quote:Tom_Tom was eerder!
Op vrijdag 27 december 2002 23:44 schreef MrTorture het volgende:
dubbel
Idols deel 16
Soms moet je minutenlang wachten op een nieuw topic, soms heb je dr tientallen.
Vergeet zijn foeilelijke stem niet.
--------------------------------------------------------------------------------
Toch kan Joel dertig keer beter zingen dan Jim, alleen heeft Joel een rotkop en Jim zo\'n nationaal knuffelbeergezichtje
quote:Maak toch niet uit joh!
Op vrijdag 27 december 2002 23:45 schreef SCH het volgende:
waarom blijft deze nou open -slechte mod weer
niet consequent
Kom op we gaan weer kletsen over Idols!
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef Dragonwizard het volgende:
Maar goed ben vet blij dat Joel (voorlopig, laat het ook zo blijven) niet doorgaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 28-12-2002 17:05]
4 Joel 12%
5 Linda 5%
Raar, dat Dewi zo ontzettend veel stemmen had zeg. Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
quote:Vind het zeker wel terecht!
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
1 Dewi 36%
1 Bas 15%
3 David 13%
4 Joel 12%
5 Linda 5%Raar, dat Dewi zo ontzettend veel stemmen had zeg. Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
quote:Ik vond Dewi er niet bovenuit springen, maar ik zal weer al die filmpjes afgaan, zodra ze op idols.nl komen.
Op zaterdag 28 december 2002 00:09 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Vind het zeker wel terecht!
quote:Das niet waar, want iedereen zit in een klas. Bijna iedereen dan. En Dewi had veel minder dan de vorige 2 weken.
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
quote:Nou nee hij hoeft niet te winnen. Ik heb het liefst dat Judith of Juliette wint, maar Daniel K. is een goede 3e.
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef DaRealMac het volgende:
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
quote:En het overlapt Deutschland Sucht den Superstar dan voor een groot gedeelte. Waarom gaat het weg van de vrijdagavond? Dat snap ik niet.
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef CloudBox het volgende:
Jammer dat Idols straks tegelijk wordt uitgezonden met de voorrondes van het songfestival. Dat wordt net als Idols (en zoals vorig jaar in Belgie.)
Ik krijg trouwens steeds meer een hekel aan de Nederlandse versie. Ze rekken het veel te veel uit, nou weer zo'n update ertussen! En dan gaan ze het ook nog eens op zaterdag uitzenden!
Nou ja, dan kijk ik de boel wel in de herhaling of gewoon niet, want zaterdag kijk ik Superstar
En Superstar is lekker veel leuker, want Idols heeft geen Daniel (K. wel te verstaan)
quote:DaRealMac niet aardig vindt
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
quote:Dan kijk je niet goed. http://www.deutschlandsuchtdensuperstar.de Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
Op zaterdag 28 december 2002 13:21 schreef RoK het volgende:
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.
quote:Zosja
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.
Fragmentjes waren wat dat betreft slap dus echt een oordel heb ik er niet uit kunnen vestigen, al heeft misschien iemand een beter performance gegevens dan dat het fragment weergaf. Met 'die ander' kon ik me er nog enigzins wat bij voorstellen, hij heeft een mooie soulvolle stem. Die boer uit klazienaveen, echt een poppy gezichtje en wat ik van zijn fragment gezien heb klonk ook redelijk.
Maar Dewi daar kon ik niet echt een conclusie uittrekken, in het fragment vond ik haar slecht, maar is wel leuke griet om te zien als popidool.
En van de nummer 4 Wat ben ik blij dat díe loser eruit ligt zeg. Blegh
ja het juiste popidool maar hij is dan weer typisch dat figuur waardoor mensen gaan walgen van pop en er haatgevoelens van krijgen tegenover dat mietje. Bovendien zal het ook geen ruige reputatie hebben als het dat 'jongetje-van-die-vader' is. Hehe
quote:Volgens mij gaat die later als ie groot is best leuk opdrogen (Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen.
Op zaterdag 28 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:[..]
quote:ja ik las het, wel een leuk mens
Op dinsdag 31 december 2002 13:34 schreef SmashBro het volgende:
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:18 schreef SmashBro het volgende:[..]
(Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen.
.) en net zo'n hunk worden als z'n broer.
Bas heeft een beetje een Gizmo uit Gremlins hoofd. Maar wel schattig toen ie moest huilen op het eind omdat ie doormocht.
Ik vond David en Charlotte de beste van deze uitzending.
Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.
Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
quote:IK ben het hier absoluut niet mee eens!
Op donderdag 2 januari 2003 21:25 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.
Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
Heel veel mensen hebben ook missy eliot boven hun bed hangen hoor!
hmmm...verveling slaat weer toe hier op me werk...
quote:Wat een onzin! Yuli is de enige die bij de gratie van het publiek doormocht. Alle andere idols die door zijn hadden een flinke duw van de jury gekregen doordat die lyrisch over hen was en kritiek uitte op alle andere deelnemers (wat garant staat voor minder stemmen). Alleen bij Yuli is het niet gelukt. Vandaar, extra petje af voor Yuli!
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!
quote:Een idol van 19 heeft ook geen kind..dewi wel en die kan ook goed zingen dus jou argumentatie slaat vrijwel nergens op
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.
quote:Ik zou best een poster van Yuli boven mijn bed ophangen
quote:Korte samenvatting: je gunt het Yuli gewoon niet door te gaan omdat een favoriet van jou door haar niet door is?
dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
Vraag 7: Wat was er zo hilarisch aan Vincent?
Niks! .
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:44 schreef SmashBro het volgende:
Ik ben 'm ook aan het doen nu.Vraag 7: Wat was er zo hilarisch aan Vincent?
Niks!
.
quote:Betekent dit dat ik ze allemaal goed had?
Uitslag
Gefeliciteerd, jij bent een echte Idols kenner. Je hebt vast alle uitzendingen plus de herhalingen gekeken. Jij bent een unieke Idols fan! Antwoorden: <knip>
quote:Dan moet je dus ff de antwoorden doorlezen. Ik scheen er 2 fout te hebben, maar als antwoord wie er bij Jerney op schoot zat wordt Dineke gegeven
Op vrijdag 3 januari 2003 22:58 schreef SmashBro het volgende:[..]
Betekent dit dat ik ze allemaal goed had?
quote:Oh ja dan heb ik er dus ook 2 "fout", want ik had hetzelfde bij die twee vragen.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:00 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Dan moet je dus ff de antwoorden doorlezen. Ik scheen er 2 fout te hebben, maar als antwoord wie er bij Jerney op schoot zat wordt Dineke gegeven
En op de vraag hoeveel er over blijven zeggen ze 9, maar ik vind 10 ook goed.
Hadden ze wel ff mogen dubbelchecken die test. Maar er zat wel een vraag over Laura
in.
quote:Sarah'd better be in it.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Morgen een uur lang "het beste van...." Yummie
quote:
Wat is jouw favoriete Idolsfragment?
Kandidaten uit Zeist:
Tim met zijn Sid Vicious versie van My Way : 44%
Admir die met een heliumstem Niemand van Replay vertolkte : 15%
Annemarijn die met power Mariah Carey zong : 21%
Sammie zong uit volle borst Fighting : 2%
Enwer doet zijn shirt uit en zingt Luna : 9%
De Friese Claudia die Nije dei zingt : 9%
Aantal stemmen: 3455Kandidaten uit Eindhoven:
Mark met zijn versie van K-otics: Damn I think I Love You : 25%
Erwin Ik kom uit Brabant, kunne gij da zien? : 11%
Peter, die de nieuwe Michael Jackson wil worden : 4%
Ursula gebruikt thuis haar douchekop als microfoon : 9%
Milangela, stond ze nou op de bus te wachten? Pussy,pussy, likkie likkie : 50%
Aantal stemmen: 3273Kandidaten uit Rotterdam:
Martin, met walkman maar zonder resultaat : 51%
Dineke de vredelievende Russin: Oh no, Iam not that! : 2%
Lieveke, haar vader vindt wél dat ze een warme stem heeft : 6%
Sarah Weet u wat het is meneer? mag even bij Jerney op schoot : 36%
Lenny doet auditie op blote voeten voor meer aardecontact. Op 3 hoog? : 2%
Walter, de bodybuilder-in-tuinbroek met gitaar : 4%
Aantal stemmen: 3306Kandidaten uit Assen:
Sunny ontroerde voornamelijk haar geliefde in haar galajurk : 12%
Vincent doet de klompendans : 33%
Wanda, de spontaanste van alle kandidaten... : 38%
Edward, die steeds hoger gaat zingen in plaats van harder : 9%
Tonnie: t is 2 uur s nachts Met klaktong : 4%
Niek, de nieuwe Gerard Joling? : 4%
Aantal stemmen: 3243Kandidaten uit Hoofddorp:
Fleurrrrrrrr heeft de jury mooi de waarheid verteld : 23%
Alexandra beeld in slowmotion La Isla Bonita uit : 28%
Jochem, met zijn hoogzwangere vrouw in de wachtruimte : 18%
Stijn, goede kleuren en goede doelen. "De wereld is op zoek naar mij." : 31%
Aantal stemmen: 3169
quote:
Fragmenten uit beide theaterrondes:
Laura zingt op like a virgin:Ben mijn tekst echt helemaal kwijt. : 32%
Sunny die door de dames aan het huilen wordt gemaakt : 16%
Bas die de Rock DJ niet meer kent : 17%
Sunny die onbewust auditie deed in haar BH : 10%
Wayne en Marieke betrapt! : 8%
Het bekendmaken van de misschien-ruimte : 3%
Ooooooh happy days: alle kandidaten rond de piano : 10%
De chorusline van de uitslag aan het eind van de theaterronde : 5%
Aantal stemmen: 1801Fragmenten uit de workshops:
De 51% van de stemmen van Jim : 42%
De verbaasde reactie van Bas na zijn overwinning : 7%
Dewi die schrikt van de complimenten van de jury : 6%
Jamai probeert dameskleding bij de styling : 14%
De mascaratranen van Jelleke : 3%
Yuli die tegen Edwin zegt: "Ik heb het niet voor jou gedaan!" : 28%
Aantal stemmen: 1786
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
YEAAAAAAAAHZOSJA IS DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
quote:Bij hart van Nederland was een kort stukje en Zosja zit erbij.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Partygurl het volgende:
quote:Boe!
