
Ach wat leuk. Een apart blokje "Waarom Wayne niet meer mee mocht doen"

Hebben ze daar veel kritiek op gehad ofzo!?!?

pi_7710959
die zooi is allemaal nep.
de winnaar is jim daarom is roger eruit.
en in hun contract die ze moesten tekenen staat dat degeen die wint eerste drie jaar niet betaald krijgt en geen eigen liedjes op de cd mag alleen al geschreven nummers.
maar jim is dus de winnaar.

sinds bijna iedereen dit al weet zullen ze wel maatregelen gaan nemen.

maar het is toch leuk om naar te kijken!!!!!!!!

Lifestyle of the rich and famous!
pi_7711330
Heeft er vandaag niemand gekeken of heeft niemand zin om te posten? Lekker rustig hier .
Maar als ik dat zo terugzie, het lijkt me echt geweldig om dat zo ook allemaal mee te maken, vooral die theaterronde. Toch jammer dat ik niet kan zingen.
pi_7711563
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:02 schreef MissHell het volgende:
en in hun contract die ze moesten tekenen staat dat degeen die wint eerste drie jaar niet betaald krijgt
Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen. .
LaToya rules
pi_7711586
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef SmashBro het volgende:
Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen. .
Als Jim wint is het opzich wel logisch, dan is hij 18 als hij het geld krijgt enzo en dan is hij volwassen.
pi_7711617
Misschien houdt hij het geeneens drie jaar vol, dat zie je nu met K-otic. Dan heeft hij er dus helemaal niks aan overgehouden. .

Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.

LaToya rules
pi_7711629
Oke, was dus niet echt veel aan vandaag, ik had het meeste al gezien. Wel leuk dat Henk Jan nog effe vertelde waarom Sunny er uit is gevlogen, en het was ook best interessant dat van de laatste 9 er in eerste instantie sowieso twee (Dewi en Jamai) twijfelgevallen waren.
Maar verder, een leuk knip-en-plak werkje...
Volgende week gelukkig weer een echte aflevering...
pi_7711658
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Misschien houdt hij het geeneens drie jaar vol, dat zie je nu met K-otic. Dan heeft hij er dus helemaal niks aan overgehouden. .

Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.

Volgens mij komt het heel vaak voor dat je pas 3 jaar later betaalt krijgt. Je krijgt het dus uiteindelijk wel, je moet alleen effe wachten. Volgens mij is dat wel goed juist, anders krijgen ze veel te snel last van sterallures.
pi_7717438
Het is wel weer een echt RTL 4 programma zeg, elke week valt er 1 af met de minste stemmen en dat betekent dus dat er 9 weken gesms't en gebelt moet worden om je favoriet niet te laten afvallen. Hoe bedoel je, we willen makkelijk geld verdienen.

Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had .

pi_7718795
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:46 schreef Klop_Klop het volgende:
Het is wel weer een echt RTL 4 programma zeg, elke week valt er 1 af met de minste stemmen en dat betekent dus dat er 9 weken gesms't en gebelt moet worden om je favoriet niet te laten afvallen. Hoe bedoel je, we willen makkelijk geld verdienen.

Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had .

Klop Klop, wie is daar?
Maar dat bellen voor je favoriet gebeurt ook in Duitsland, dus ik ga ervan uit dat dat overal zo gebeurt/is gebeurd.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:54:19 #110
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723411
Wat ontzettend stoer, die kaarten die ze nu bij Life & Cooking hebben. Die wil ik ook. Vooral die van Jim.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 18:55:15 #111
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723425
Wat een strot he, die Kelly Clarkson.

En toch blijft Gareth de leukste buitenlandse Idol

LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 18:57:12 #112
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723461
Ik hou van ze allemaal!! Dit moet op single!!!
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 18:58:46 #113
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723498
Oh jee, Roy komt los.

Ben ik de enige die dit kijkt? .

LaToya rules
pi_7723525
begrijp ik 't nou goed en ligt Roger er nu uit en Zosja zit nu bij de laatste 10? zoiets? Ik snap er niks meer van..
  zondag 5 januari 2003 @ 19:01:34 #115
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723547
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:00 schreef Taurus het volgende:
begrijp ik 't nou goed en ligt Roger er nu uit en Zosja zit nu bij de laatste 10? zoiets? Ik snap er niks meer van..
Zie Idols - Roger (exit).
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 19:01:36 #116
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7723548
Jim wint toch... al die jonge meiden zijn helemaal gek op een jongen van hun leeftijd... en dan willen die niet echt een jongen die stukke ouder is
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_7723563
Daarnet bij idols een stel afvallers, was wel leuk, hoe heetten die 2 donkere meisjes? vond ze allebei wel goed, maar kon me ze zosnel niet herinneren

[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 05-01-2003 19:02]

zondag 5 januari 2003 @ 19:02:28 #118
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723564
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:01 schreef missPARTY het volgende:
Jim wint toch... al die jonge meiden zijn helemaal gek op een jongen van hun leeftijd... en dan willen die niet echt een jongen die stukke ouder is
Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 19:06:19 #119
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7723626
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:02 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.