Op vrijdag 3 januari 2003 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
YEAAAAAAAAHZOSJA IS DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
quote:Doordat roger eruit is?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Bij hart van Nederland was een kort stukje en Zosja zit erbij.
quote:Yep, ze vervangt 'm.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:15 schreef Partygurl het volgende:
Doordat roger eruit is?
quote:Nee, als in boegeroep. Een joelende menigte die het er niet mee eens is.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
*Schrik*
.
quote:Nee, een klein blauw mannetje is het er niet mee eens
Op vrijdag 3 januari 2003 23:21 schreef SmashBro het volgende:
Nee, als in boegeroep. Een joelende menigte die het er niet mee eens is.
quote:Dank je!
Op vrijdag 3 januari 2003 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij nieuws en dan het bovenste vakje.
quote:Aarrrgh, die waren bijna allemaal supergrappig!
Kandidaten uit Rotterdam:
Martin, met walkman maar zonder resultaat : 51%
Dineke de vredelievende Russin: Oh no, Iam not that! : 2%
Lieveke, haar vader vindt wél dat ze een warme stem heeft : 6%
Sarah Weet u wat het is meneer? mag even bij Jerney op schoot : 36%
Lenny doet auditie op blote voeten voor meer aardecontact. Op 3 hoog? : 2%
Walter, de bodybuilder-in-tuinbroek met gitaar : 4%
Aantal stemmen: 3306
En in Hoofddorp kiezen Stijn en Fleur! Niet te doen!
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 03-01-2003 23:32]
quote:om 21.00 uur
Op zaterdag 4 januari 2003 19:50 schreef Loesje29 het volgende:
Hoe laat komt dat Beste Van Idols gebeuren vanavond eigenlijk??
quote:Dat zou ik ook graag willen weten... ik geloof om half 9 of half 10
Op zaterdag 4 januari 2003 19:50 schreef Loesje29 het volgende:
Hoe laat komt dat Beste Van Idols gebeuren vanavond eigenlijk??
quote:Thank you!
Op zaterdag 4 januari 2003 19:52 schreef cptmarco het volgende:[..]
om 21.00 uur
quote:Thanks
Op zaterdag 4 januari 2003 19:52 schreef cptmarco het volgende:[..]
om 21.00 uur
(foutje... had eerst Yorin staan maar volgens mij moet het toch RTL4 zijn, shit, weer in de war dus... )
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 04-01-2003 23:23]
quote:Oh, ik wilde het net gaan vragen, want ik dacht om 20.30
Op zaterdag 4 januari 2003 19:54 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Thanks
Ik raak iedere keer in de war door de herhalingen op een ander tijdstip en op een andere zender. Dus vanavond om 21.00 uur op.... ehm.... RTL4??!!
(foutje... had eerst Yorin staan maar volgens mij moet het toch RTL4 zijn, shit, weer in de war dus...
)
Ik zit eigenlijk helemaal nog niet te wachten op een samenvatting.
Wat ik eigenlijk wel nog wil zien is de eerste ronde van alle 10 de kandidaten!! Ben daar wel erg benieuwd naar, maar vrees dat we die van de meeste nooit meer te zien zullen krijgen
quote:Ja maar het blijft zo leuk!!!!!!!!!
Op zaterdag 4 januari 2003 21:09 schreef SmashBro het volgende:
Dit hebben we allemaal al gezien...
(en dan te bedenken dat ze het 10 km. verderop wel gewoon kunnen ontvangen, kut UPC )
quote:Helaas pindakaas voor jou dan he
Op zaterdag 4 januari 2003 21:14 schreef SmashBro het volgende:
Boehoe ik wil ook RTL Duitsland kunnen ontvangen..
(en dan te bedenken dat ze het 10 km. verderop wel gewoon kunnen ontvangen, kut UPC
)
Hebben ze daar veel kritiek op gehad ofzo!?!?
sinds bijna iedereen dit al weet zullen ze wel maatregelen gaan nemen.
maar het is toch leuk om naar te kijken!!!!!!!!
quote:Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:02 schreef MissHell het volgende:
en in hun contract die ze moesten tekenen staat dat degeen die wint eerste drie jaar niet betaald krijgt
quote:Als Jim wint is het opzich wel logisch, dan is hij 18 als hij het geld krijgt enzo en dan is hij volwassen.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef SmashBro het volgende:
Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.
quote:Volgens mij komt het heel vaak voor dat je pas 3 jaar later betaalt krijgt. Je krijgt het dus uiteindelijk wel, je moet alleen effe wachten. Volgens mij is dat wel goed juist, anders krijgen ze veel te snel last van sterallures.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Misschien houdt hij het geeneens drie jaar vol, dat zie je nu met K-otic. Dan heeft hij er dus helemaal niks aan overgehouden..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.
Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had .
quote:Klop Klop, wie is daar?
Op zondag 5 januari 2003 12:46 schreef Klop_Klop het volgende:
Het is wel weer een echt RTL 4 programma zeg, elke week valt er 1 af met de minste stemmen en dat betekent dus dat er 9 weken gesms't en gebelt moet worden om je favoriet niet te laten afvallen.Hoe bedoel je, we willen makkelijk geld verdienen.
![]()
Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had
.
En toch blijft Gareth de leukste buitenlandse Idol
Ben ik de enige die dit kijkt? .
quote:Zie Idols - Roger (exit).
Op zondag 5 januari 2003 19:00 schreef Taurus het volgende:
begrijp ik 't nou goed en ligt Roger er nu uit en Zosja zit nu bij de laatste 10?zoiets? Ik snap er niks meer van..
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 05-01-2003 19:02]
quote:Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.
Op zondag 5 januari 2003 19:01 schreef missPARTY het volgende:
Jim wint toch... al die jonge meiden zijn helemaal gek op een jongen van hun leeftijd... en dan willen die niet echt een jongen die stukke ouder is
quote:Jah ik bedoel ook.... Jim is ook gewoon een ster... hij heeft the special looks
Op zondag 5 januari 2003 19:02 schreef SmashBro het volgende:[..]
Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.
Maar ik hoop dat Zosja of Hind wint. Daar luister ik met plezier naar.
quote:Maar natuurlijk heb ik gekeken. Ik kijk iedere week.
Op zondag 5 januari 2003 19:12 schreef SmashBro het volgende:
Charlotte 1 en Brian waren er ook, da's leuk voor respectievelijk Tom_Tom- en CJ. Als die gekeken hebben.
quote:Ja, da's eigenlijk wel stom, kun je niet een mailactie beginnen naar RTL-4, of komt vrijdag ook niet uit?
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef Partygurl het volgende:
WELKE IDIOOT houdt die finale op carnavalszaterdag
quote:Oh dat heb ik gemist, wat zei ie dan over haar? Ze doet toch goed haar best bij dat kookitempje?
Op zondag 5 januari 2003 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook leuk hoe Carlo over Bianca deed.
quote:Yay, we zijn het weer eens ergens over eens!
En Tooske is.
Ze moet alleen geen naveltruitjes aantrekken zoals op de TMF Awards, getsiejekkie
quote:Hij begon de hele tijd rare dingen te zeggen als Bianca kwam. Ik vind dat Bianca het stom doet. Net als die man
Op zondag 5 januari 2003 20:17 schreef SmashBro het volgende:
Oh dat heb ik gemist, wat zei ie dan over haar? Ze doet toch goed haar best bij dat kookitempje?
quote:Ze heeft ook zo'n mooi gezichtje he
Yay, we zijn het weer eens ergens over eens!.
Ze moet alleen geen naveltruitjes aantrekken zoals op de TMF Awards, getsiejekkie
quote:Nee op die vrijdag valt een songfestival geloof ik, daarom hebben ze het naar zaterdag verplaatst.
Op zondag 5 januari 2003 20:15 schreef Angeles het volgende:[..]
Ja, da's eigenlijk wel stom, kun je niet een mailactie beginnen naar RTL-4, of komt vrijdag ook niet uit?
quote:tssss, t SONGFESTIVAL!! hoe komen ze erop...
Op zondag 5 januari 2003 20:18 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nee op die vrijdag valt een songfestival geloof ik, daarom hebben ze het naar zaterdag verplaatst.
quote:Nederlandse finale is op 1 maart
Op zondag 5 januari 2003 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer is het songfestival eigenlijk?
quote:Gelukkig, dan ben ik thuis.