Jah ik bedoel ook.... Jim is ook gewoon een ster... hij heeft the special looks Maar vooral mensen van zijn leeftijd vinden hem geweldig en gaan daarom juist smsen en bellen
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
  zondag 5 januari 2003 @ 19:12:41 #120
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7723747
Charlotte 1 en Brian waren er ook, da's leuk voor respectievelijk Tom_Tom- en CJ. Als die gekeken hebben.
LaToya rules
pi_7724273
Jim gaat winnen en dat heeft precies dezelfde reden als waarom di-rect momenteel helemaal hot is. De grietjes zijn erachter dat ze van hun eigen leeftijd zijn en denken dat ze kunnen scoren.

Maar ik hoop dat Zosja of Hind wint. Daar luister ik met plezier naar.

pi_7724393
Gatverdamme, laat alsjeblieft Jim en Hind afvallen en als je me echt gelukkig wil maken de rest van het programma idols een stille dood laten sterven..
pi_7724419
WELKE IDIOOT houdt die finale op carnavalszaterdag
.
pi_7724911
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:12 schreef SmashBro het volgende:
Charlotte 1 en Brian waren er ook, da's leuk voor respectievelijk Tom_Tom- en CJ. Als die gekeken hebben.
Maar natuurlijk heb ik gekeken. Ik kijk iedere week.
Ik vond het ook leuk hoe Carlo over Bianca deed.
En Tooske is . En haar man zat in Crime Scene Investigation, dat betuigt van smaak.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:15:55 #125
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7724937
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef Partygurl het volgende:
WELKE IDIOOT houdt die finale op carnavalszaterdag
Ja, da's eigenlijk wel stom, kun je niet een mailactie beginnen naar RTL-4, of komt vrijdag ook niet uit?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 5 januari 2003 @ 20:17:11 #126
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7724963
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook leuk hoe Carlo over Bianca deed.
Oh dat heb ik gemist, wat zei ie dan over haar? Ze doet toch goed haar best bij dat kookitempje?
quote:
En Tooske is .
Yay, we zijn het weer eens ergens over eens! .

Ze moet alleen geen naveltruitjes aantrekken zoals op de TMF Awards, getsiejekkie

LaToya rules
pi_7725002
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:17 schreef SmashBro het volgende:
Oh dat heb ik gemist, wat zei ie dan over haar? Ze doet toch goed haar best bij dat kookitempje?
Hij begon de hele tijd rare dingen te zeggen als Bianca kwam. Ik vind dat Bianca het stom doet. Net als die man
quote:
Yay, we zijn het weer eens ergens over eens! .

Ze moet alleen geen naveltruitjes aantrekken zoals op de TMF Awards, getsiejekkie

Ze heeft ook zo'n mooi gezichtje he . En van die prachtige bruine ogen.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:18:53 #128
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725006
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:15 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ja, da's eigenlijk wel stom, kun je niet een mailactie beginnen naar RTL-4, of komt vrijdag ook niet uit?

Nee op die vrijdag valt een songfestival geloof ik, daarom hebben ze het naar zaterdag verplaatst.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 20:25:08 #129
40046 lizzle
jij bent groot en ik ben klein
pi_7725126
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:18 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Nee op die vrijdag valt een songfestival geloof ik, daarom hebben ze het naar zaterdag verplaatst.

tssss, t SONGFESTIVAL!! hoe komen ze erop...
en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
pi_7725140
Wanneer is het songfestival eigenlijk?
  FOK!fossiel zondag 5 januari 2003 @ 20:28:13 #131
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7725199
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nederlandse finale is op 1 maart
Echte Songfestival is op 24 mei
pi_7725242
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:28 schreef cptmarco het volgende:
Echte Songfestival is op 24 mei
Gelukkig, dan ben ik thuis.
pi_7725262
Heel brabant (lees zowat heel brabant) en limburg zitten dan te carnaval en dan gaan ze idolsfinale houden grrmbblll
.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:32:50 #134
40046 lizzle
pi_7725281
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef Partygurl het volgende:
Heel brabant (lees zowat heel brabant) en limburg zitten dan te carnaval en dan gaan ze idolsfinale houden grrmbblll
Ja precies, ik kom dan naar brabant toe om mee te carnavallen... ze begrijpen er ook nix van heh...
en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
pi_7725288
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef Partygurl het volgende:
Nee, dan is de finale van de Nederlandse voorrondes van het Songfestival.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:35:46 #136
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725333
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, dan is de finale van de Nederlandse voorrondes van het Songfestival.

Nee die is toch op vrijdag? Zij had het net over een carnavalszaterdag.
LaToya rules
pi_7725359
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:32 schreef lizzle het volgende:

[..]

Ja precies, ik kom dan naar brabant toe om mee te carnavallen... ze begrijpen er ook nix van heh...