Op zondag 5 januari 2003 20:28 schreef cptmarco het volgende:
Echte Songfestival is op 24 mei
quote:Ja precies, ik kom dan naar brabant toe om mee te carnavallen... ze begrijpen er ook nix van heh...
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef Partygurl het volgende:
Heel brabant (lees zowat heel brabant) en limburg zitten dan te carnaval en dan gaan ze idolsfinale houden grrmbblll
quote:Nee, dan is de finale van de Nederlandse voorrondes van het Songfestival.
Op zondag 5 januari 2003 20:31 schreef Partygurl het volgende:
Heel brabant (lees zowat heel brabant) en limburg zitten dan te carnaval en dan gaan ze idolsfinale houden grrmbblll
quote:Nee die is toch op vrijdag? Zij had het net over een carnavalszaterdag.
Op zondag 5 januari 2003 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, dan is de finale van de Nederlandse voorrondes van het Songfestival.
quote:Waar ergens?
Op zondag 5 januari 2003 20:32 schreef lizzle het volgende:[..]
Ja precies, ik kom dan naar brabant toe om mee te carnavallen... ze begrijpen er ook nix van heh...
quote:raamsdonksveer, bij breda.. Echt een minigehuchtje maar wel supergezellig!
Op zondag 5 januari 2003 20:36 schreef Partygurl het volgende:[..]
Waar ergens?
quote:* Partygurl ook, samen met een vriendin uit hoofddorp en mijn vrienden en vriendinnen hier van vrijdag tot woensdagn8 feesten
Op zondag 5 januari 2003 20:38 schreef lizzle het volgende:[..]
raamsdonksveer, bij breda.. Echt een minigehuchtje maar wel supergezellig!
* lizzle loves carnaval!
quote:cool! ik kan jammer genoeg niet zo lang, maar een weekendje...
Op zondag 5 januari 2003 20:39 schreef Partygurl het volgende:[..]
* Partygurl ook, samen met een vriendin uit hoofddorp en mijn vrienden en vriendinnen hier van vrijdag tot woensdagn8 feesten
quote:lol, dames dames toch
Op zondag 5 januari 2003 20:41 schreef SmashBro het volgende:
Zouden de Idols ook aan carnaval doen? [/wanhopige poging weer ontopic te komen]
quote:ja das waar, volgens mij is hij heel gezellig
Op zondag 5 januari 2003 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Jamai wel een carnaval type.
quote:Ja volgens mij ook. Al is hij wel zo'n type waar je nogal snel moe van wordt lijkt me. Jamai lijkt me wel aardig, Zosja en Hind ook. Eigenlijk allemaal wel.
Op zondag 5 januari 2003 20:45 schreef lizzle het volgende:
ja das waar, volgens mij is hij heel gezellig
quote:ja. vooral joel!!! ik word al moe van hem als ik naar hem kijk
Op zondag 5 januari 2003 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja volgens mij ook. Al is hij wel zo'n type waar je nogal snel moe van wordt lijkt me. Jamai lijkt me wel aardig, Zosja en Hind ook. Eigenlijk allemaal wel.
quote:Ja, het klonk best leuk. Maar wie waren er nou eigenlijk? Sunny, Graziella, Charlotte 1, Suze, dat broertje van Danny Rook, die andere jongen, wie mis ik nog?
Op zondag 5 januari 2003 20:48 schreef SmashBro het volgende:
En toch he, toch vond ik die Happy Newyear-vertolking van daarstraks erg leuk. Allemaal leuke mensen en het klonk erg goed!
quote:Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
Op zondag 5 januari 2003 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, maar er was nog een iemand die ik niet kende. Een meisje in ieder geval.
quote:Niet Kelly, Gert-Jan! Het ultieme voorbeeld van de gedoodverfde winnaar die (gelukkig) niet won.
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly (BB3)
quote:Dat had ik nou ook.
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef SmashBro het volgende:
Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.
(mijn reactie was op Lizzle overigens)
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 05-01-2003 20:58]
quote:Idd.
Op zondag 5 januari 2003 20:56 schreef Angeles het volgende:
Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.
.
quote:Jaaa precies. Gareth is leuk. We draaien z'n muziek ook hier (en van die andere eigenlijk veel minder), leuk!
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef SmashBro het volgende:
Idd.
.
quote:Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai heeft (net als Dewi) the X-factor. Jim niet.
Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.
quote:Leuk mens en ont-zet-tend goed. Zonder twijfel de allerbeste bij de vrouwen.
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:
Wat vinden jullie van Hind?
quote:Ja die is al uitvoerig besproken in Jims eigen topic.
Op zondag 5 januari 2003 21:02 schreef Angeles het volgende:
Ik weet niet of jullie ook de cu2-page van Jim hebben gezien (weet niet of ik dat hier mag plaatsen), maar daar denk je ook...jemig, wat een jongetje is dat nog, van die uitspraken als: Ik HeB deZe SiTe GeMaAkT OmDaT DaT WeL GeiN IS!!Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.
quote:Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?
Ik vond die opmerking over dat ze telkens andere outfits droeg wel onterecht. Ze droeg altijd van die Marokkaanse kleren, tot ze natuurlijk iets uit de Idols-garderobe moest zoeken. Daar hangt zoiets niet bij natuurlijk.
Maar...ik vind haar wel een talent, al is de concurrentie wel heel groot, denk ik zo.
quote:Zegt ie dat? Stom zeg.
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zei Jim eigenlijk dat hij [jim] heet en niet [djim]?
quote:Ik vind van niet. Ik smelt als ie lacht. En die stem he.
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
quote:Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zei Jim eigenlijk dat hij [jim] heet en niet [djim]?
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
quote:Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.
Op zondag 5 januari 2003 21:04 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.
quote:Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.
Op zondag 5 januari 2003 21:06 schreef SmashBro het volgende:Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.
quote:Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.
Op zondag 5 januari 2003 21:05 schreef Angeles het volgende:
Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.
Dit vind ik echt een stoere foto, sorry.
quote:'t Is ook niet z'n uiterlijk wat hem in de weg zal zitten, denk ik. Meer - als dat al zo is - iets anders. Of een gebrek aan iets anders.
Op zondag 5 januari 2003 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.
Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?
quote:Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.
Op zondag 5 januari 2003 21:07 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.
Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.
quote:Dat mag op zich ook wel, maar erg slim is het niet. Hoeveel onofficiële fansites zou Michael Jackson hebben? Of weet ik veel, Shakira of Britney Spears?
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef SmashBro het volgende:Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.
Als je een idool wil worden ben je toch vereerd als iemand zoiets voor je maakt? En je houdt het toch niet tegen, volgens mij.
quote:Hij kiest er natuurlijk wel zelf voor. Maar er zit natuurlijk wat in. Maar goed, de M-kids, Aaron Carter en Nick Carter zijn/waren ook erg jong toen ze begonnen. Wat een voorbeelden ook
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef Angeles het volgende:
Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?
quote:Heeft 'ie nou een litteken op z'n buik?
Op zondag 5 januari 2003 21:12 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.
quote:De
Op zondag 5 januari 2003 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
de M-kids
quote:Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk
Op zondag 5 januari 2003 21:15 schreef SmashBro het volgende:De
M-kids
dienen binnen dit forum ten allen tijde met
-smilies omringd te worden. Tot zover deze dienstmededeling.
Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.
quote:Ach ja, zoals
Op zondag 5 januari 2003 21:16 schreef Angeles het volgende:
Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.
Last van het Yvette-syndroom dus. .
quote:Ja hoho, ik zei: zoiets van, weet het niet precies. Maar you get the point.
Op zondag 5 januari 2003 21:19 schreef SmashBro het volgende:
Is Judith 18?!? Wow, die ziet er echt al ver in de 20 uit.
quote:En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.
Op zondag 5 januari 2003 21:30 schreef Angeles het volgende:
Bas moet er als eerste uit ja. Onbegrijpelijk dat die nog door was na dat allerlaatste in de theaterronde, dat vond ik echt nergens op slaan.
quote:dank je
Op zondag 5 januari 2003 21:34 schreef SmashBro het volgende:[..]
En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.
Amerika had Kelly & Justin
UK had Will & Gareth
en dan komt Nederland dadelijk met iemand die puur op uiterlijk gekozen is, waarbij het zingen toch niet zo belangrijk is...
[edit] Christine was zo aardig me erop te wijzen dat eht niet Karen, maar Kelly was
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 08-01-2003 10:56]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:35 schreef Cybart het volgende:
Amrika had Karen & Justin
Als je Amerika bedoelt... daar heeft toch echt Kelly Clarkson gewonnen hoor!
quote:owh, ik dacht karen, well foutje in mijn hoofd, kan gebeuren
Op woensdag 8 januari 2003 10:53 schreef Christine het volgende:[..]
Als je Amerika bedoelt... daar heeft toch echt Kelly Clarkson gewonnen hoor!
David, bas en zosja worden het niet door gebrek aan uitsraling. Marieke komt te gemaakt en te weinig spontaan over.
Hind heeft wele en goede uitstraling, Yuli lijkt me een geweldig mens, sterk en met humor. Ik vind haar zang alleen wat te gedwongen. Dewi is okay, goeie stem etc.
Maar jamai heeft de juiste persoonlijkheid volgens mij. Spontaan, leuk, lief en net anders genoeg (als in geen doorsnee boybandzanger). Bovendien kan hij gevoel in zijn stem leggen en dat vind ik een groot pluspunt.