Waar ergens?
.
pi_7725386
Hmm dat weet ik niet.
Maar voor Idols blijf ik thuis. Tenzij Bas en Joel ofzo in de finale staan.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:38:24 #139
40046 lizzle
pi_7725396
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:36 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Waar ergens?

raamsdonksveer, bij breda.. Echt een minigehuchtje maar wel supergezellig!
* lizzle loves carnaval!
pi_7725421
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:38 schreef lizzle het volgende:

[..]

raamsdonksveer, bij breda.. Echt een minigehuchtje maar wel supergezellig!
* lizzle loves carnaval!

* Partygurl ook, samen met een vriendin uit hoofddorp en mijn vrienden en vriendinnen hier van vrijdag tot woensdagn8 feesten
.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:40:50 #141
40046 lizzle
pi_7725447
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:39 schreef Partygurl het volgende:

[..]

* Partygurl ook, samen met een vriendin uit hoofddorp en mijn vrienden en vriendinnen hier van vrijdag tot woensdagn8 feesten

cool! ik kan jammer genoeg niet zo lang, maar een weekendje...
  zondag 5 januari 2003 @ 20:41:33 #142
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725454
Zouden de Idols ook aan carnaval doen? [/wanhopige poging weer ontopic te komen]
LaToya rules
pi_7725494
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:41 schreef SmashBro het volgende:
Zouden de Idols ook aan carnaval doen? [/wanhopige poging weer ontopic te komen]
lol, dames dames toch
't gaat me te snel, als adsl..
  zondag 5 januari 2003 @ 20:45:00 #144
40046 lizzle
pi_7725527
de idols kunnen niet mee carnavallen want ze moeten hard oefenen voor de finale!! (zolang joel maar niet wint!! )
pi_7725528
Ik vind Jamai wel een carnaval type.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:45:47 #146
40046 lizzle
pi_7725552
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Jamai wel een carnaval type.
ja das waar, volgens mij is hij heel gezellig
pi_7725580
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:45 schreef lizzle het volgende:
ja das waar, volgens mij is hij heel gezellig
Ja volgens mij ook. Al is hij wel zo'n type waar je nogal snel moe van wordt lijkt me. Jamai lijkt me wel aardig, Zosja en Hind ook. Eigenlijk allemaal wel.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:47:52 #148
40046 lizzle
pi_7725599
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook. Al is hij wel zo'n type waar je nogal snel moe van wordt lijkt me. Jamai lijkt me wel aardig, Zosja en Hind ook. Eigenlijk allemaal wel.

ja. vooral joel!!! ik word al moe van hem als ik naar hem kijk
  zondag 5 januari 2003 @ 20:48:07 #149
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725605
En toch he, toch vond ik die Happy Newyear-vertolking van daarstraks erg leuk. Allemaal leuke mensen en het klonk erg goed!
LaToya rules
pi_7725642
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:48 schreef SmashBro het volgende:
En toch he, toch vond ik die Happy Newyear-vertolking van daarstraks erg leuk. Allemaal leuke mensen en het klonk erg goed!
Ja, het klonk best leuk. Maar wie waren er nou eigenlijk? Sunny, Graziella, Charlotte 1, Suze, dat broertje van Danny Rook, die andere jongen, wie mis ik nog?
  zondag 5 januari 2003 @ 20:50:22 #151
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725656
Brian, Roy, Sabine
LaToya rules
pi_7725687
Oh ja, maar er was nog een iemand die ik niet kende. Een meisje in ieder geval.
pi_7725691
Jamai for idol!!!
  zondag 5 januari 2003 @ 20:52:37 #154
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725716
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, maar er was nog een iemand die ik niet kende. Een meisje in ieder geval.
Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
LaToya rules
pi_7725722
Ik gun het Jamai (nu) meer dan Jim ja.
Jim zal wel last krijgen van het gedoodverfde winnaar syndroom. Net als Ruud (BB1), Kelly (BB3) en Margriet (BB4).
  zondag 5 januari 2003 @ 20:54:28 #156
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725748
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly (BB3)
Niet Kelly, Gert-Jan! Het ultieme voorbeeld van de gedoodverfde winnaar die (gelukkig) niet won.
LaToya rules
pi_7725749
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef SmashBro het volgende:
Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
Dat had ik nou ook.
Oh ja, Tashka oid was er ook.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:54:44 #158
40046 lizzle
pi_7725753
* lizzle vindt jamai leuker dan jim jamai is grappig!! maar als jim niet wint krijgt ie denk ik toch wel ergens een contractje ofzo
  zondag 5 januari 2003 @ 20:56:00 #159
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725782
Ik vind ze allebei leuk. Toch best vervelend als er zo veel goede/leuke mensen bij zijn. Zo moeilijk kiezen.
LaToya rules
pi_7725784
* Partygurl vindt jamai leuk maar jim veeeeel leuker!
.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:56:15 #161
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7725791
Ik vind Jamai inderdaad leuker dan Jim. Jim kan redelijk zingen en ziet er erg goed uit, maar hij heeft voor de rest naar mijn gevoel weinig, Jamai presenteert zich op een veel leukere manier. Ik heb het gevoel dat Jim niet echt veel inhoud heeft en buiten zijn looks en zijn zingen ook niet goed weet hoe hij zich moet profileren.

Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.

(mijn reactie was op Lizzle overigens)

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 05-01-2003 20:58]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 5 januari 2003 @ 20:57:51 #162
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725825
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:56 schreef Angeles het volgende:
Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.
Idd.

.

LaToya rules
pi_7725827
Jamai heeft (net als Dewi) the X-factor. Jim niet.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:59:16 #164
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7725848
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef SmashBro het volgende:

Idd.

[afbeelding]

.

Jaaa precies. Gareth is leuk. We draaien z'n muziek ook hier (en van die andere eigenlijk veel minder), leuk!
  zondag 5 januari 2003 @ 21:00:59 #165
40046 lizzle
pi_7725892
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai heeft (net als Dewi) the X-factor. Jim niet.
Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?
  zondag 5 januari 2003 @ 21:02:00 #166
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7725916
Ik weet niet of jullie ook de cu2-page van Jim hebben gezien (weet niet of ik dat hier mag plaatsen), maar daar denk je ook...jemig, wat een jongetje is dat nog, van die uitspraken als: Ik HeB deZe SiTe GeMaAkT OmDaT DaT WeL GeiN IS!!

Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.

zondag 5 januari 2003 @ 21:02:28 #167
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725932
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:
Wat vinden jullie van Hind?
Leuk mens en ont-zet-tend goed. Zonder twijfel de allerbeste bij de vrouwen.
LaToya rules
pi_7725966
Waarom zei Jim eigenlijk dat hij [jim] heet en niet [djim]?
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:04:01 #169
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725968
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:02 schreef Angeles het volgende:
Ik weet niet of jullie ook de cu2-page van Jim hebben gezien (weet niet of ik dat hier mag plaatsen), maar daar denk je ook...jemig, wat een jongetje is dat nog, van die uitspraken als: Ik HeB deZe SiTe GeMaAkT OmDaT DaT WeL GeiN IS!!

Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.

Ja die is al uitvoerig besproken in Jims eigen topic. . Eerst had ie een andere, die was veel minder BrEeZaH. Ik snap niet waarom ie hem veranderd heeft, was een prima cu2.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 21:04:37 #170
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7725986
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:

Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?

Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.

Ik vond die opmerking over dat ze telkens andere outfits droeg wel onterecht. Ze droeg altijd van die Marokkaanse kleren, tot ze natuurlijk iets uit de Idols-garderobe moest zoeken. Daar hangt zoiets niet bij natuurlijk.

Maar...ik vind haar wel een talent, al is de concurrentie wel heel groot, denk ik zo.

zondag 5 januari 2003 @ 21:04:48 #171
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7725990
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zegt ie dat? Stom zeg. .
quote:
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
Ik vind van niet. Ik smelt als ie lacht. En die stem he.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 21:05:34 #172
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726009
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:06:46 #173
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726040
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:04 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.

Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.
LaToya rules
pi_7726041
Hij is maar 1.77 m. Hij ziet er veel langer uit op TV. Is de rest van de kandidaten zo klein ofzo?
  zondag 5 januari 2003 @ 21:07:51 #175
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726071
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:06 schreef SmashBro het volgende:

Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.

Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.
pi_7726083
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:05 schreef Angeles het volgende:
Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.
Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.

Dit vind ik echt een stoere foto, sorry.

zondag 5 januari 2003 @ 21:09:07 #177
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726101
Ik vind die foto ook briljant. Zoéén wil ik ook.
LaToya rules
pi_7726118
Ik wil ook zo'n zonnebril. Maar die heb ik nog nooit gevonden.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:11:21 #179
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726154
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:

Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.

't Is ook niet z'n uiterlijk wat hem in de weg zal zitten, denk ik. Meer - als dat al zo is - iets anders. Of een gebrek aan iets anders.

Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?

zondag 5 januari 2003 @ 21:11:26 #180
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726158
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:07 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.

Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 21:12:39 #181
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726191

Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.

LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 21:12:47 #182
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726196
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef SmashBro het volgende:

Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.

Dat mag op zich ook wel, maar erg slim is het niet. Hoeveel onofficiële fansites zou Michael Jackson hebben? Of weet ik veel, Shakira of Britney Spears?

Als je een idool wil worden ben je toch vereerd als iemand zoiets voor je maakt? En je houdt het toch niet tegen, volgens mij.

zondag 5 januari 2003 @ 21:12:57 #183
40046 lizzle
pi_7726203
ik krijg echt kippenvel als ze zingt, zo goed
pi_7726215
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef Angeles het volgende:
Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?
Hij kiest er natuurlijk wel zelf voor. Maar er zit natuurlijk wat in. Maar goed, de M-kids, Aaron Carter en Nick Carter zijn/waren ook erg jong toen ze begonnen. Wat een voorbeelden ook .
  zondag 5 januari 2003 @ 21:13:51 #185
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726221
Ik ben best wel benieuwd naar die broer van Jim eigenlijk. Of dat ook zo'n lekker hapje is.
LaToya rules
pi_7726251
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:12 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]

Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.

Heeft 'ie nou een litteken op z'n buik?
  zondag 5 januari 2003 @ 21:15:04 #187
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726257
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
de M-kids
De M-kids dienen binnen dit forum ten allen tijde met -smilies omringd te worden. Tot zover deze dienstmededeling.
LaToya rules
  zondag 5 januari 2003 @ 21:16:05 #188
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726283
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:15 schreef SmashBro het volgende:

De M-kids dienen binnen dit forum ten allen tijde met -smilies omringd te worden. Tot zover deze dienstmededeling.

Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk

Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.

pi_7726325
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:16 schreef Angeles het volgende:
Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.
Ach ja, zoals Aaliyah al zong: Age ain't nothing but a number. In Deutschland Sucht Den Superstar zat Judith. Ze was geweldig en meer. Ze was iets van 18. Ze kon de psychische druk niet aan. Dat kan ook gebeuren bij bijv. Hind (al hoop ik het niet). Maar dus ook bij Jim.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:19:00 #190
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726346
Is Judith 18?!? Wow, die ziet er echt al ver in de 20 uit.

Last van het Yvette-syndroom dus. .

LaToya rules
pi_7726361
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:19 schreef SmashBro het volgende:
Is Judith 18?!? Wow, die ziet er echt al ver in de 20 uit.
Ja hoho, ik zei: zoiets van, weet het niet precies. Maar you get the point.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:21:07 #192
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726383
Wie denken jullie dat er het eerste uit moet? Ik geef Bas een grote kans.
LaToya rules
pi_7726400
Ik ook. Bas is gewoon geen Idol.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:23:04 #194
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726424
Maar wel ontzettend vertederend als ie huilt. Misschien moet ie maar in GTST, dan kan professioneel jankebalk en zeikmuts Daantje eruit.
LaToya rules
pi_7726457
Dennis moet eruit. Die is echt stom.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:30:12 #196
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726586
Bas moet er als eerste uit ja. Onbegrijpelijk dat die nog door was na dat allerlaatste in de theaterronde, dat vond ik echt nergens op slaan.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:32:57 #197
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7726651
Hee, maar ik zag op de Idols-site dat Zosja ook in een band zit en dat zij al voor dertigduizend mensen heeft opgetreden in Amsterdam enzo. Als zij wint mag ze dus ook niet meer met haar band optreden? Da's wel minder dan, want die zijn al wel een flink eind op weg.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:34:05 #198
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_7726678
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:30 schreef Angeles het volgende:
Bas moet er als eerste uit ja. Onbegrijpelijk dat die nog door was na dat allerlaatste in de theaterronde, dat vond ik echt nergens op slaan.
En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.
LaToya rules
pi_7727843
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:34 schreef SmashBro het volgende:

[..]

En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.

dank je
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:35:36 #200
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7772598
ik krijg toch weer het gevoel dat er in NL niks serieus van gemaakt wordt, geen serieuze "ster"

Amerika had Kelly & Justin
UK had Will & Gareth

en dan komt Nederland dadelijk met iemand die puur op uiterlijk gekozen is, waarbij het zingen toch niet zo belangrijk is...

[edit] Christine was zo aardig me erop te wijzen dat eht niet Karen, maar Kelly was

[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 08-01-2003 10:56]

woensdag 8 januari 2003 @ 10:53:47 #201
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7772907
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:35 schreef Cybart het volgende:
Amrika had Karen & Justin

Als je Amerika bedoelt... daar heeft toch echt Kelly Clarkson gewonnen hoor!

woensdag 8 januari 2003 @ 10:55:15 #202
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7772938
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Als je Amerika bedoelt... daar heeft toch echt Kelly Clarkson gewonnen hoor!

owh, ik dacht karen, well foutje in mijn hoofd, kan gebeuren
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:56:05 #203
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7772959
Jim is echt nog een 15-jarige: een beetje stug verlegen. Ik denk dat hij zeker ptentie heeft, maar dat hij de tijd moet krijgen om als persoon nog even te rijpen.

David, bas en zosja worden het niet door gebrek aan uitsraling. Marieke komt te gemaakt en te weinig spontaan over.

Hind heeft wele en goede uitstraling, Yuli lijkt me een geweldig mens, sterk en met humor. Ik vind haar zang alleen wat te gedwongen. Dewi is okay, goeie stem etc.

Maar jamai heeft de juiste persoonlijkheid volgens mij. Spontaan, leuk, lief en net anders genoeg (als in geen doorsnee boybandzanger). Bovendien kan hij gevoel in zijn stem leggen en dat vind ik een groot pluspunt.

Just my two cents.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:56:37 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7772969
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:55 schreef Cybart het volgende:

[..]

owh, ik dacht karen, well foutje in mijn hoofd, kan gebeuren

LOL geeftniet, nu staat het er goed
pi_7772994
Ik denk dat Yuli er als eerste uitvliegt, daarna Bas, en daarna David.
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:05:41 #206
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7773156
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:57 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop het niet. IRL vond ik Yuli een leukere en sterkere persoonlijkheid dan Bas en David. David kwam niet zo sympathiek over en Bas is gewoon te normaal, maar wel lief.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:05:43 #207
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7773157
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:57 schreef Stranger het volgende:
Yuli er als eerste uit? Ik denk het niet... ik denk eerst Joël, dan David en dan Bas (??)
pi_7773394
geen serieuze "ster" ??????
pffft Ik vind het nivo van onze idols anders aardig hoog!

GreEtZ,

woensdag 8 januari 2003 @ 11:22:15 #209
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7773485
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:17 schreef Mercurius69 het volgende:
geen serieuze "ster" ??????
pffft Ik vind het nivo van onze idols anders aardig hoog!

GreEtZ,

als je naar een Hind of een Yuli een David inderdaad wel ja
maar kom op, het gaat er hier op uit lopen dat we (net als bij starmaker) een stel kutpubertjes kiezen, waarbij de zangkwaliteiten niet voorop staan
pi_7774294
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:22 schreef Cybart het volgende:

[..]

als je naar een Hind of een Yuli een David inderdaad wel ja
maar kom op, het gaat er hier op uit lopen dat we (net als bij starmaker) een stel kutpubertjes kiezen, waarbij de zangkwaliteiten niet voorop staan

true true true!!
" Werkend brein! "
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:15:18 #211
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7774396
jeej de auditie van gareth staat online

http://www.rtl.nl/(/shows/idols/home/)/components/shows/idols/home/auditie_garethgates.xml

hijs echt zo cool
geweldig album

woensdag 8 januari 2003 @ 12:55:56 #212
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7775013
Mijn volgorde van afvallers:

Joel
Bas
Marieke
David
Yuli
Jamai
Zosja
Dewi

De finale gaat tussen Hind en Jim!

Back in town
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:50:30 #213
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_7775969
Sinds wanneer zit Joel in de finale??? De wild card is toch nog niet vergeven of wel?
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_7776087
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:50 schreef Leonie het volgende:
Sinds wanneer zit Joel in de finale??? De wild card is toch nog niet vergeven of wel?
Jawel, kijk maar op z'n finalepage. Hoewel ie nog niet officieel als link op de site staat ben ik er met niet al teveel moeite achtergekomen:
http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/joel.xml
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:34:22 #215
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_7779591
Ik lees niet echt dat hij al in de finale zit: er staat alleen dat het de vraag is of hij de juiste balans kan vinden in de finalrondes....die zijn al geweest..dat waren die twee dagen in het hotel...nu beginnnen de eindfinales...of zit ik er nu al helemaal naast...
pi_7779608
In de Veronicagids van volgende week staat een leuk stukje over de 1e workshopronde met o.a. Jamai, Hind, Yuli en Jelleke dus.
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:38:29 #217
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_7779691
Volgens mij heb je toch gelijk...als je de naam verandert bovenin met xml erachter komt alleen joel tevoorschijn als je klikt en inderdaad niet bij elton of zo...
wat STOM!!! moet je zeker zaterdag ook nog gaan bellen voor die mensen terwijl het allang bekend is!! Ik wil niet dat joel in de finale komt...
pi_7781265
Trust me.. Het is Joel. Hij zou namelijk ook zondag in Life & Cooking zitten als afvaller, maar omdat hij dus geen afvaller meer is ging dat niet door.
pi_7781982
Uit De Duinstreek (plaatselijk weekblad/krant omg. Bergen, Egmond, Schoorl) van deze week (op de voorpagina):

woensdag 8 januari 2003 @ 19:24:31 #220
39758 Flashh
de mogelijkheden zen eindeloos
pi_7783426
aah wat errug!! nou gaan er idd almaal mensen bellen, terwijl t al bekend is wie de wildcard krijgt! hoe oneerlijk!
Wat je geeft krijg je terug ........................................ [b][u]Yo MaNg DuShI FaWaKa?¿ :-S [/u][/b] ... [i] Dewi blijft cool :-)[/i]
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:10:11 #221
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7784533
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:24 schreef Flashh het volgende:
aah wat errug!! nou gaan er idd almaal mensen bellen, terwijl t al bekend is wie de wildcard krijgt! hoe oneerlijk!
Ik denk niet dat er mensen moeten bellen hoor...

De wildcard wordt uitgedeeld door de jury, en pas a.s. zaterdag wordt officieel bekend gemaakt wie de wildcard gekregen heeft.

Omdat de persoon die de wildcard gekregen heeft natuurlijk wel voorbereid moet zijn op de live-show van a.s. zaterdag, weet die persoon zelf allang dat hij of zij de wildcard heeft. Het heeft dus niets te maken met publiek die moet stemmen oid. Het is alleen al van te voren uitgelekt (zoals ik al verwacht had)

woensdag 8 januari 2003 @ 20:24:36 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7784944
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:58 schreef DanV het volgende:

[..]

Jawel, kijk maar op z'n finalepage. Hoewel ie nog niet officieel als link op de site staat ben ik er met niet al teveel moeite achtergekomen:
http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/joel.xml

Volgens mij leest Idols hier ook, want deze site is inmiddels blank. Als je nu bijv. Elton of Tialda typt dan werkt het ook, maar krijg je ook een blanke pagina te zien
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:25:58 #223
22259 Fogerty
slapende account
pi_7784982
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:24 schreef Christine het volgende:
Volgens mij leest Idols hier ook, want deze site is inmiddels blank.
Dan was het zeker toch nog niet de bedoeling dat men weet dat Joel doorgaat en is het kennelijk wel de bedoeling dat er eerst een boel mensen gaan bellen
Hieperdepiep hoera!
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:27:05 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7785017
Komt het nou vanavond? De gids lezen, Maris. Half 9, Yorin.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:37:09 #225
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7785275
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:25 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dan was het zeker toch nog niet de bedoeling dat men weet dat Joel doorgaat en is het kennelijk wel de bedoeling dat er eerst een boel mensen gaan bellen

Neeeeeeeeeeeeeee......... *zucht*

De jury beslist wie de wildcard krijgt, de kijkers hebben er niets mee te maken en je hoeft zeker niet te bellen.

pi_7791043
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even opgesomd:
Finale Idols: 8 maart
Carneval: 2, 3 en 4 maart (met op 1 maart de zaterdag)
Finale Nationaal Songfestival: 1 maart
Eurovisie Songfestival: 24 mei
pi_7792645
Ja, op 24 mei is Idols toch wel al voorbij?
pi_7798096
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, op 24 mei is Idols toch wel al voorbij?
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 00:57 schreef Valkyre het volgende:
Finale Idols: 8 maart
.
LaToya rules
pi_7798148
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:56 schreef SmashBro het volgende:
.
Lezen kan ik ook al niet meer .

Ik heb nu trouwens op kazaa gevonden dat er ook mp3tjes van de optredens van Idols zijn. Ik geniet nu van Hind met From This Moment On. .

pi_7798595
quote:
Tooske krijgt versterking

Zaterdag is het dan zover! Reinout Oerlemans zal voor het eerst zijn gezicht als presentator laten zien bij Idols. Tot nu toe deed hij alleen de voice-over. Maar zaterdag kunnen we hem in levende lijve op de buis aanschouwen!
Bron: idols.nl

LaToya rules
pi_7798610
Ik vind Reinout helemaal niet zo leuk.
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:23:18 #232
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7798636
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Reinout helemaal niet zo leuk.
Ik vind Reinout een beetje te zelfingenomen!
Back in town
pi_7798650
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:23 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Ik vind Reinout een beetje te zelfingenomen!

compleet offtopic

hij heeft een mooie vriendin!!

/compleet offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 09-01-2003 16:20]

pi_7801260
Oja, ik zag gisteren een promo voor zaterdag en het blijkt dat er vanaf nu ook een backstage uitzending op Yorin komt tussen de gewone uitzeninding en de uitslag in.

21.00 uur Idols op RTL 4
22.00 uur Idols backstage op Yorin
23.00 uur Idols uitslag op RTL 4

LaToya rules
pi_7801322
Even iets anders,
is het jullie ook opgevallen (als je veel radio luisterd) dat er ineens verdacht veel nummers vertolkt door de "Idols" weer gedraaid worden?

GreEtZ,

pi_7803347
Ook Idols werkt met thema's in de finaleshows en het thema van zaterdag is: Nummer 1 Hits.
  donderdag 9 januari 2003 @ 19:47:00 #237
17321 Nemo
Nightwish
pi_7803364
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Idols werkt met thema's in de finaleshows en het thema van zaterdag is: Nummer 1 Hits.
Ketchup Song?
pi_7803385
Vonden jullie ook al dat er in de eerste workshopronde veel meer talent zat dan in de andere twee?? volgens mij als Tialda of Jelleke in de 2e of 3e ronde hadden gezeten, waren ze gewoon doorgegaan!
pi_7803406
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:47 schreef Nemo het volgende:
Ketchup Song?
Ik hoop het niet .
Alhoewel: als Joel doorgaat moet hij maar het ketchupliedje gaan zingen, geheid exit.
pi_7803413
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:47 schreef Stranger het volgende:
Vonden jullie ook al dat er in de eerste workshopronde veel meer talent zat dan in de andere twee?? volgens mij als Tialda of Jelleke in de 2e of 3e ronde hadden gezeten, waren ze gewoon doorgegaan!
Over Tialda was ik niet zo lyrisch, maar over Jelleke wel.
pi_7803455
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Over Tialda was ik niet zo lyrisch, maar over Jelleke wel.

Ik heb het dan ook over het grote verschil tussen de verschillende rondes!! in de 3e ronde bv. vond ik niet echt 3 mensen zitten waarvan ik dacht: ja dát zijn de besten.. terwijl ik er bij de eerste 4 door wilde hebben
pi_7803476
Ik vond ronde 3 ook het saaist. Alleen Dewi was duidelijk goed.
pi_7803495
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond ronde 3 ook het saaist. Alleen Dewi was duidelijk goed.
David en Charlotte 2 waren ook zeer goed.
LaToya rules
pi_7803517
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:54 schreef SmashBro het volgende:

[..]

David en Charlotte 2 waren ook zeer goed.

Charlotte 2 was wel aardig, maar David vond ik echt niet goed.. maar dat zou wel smaak zijn..
pi_7821299
De Break Out doet ook mee aan de Idols-rage en heeft een top 9 samengesteld van de 9 zekere kandidaten.
9. Bas (te zenuwachtig)
8. Yuli (niet de juiste looks )
7. David (te koeltjes)
6. Zosja (wel heel goed en lekker, maar niet populair genoeg)
5. Marieke (Vooral erg sexy)
4. Dewi (Zingt en preformt heel goed)
3. Hind (zingt superlekker en is een echte ster, maar te braaf)
2. Jamai (geweldige stem, schatje en grappig, maar niet om te hyperventileren)
1. Jim (Voldoet aan alle eisen: knap, aardig en goddelijke stem)
pi_7821370
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Break Out doet ook mee aan de Idols-rage en heeft een top 9 samengesteld van de 9 zekere kandidaten.
9. Bas (te zenuwachtig)
8. Yuli (niet de juiste looks )
7. David (te koeltjes)
6. Zosja (wel heel goed en lekker, maar niet populair genoeg)
5. Marieke (Vooral erg sexy)
4. Dewi (Zingt en preformt heel goed)
3. Hind (zingt superlekker en is een echte ster, maar te braaf)
2. Jamai (geweldige stem, schatje en grappig, maar niet om te hyperventileren)
1. Jim (Voldoet aan alle eisen: knap, aardig en goddelijke stem)
blech, kutblad!! het is toch duidelijk dat Jim niet bijzonder is.. Hind en Jamai zijn beter, nederland (lees: ik) wil wat anders, en dat bied Jim echt niet
pi_7821400
Het laatste waar ik van uit ga is wel de Break Out
pi_7821591
Die nummer 2 en 3 zijn wel goed, nummer 4 ook, maar dat ze Yuli op 8 zetten om haar looks, .
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:18:39 #249
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_7822081
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik hoop het niet .
Alhoewel: als Joel doorgaat moet hij maar het ketchupliedje gaan zingen, geheid exit.

GEWELDIG! ja doen, kunnen we ook nog een beetje lachen, laat hem alsjeblieft niet het idol worden
pi_7836920
ik heb alleen de herhaling gezien van de derde workshop en weet dus niet wie er vierde en vijfde zijn geworden. Wie kan het me vertellen?
pi_7836932
Joel was 4e geworden, maar 5e weet ik niet meer. Dat meisje uit Volendam? Hoe heette ze ook al weer?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 13:18:55 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7837234
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

blech, kutblad!! het is toch duidelijk dat Jim niet bijzonder is.. Hind en Jamai zijn beter, nederland (lees: ik) wil wat anders, en dat bied Jim echt niet

het is de Break-Out he, dat blad waar zgn. 'jongeren' in hun blote pielemuis gaan staan. Verwacht er niet teveel van.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7837956
Break-Out wil natuurlijk vooral stimuleren dat Jim wint, en op de onwetende lezers inpraten. En de Jim-hysterie nog eens lekker aanwakkeren.

Wint hij, dan kan hij lekker vaak op de middenposter, en dat is weer goed voor hun omzet. Degenen die Jim leuk vinden zijn precies hun doelgroep (gillende pubermeisjes die vooral op het uiterlijk afgaan).

Als er een vrouw wint is dat uiteraard minder lucratief.

Geloof me, over dat stuk is echt wel nagedacht hoor.

(Voor de duidelijkheid, ik vind dat Jim best kan zingen, maar ik vind van de rest minstens de helft beter.)

pi_7838033
Ik zag pas bij Oprah de winnaar van Idols America. Dat was echt zo'n type als Wayne. Zelfde idee haar, zelfde lach en net zo dun en zelfde stem, echt raar om te zien.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:36:20 #255
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7838074
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:32 schreef jessie het volgende:
Ik zag pas bij Oprah de winnaar van Idols America. Dat was echt zo'n type als Wayne. Zelfde idee haar, zelfde lach en net zo dun en zelfde stem, echt raar om te zien.
mjwa ik vond wayn eerst wel gaaf om te zien, maar die is beetje hoog in de bol. En op een of andere manier blijf ik een sterke afkeer hebben tegen joel....

Ik ga voor zorsja hind of july (die heeft gewoon wa )

put
your
clothes
on!
pi_7838100
Ohhh maar ik vind Wayne verder helemaal niks hoor, het viel me alleen op

En verder mag Joel die wildcard wel van mij. Hij wil zo graag. Dat gun ik hem wel.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:00:07 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7838342
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:25 schreef postinggirl het volgende:
(Voor de duidelijkheid, ik vind dat Jim best kan zingen, maar ik vind van de rest minstens de helft beter.)
Helemaal mee eens! Die Jim wordt zwaar overgewaardeerd!
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')