Just my two cents.
quote:LOL geeftniet, nu staat het er goed
Op woensdag 8 januari 2003 10:55 schreef Cybart het volgende:[..]
owh, ik dacht karen, well foutje in mijn hoofd, kan gebeuren
quote:Ik hoop het niet. IRL vond ik Yuli een leukere en sterkere persoonlijkheid dan Bas en David. David kwam niet zo sympathiek over en Bas is gewoon te normaal, maar wel lief.
Op woensdag 8 januari 2003 10:57 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat Yuli er als eerste uitvliegt, daarna Bas, en daarna David.
quote:Yuli er als eerste uit? Ik denk het niet... ik denk eerst Joël, dan David en dan Bas (??)
Op woensdag 8 januari 2003 10:57 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat Yuli er als eerste uitvliegt, daarna Bas, en daarna David.
GreEtZ,
quote:als je naar een Hind of een Yuli een David inderdaad wel ja
Op woensdag 8 januari 2003 11:17 schreef Mercurius69 het volgende:
geen serieuze "ster" ??????
pffft Ik vind het nivo van onze idols anders aardig hoog!GreEtZ,
quote:true true true!!
Op woensdag 8 januari 2003 11:22 schreef Cybart het volgende:[..]
als je naar een Hind of een Yuli een David inderdaad wel ja
maar kom op, het gaat er hier op uit lopen dat we (net als bij starmaker) een stel kutpubertjes kiezen, waarbij de zangkwaliteiten niet voorop staan
http://www.rtl.nl/(/shows/idols/home/)/components/shows/idols/home/auditie_garethgates.xml
hijs echt zo cool
geweldig album
Joel
Bas
Marieke
David
Yuli
Jamai
Zosja
Dewi
De finale gaat tussen Hind en Jim!
quote:Jawel, kijk maar op z'n finalepage. Hoewel ie nog niet officieel als link op de site staat ben ik er met niet al teveel moeite achtergekomen:
Op woensdag 8 januari 2003 13:50 schreef Leonie het volgende:
Sinds wanneer zit Joel in de finale??? De wild card is toch nog niet vergeven of wel?
quote:Ik denk niet dat er mensen moeten bellen hoor...
Op woensdag 8 januari 2003 19:24 schreef Flashh het volgende:
aah wat errug!! nou gaan er idd almaal mensen bellen, terwijl t al bekend is wie de wildcard krijgt! hoe oneerlijk!
De wildcard wordt uitgedeeld door de jury, en pas a.s. zaterdag wordt officieel bekend gemaakt wie de wildcard gekregen heeft.
Omdat de persoon die de wildcard gekregen heeft natuurlijk wel voorbereid moet zijn op de live-show van a.s. zaterdag, weet die persoon zelf allang dat hij of zij de wildcard heeft. Het heeft dus niets te maken met publiek die moet stemmen oid. Het is alleen al van te voren uitgelekt (zoals ik al verwacht had)
quote:Volgens mij leest Idols hier ook, want deze site is inmiddels blank. Als je nu bijv. Elton of Tialda typt dan werkt het ook, maar krijg je ook een blanke pagina te zien
Op woensdag 8 januari 2003 13:58 schreef DanV het volgende:[..]
Jawel, kijk maar op z'n finalepage. Hoewel ie nog niet officieel als link op de site staat ben ik er met niet al teveel moeite achtergekomen:
http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/joel.xml
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:24 schreef Christine het volgende:
Volgens mij leest Idols hier ook, want deze site is inmiddels blank.
quote:Neeeeeeeeeeeeeee......... *zucht*
Op woensdag 8 januari 2003 20:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dan was het zeker toch nog niet de bedoeling dat men weet dat Joel doorgaat en is het kennelijk wel de bedoeling dat er eerst een boel mensen gaan bellen
De jury beslist wie de wildcard krijgt, de kijkers hebben er niets mee te maken en je hoeft zeker niet te bellen.
quote:Even opgesomd:
Op zondag 5 januari 2003 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer is het songfestival eigenlijk?
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, op 24 mei is Idols toch wel al voorbij?
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 00:57 schreef Valkyre het volgende:
Finale Idols: 8 maart
quote:Lezen kan ik ook al niet meer
Op donderdag 9 januari 2003 14:56 schreef SmashBro het volgende:.
Ik heb nu trouwens op kazaa gevonden dat er ook mp3tjes van de optredens van Idols zijn. Ik geniet nu van Hind met From This Moment On. .
quote:
Tooske krijgt versterking
Zaterdag is het dan zover! Reinout Oerlemans zal voor het eerst zijn gezicht als presentator laten zien bij Idols. Tot nu toe deed hij alleen de voice-over. Maar zaterdag kunnen we hem in levende lijve op de buis aanschouwen!
Bron: idols.nl
quote:Ik vind Reinout een beetje te zelfingenomen!
Op donderdag 9 januari 2003 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Reinout helemaal niet zo leuk.
quote:compleet offtopic
Op donderdag 9 januari 2003 15:23 schreef Elbutre het volgende:[..]
Ik vind Reinout een beetje te zelfingenomen!
hij heeft een mooie vriendin!!
/compleet offtopic
[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 09-01-2003 16:20]
21.00 uur Idols op RTL 4
22.00 uur Idols backstage op Yorin
23.00 uur Idols uitslag op RTL 4
GreEtZ,
quote:Ketchup Song?
Op donderdag 9 januari 2003 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Idols werkt met thema's in de finaleshows en het thema van zaterdag is: Nummer 1 Hits.
quote:Ik hoop het niet
Op donderdag 9 januari 2003 19:47 schreef Nemo het volgende:
Ketchup Song?
quote:Over Tialda was ik niet zo lyrisch, maar over
Op donderdag 9 januari 2003 19:47 schreef Stranger het volgende:
Vonden jullie ook al dat er in de eerste workshopronde veel meer talent zat dan in de andere twee?? volgens mij als Tialda of Jelleke in de 2e of 3e ronde hadden gezeten, waren ze gewoon doorgegaan!
quote:Ik heb het dan ook over het grote verschil tussen de verschillende rondes!! in de 3e ronde bv. vond ik niet echt 3 mensen zitten waarvan ik dacht: ja dát zijn de besten.. terwijl ik er bij de eerste 4 door wilde hebben
Op donderdag 9 januari 2003 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Over Tialda was ik niet zo lyrisch, maar over
Jelleke
wel.
quote:David en Charlotte 2 waren ook zeer goed.
Op donderdag 9 januari 2003 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond ronde 3 ook het saaist. Alleen Dewi was duidelijk goed.
quote:Charlotte 2 was wel aardig, maar David vond ik echt niet goed.. maar dat zou wel smaak zijn..
Op donderdag 9 januari 2003 19:54 schreef SmashBro het volgende:[..]
David en Charlotte 2 waren ook zeer goed.
quote:blech, kutblad!! het is toch duidelijk dat Jim niet bijzonder is.. Hind en Jamai zijn beter, nederland (lees: ik) wil wat anders, en dat bied Jim echt niet
Op vrijdag 10 januari 2003 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Break Out doet ook mee aan de Idols-rage en heeft een top 9 samengesteld van de 9 zekere kandidaten.
9. Bas (te zenuwachtig)
8. Yuli (niet de juiste looks)
7. David (te koeltjes)
6. Zosja (wel heel goed en lekker, maar niet populair genoeg)
5. Marieke (Vooral erg sexy)
4. Dewi (Zingt en preformt heel goed)
3. Hind (zingt superlekker en is een echte ster, maar te braaf)
2. Jamai (geweldige stem, schatje en grappig, maar niet om te hyperventileren)
1. Jim (Voldoet aan alle eisen: knap, aardig en goddelijke stem)
quote:GEWELDIG! ja doen, kunnen we ook nog een beetje lachen, laat hem alsjeblieft niet het idol worden
Op donderdag 9 januari 2003 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop het niet
.
Alhoewel: als Joel doorgaat moet hij maar het ketchupliedje gaan zingen, geheid exit.
quote:het is de Break-Out he, dat blad waar zgn. 'jongeren' in hun blote pielemuis gaan staan. Verwacht er niet teveel van.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:49 schreef Stranger het volgende:[..]
blech, kutblad!! het is toch duidelijk dat Jim niet bijzonder is.. Hind en Jamai zijn beter, nederland (lees: ik) wil wat anders, en dat bied Jim echt niet
Wint hij, dan kan hij lekker vaak op de middenposter, en dat is weer goed voor hun omzet. Degenen die Jim leuk vinden zijn precies hun doelgroep (gillende pubermeisjes die vooral op het uiterlijk afgaan).
Als er een vrouw wint is dat uiteraard minder lucratief.
Geloof me, over dat stuk is echt wel nagedacht hoor.
(Voor de duidelijkheid, ik vind dat Jim best kan zingen, maar ik vind van de rest minstens de helft beter.)
quote:mjwa ik vond wayn eerst wel gaaf om te zien, maar die is beetje hoog in de bol. En op een of andere manier blijf ik een sterke afkeer hebben tegen joel....
Op zaterdag 11 januari 2003 14:32 schreef jessie het volgende:
Ik zag pas bij Oprah de winnaar van Idols America. Dat was echt zo'n type als Wayne. Zelfde idee haar, zelfde lach en net zo dun en zelfde stem, echt raar om te zien.
Ik ga voor zorsja hind of july (die heeft gewoon wa )
En verder mag Joel die wildcard wel van mij. Hij wil zo graag. Dat gun ik hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |