Dat hoor je vaker dat klusjesmannen thuis niets doen aan klussen. Er is zelfs een tv-programma over.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
De vrouw van John wacht al 6 jaar op een keuken en nu timmert hij er zo een in elkaar zegt ze
Ze wist ook niet dat hij zo creatief was
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker dat klusjesmannen thuis niets doen aan klussen. Er is zelfs een tv-programma over.
Ik dacht dat ze het goed met elkaar konden vinden?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
Nieuwe biedt zijn hulp aan bij Adriaan maar die zegt dat het nog niet nodig is. Als Timo wegloopt hoor je Adriaan keihard lachen. Vind ik niet zo leuk van Adriaan, iemand belachelijk maken past niet bij zijn idealen toch?
zei ze dat echtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
je zou dit maar als volgende bewoner meekrijgen. elke keer als john dom gaat doen: '' je vrouw wacht al 6 jaar op een keuken!''
quote:
quote:
Ze liggen elkaar blijkbaar niet zo, geen idee hoe dat komt. Waarschijnlijk door de dictator-ideeën van Timo?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het goed met elkaar konden vinden?
2 minuten is niet lang, soms duurt het wel langer voor er een nieuwe isquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, het duurde een beetje llang, blij dat je opende .....![]()
Ik vind John een beetje onderdanig bij zijn vrouw, of lijkt dat maar zo ?
Ze zal wel eerst willen overleggen met JMJ.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef zodeju het volgende:
thnx........
Manon weet het nog niet of ze het met Tim zijn idee eens is.....
Nee Manon dan moet je met iedereen heulen en niet alleen het groepje jmj......moeilijk,moelijk......
Raar eingenlijk, terwijl Timo had gezegd altijd achter Adriaan zijn ideeën zou staanquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar blijkbaar niet zo, geen idee hoe dat komt. Waarschijnlijk door de dictator-ideeën van Timo?
Ik weet het niet, ik ga niet stoken in een gelukkig huwelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, het duurde een beetje lang, blij dat je opende .....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn streams crashen steeds, meer mensen last van ?
Zodeju moest openen en liet iets later in haar laatste post weten dat niet te willen. Daarom duurde het ff denk ik maar Dotteke bracht uitkomst.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
2 minuten is niet lang, soms duurt het wel langer voor er een nieuwe is
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zodeju moest openen en liet iets later in haar laatste post weten dat niet te willen. Daarom duurde het ff denk ik maar Dotteke bracht uitkomst.
Dat verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:58 schreef Yaksa het volgende:
John en zijn vrouw praten compleet langs elkaar heen.
Misschien maakt 'ie nog een John junior ....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef pollewop77 het volgende:
Denk dat John de komende dagen iets vrolijker is, ik wil niet weten wat er in die tent gebeurd
Yep en geen contact meer met zijn eigen kids.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:58 schreef Setje72 het volgende:
Ik heb niet meegekregen maar is dit zijn 2 de huwelijk?
Bij mij doen ze het primaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
die geluidenquote:
Adriaan is niet zo van dictatorschap.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar eingenlijk, terwijl Timo had gezegd altijd achter Adriaan zijn ideeën zou staan
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:01 schreef sjampoeh het volgende:
ze had anders een vliegtuigje laten komen met hartje bday
dat mens is knettergek met zo'n vent
Had ik gisteren steeds last van, vandaag gaat alles goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
rare mensen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, terwijl je kinderen buiten wachten.....![]()
Das vaak zo dus vandaar dat je éérst naar het karakter moet kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Manon is wel een lekker wijf, jammer van dat kut karakter .....
Doet ze wel, anders probeert ze het niet recht te praten bij anderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
Dat ze zich niet schaamt voor haar kerel, kan er niet bij
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Joh, laat gaan die doet alles om Mike en John schoon te praten en Hiske en Christel neer te halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:04 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het niet helemaal gegaan. Christel wilde de caravan kraken.
Hiske niet en sommige anderen niet.
Toen werd er voorgesteld om de caravan (ALS VERRASSING) schoon te gaan maken.
Daarop ging Jessie naar de groep toe en Sjon wilde weten wat er besproken was door de ""meiden". "Ik zie toch dat jullie iets bekokstoven"
Jessie: Dat is een verrassing,mag ik niet zeggen.
Het andere groepje kwam erbij zitten, want ze hadden de verrassing een akkoord gegeven en Christel had gezegd:"kom, we gaan er gezellig bij zitten".
Meneer Sjon werd toen kwaad, dat ze niks wilden vertellen.
Mannen waren hartstikke dronken en vonden dat ze hun plicht hadden gedaan door de "meiden"sinas en chips te geven.
Mensen die selfies maken vind ik sowieso lichtelijk gestoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik vind het een lelijk wijf ook ze heeft goed haar best gedaan op FB met die selfies
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen die selfies maken vind ik sowieso lichtelijk gestoord.
Dat weet je niet Sjampoeh, dat kan toch niet anders?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
Dat ze zich niet schaamt voor haar kerel, kan er niet bij
Proefde al vrij snel een soort van sleur.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Mirjam legt uit hoe de post werkt. John: weet ik.
Die mensen hebben elkaar weinig te vertellen.
YWquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie TT, het duurde een beetje lang, blij dat je opende .....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:07 schreef sjampoeh het volgende:
hij vraagt ook niet hoe het thuis gaat ofzo wel ?
Ik heb de post niet gezien maar heb 2 minuten gewacht, das de afspraakquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zodeju moest openen en liet iets later in haar laatste post weten dat niet te willen. Daarom duurde het ff denk ik maar Dotteke bracht uitkomst.
Nou echt niet hoor een Rob de trein 2.0quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:08 schreef magnaal het volgende:
Niet vergissen in Timo he! Die is net zo een knuppel als Mike, nog erger denk ik zelfs...(ik zat even het enthousiasme in de cos te lezen)
Timo gaan we nog haten...
ze had beter een stukje vlees kunnen tekenenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kusjes voor sjon
man,man,man...
ik kan niet meer
Valt op ja, maar ze zijn ook zeker een uur niet op stream geweest ....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:07 schreef sjampoeh het volgende:
hij vraagt ook niet hoe het thuis gaat ofzo wel ?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mij pist hij ook over zijn vrouw dr haar zo te zien
Jahoor, ik had eerst niet door dat ik de laatste was en heb mijn quote aangepast dat ik niet open.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de post niet gezien maar heb 2 minuten gewacht, das de afspraak
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jahoor, ik had eerst niet door dat ik de laatste was en heb mijn quote aangepast dat ik niet open.
6 jaar wachten op een keukenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
John zegt tegen zijn vrouwtje dat zij boven aan staat
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Johnneke heeft het zo slecht gehad de eerste maand,
Sjon kan ook slecht tegen kritiek.....probeert alles naar iets of iemand anders te schuiven....wat hij niet wil horen hoort hij ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Over het "gezellige" avondje. Zij: je hebt allerlei dingen niet in je lichaam, daardoor valt het zwaarder. Mike heeft gelijk. John: bij Mike viel het niet goed. Dat heb ik hem ook gezegd. Hij gooit zijn emoties erin. Zij: dat doe jij ook hoor.
John wil er eerst overheen praten, maar erkent het dan toch maar.
kooptquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de post niet gezien maar heb 2 minuten gewacht, das de afspraak
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had zij niet beter een taart kunnen kopen zodat hij wat uit te delen had op zijn verjaardag......tenslotte had Jessie haar bezoek ook koek mee genomen. Niet dat die uitgedeeld werden want alleen jmj aten daarvan.quote:
Miss Crap inderdaad, zooooo positief, ik heb het nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou nee, gewoon niet met de retenlikkers van Sjon of Mike........is toch even wat anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim wil met Gerrit, Sjellie, Christel en Hiske het vijfmans dictatorschap vormen.
Dus eigenlijk wil Tim een clubje ja-knikkers om hem heen die precies doen wat hij vindt.
john had appeltaart las ikquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had zij niet beter een taart kunnen kopen zodat hij wat uit te delen had op zijn verjaardag......tenslotte had Jessie haar bezoek ook koek mee genomen. Niet dat die uitgedeeld werden want alleen jmj aten daarvan.
Getverderrie, weer gedragen shirts verkopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:16 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat zijn shirt innemen. Als hij hem dan later verkoopt dan haalt hij de draad er wel weer uit. Het gaat erom dat hij mooi bij hem staat zegt hij
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Getverderrie, weer gedragen shirts verkopen?
CALI IK MIS JE CALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie nog niet gestreamd heeft vandaag, dit maakt je dag weer goed ....![]()
[ afbeelding ]
Timothy zet Mike op zijn plek - deel 1.
x6ojo7h
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
valt wel op dat alle kneuzen nu in zo'n shirtje lopen en de rest niet
O, was ik niet de enige?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]gisteren, achterlijke microsoft update
Ze bedankte ze omdat ze zo lief voor John warenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toeval dat deze lui geknuffeld worden?
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had zij niet beter een taart kunnen kopen zodat hij wat uit te delen had op zijn verjaardag......tenslotte had Jessie haar bezoek ook koek mee genomen. Niet dat die uitgedeeld werden want alleen jmj aten daarvan.
Sjellie doet geen enkele moeite om de anderen echt te leren kennen.quote:
Inderdaad, lurkertip!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
valt wel op dat alle kneuzen nu in zo'n shirtje lopen en de rest niet
ik denk dat ze het al snel bekeken heeft met die aso's, geef haar groot gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Sjellie doet geen enkele moeite om de anderen echt te leren kennen.
Ze hangt alleen maar rond bij die bolle.
Maar ze wil wel haar mening over anderen spuien.
Ze is vooral bezig om de groep tegen Mike en Jessie op te zetten. Ze draait ieder gesprek daar naartoequote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En daar zullen ze nog 10 x erger stinken dan die uit UTO1quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Getverderrie, weer gedragen shirts verkopen?
Vreten ze ook de iedere weekquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Sanne gaat aardappelen bestellen en 6 potten wortelen, daar gaat ze een stampotje van maken
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie nog niet gestreamd heeft vandaag, dit maakt je dag weer goed ....![]()
[ afbeelding ]
Timothy zet Mike op zijn plek - deel 1.
x6ojo7h
Haar kapper ookquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:26 schreef Charmian het volgende:
ow vrouw van john heeft last van ziende blinde vlekken
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Sanne gaat aardappelen bestellen en 6 potten wortelen, daar gaat ze een stampotje van maken
Dat gaat heeel snel voor irritatie zorgen in de groepquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:28 schreef formule het volgende:
Mike met zijn shirt, en dat bandje om zijn arm
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat gaat heeel snel voor irritatie zorgen in de groep
[ afbeelding ]
Ja, terwijl ze dacht dat ze het heel goed zou kunnen vinden met Jessie.....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze het al snel bekeken heeft met die aso's, geef haar groot gelijk
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joh, laat gaan die doet alles om Mike en John schoon te praten en Hiske en Christel neer te halen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Stevie wonder heeft de nummers er op gestreken
Tuurlijk je bent jmj of je bent het niet.......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
Er is geld over. Sanne zegt dat ze het niet aan de grote klok moeten hangen. Want dan gaan er gelijk een paar roepen ik wil dit ik wil dit ik wil dit.
Dat is nou juist hetgeen wat zij zelf doet
Die meiden dronken Safariquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:04 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het niet helemaal gegaan. Christel wilde de caravan kraken.
Hiske niet en sommige anderen niet.
Toen werd er voorgesteld om de caravan (ALS VERRASSING) schoon te gaan maken.
Daarop ging Jessie naar de groep toe en Sjon wilde weten wat er besproken was door de ""meiden". "Ik zie toch dat jullie iets bekokstoven"
Jessie: Dat is een verrassing,mag ik niet zeggen.
Het andere groepje kwam erbij zitten, want ze hadden de verrassing een akkoord gegeven en Christel had gezegd:"kom, we gaan er gezellig bij zitten".
Meneer Sjon werd toen kwaad, dat ze niks wilden vertellen.
Mannen waren hartstikke dronken en vonden dat ze hun plicht hadden gedaan door de "meiden"sinas en chips te geven.
Ik krijg het idee dat Tim de tweede Mike is, maar dan 1 met een hete aardappel in zijn keelquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed gesprek weer van Timothy, die heeft de losers goed door .....
Toch niet als énige zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze bedankte ze omdat ze zo lief voor John waren
Heerlijk, Mike met zijn mouwen naar binnen want anders kan je zien dat het model uit het jaar nul komt........quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, zeker niet, die gaat dat clubje klootzakken aanpakken, let maar op ....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat Tim de tweede Mike is, maar dan 1 met een hete aardappel in zijn keel
Sorry, wist de oorzaak niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die updates schijnen meer mensen te krijgen
Ik weet het niet hoor. Hij is ook best wel vol van zichzelf en doet heel erg zijn best om daar de leiding te pakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, die gaat dat clubje klootzakken aanpakken, let maar op ....
Ik weet niet hoor, volgens mij is ie nog erger dan Mike, hij is gehaaid lijkt het.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik maar steeds vernieuwen, totdat ik het bericht kreeg dat alles weer was bijgewerkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja was en uur bezig de boel weer recht te zetten
Kan zo maar zijn......maar niet alleen een hete aardappel maar ook meer klasse.......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Tim de tweede Mike is, maar dan 1 met een hete aardappel in zijn keel
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij is ie nog erger dan Mike, hij is gehaaid lijkt het.
Dat wel, maar hij zegt precies wat wij hier in grote meerderheid denken en vinden van John en co.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:34 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het niet hoor. Hij is ook best wel vol van zichzelf en doet heel erg zijn best om daar de leiding te pakken
Sowieso een stuk fatsoenlijker. Maar ook heel veel eigendunkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan zo maar zijn......maar niet alleen een hete aardappel maar ook meer klasse.......
zij heeft gezien hoe anderen ook spuien dus weet ze dat het geen zin heeft om die anderen beter te leren kennen, want wordt alleen maar tegen je gebruikt. Zij is slimquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
duwt ze met hun snufferd in hun eigen strontquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, die gaat dat clubje klootzakken aanpakken, let maar op ....
Ze praat regelmatig met de anderen hoor, alleen na die zuippartij heeft ze van sommige wat afstand genomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij is nog maar net binnen. Even afwachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij zegt precies wat wij hier in grote meerderheid denken en vinden van John en co.
niet leiding denk ik, maar wil het wel aanpakken, en iemand moet het doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Hij is ook best wel vol van zichzelf en doet heel erg zijn best om daar de leiding te pakken
Ja....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso een stuk fatsoenlijker. Maar ook heel veel eigendunk
Ik mag hem niet, vind hem eng met zijn warm gewauwel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat idee krijg ik ook. Ook constant veren in zijn eigen reet aan het steken
ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij is ie nog erger dan Mike, hij is gehaaid lijkt het.
Zeker, maar na drie dagen al uitspreken wat die aso's doen met Utopia getuigt van lef ...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:36 schreef mazaru het volgende:
Hij is nog maar net binnen. Even afwachten.
Dus dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar na drie dagen al uitspreken wat die aso's doen met Utopia getuigt van lef ...
Hij heeft bij mij nog het voordeel van de twijfel. Maar ik zie heel veel eigenschappen terug die Mike ook heeftquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, vind hem eng met zijn warm gewauwel.
Ze ergert zich aan hen ook het meeste blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is vooral bezig om de groep tegen Mike en Jessie op te zetten. Ze draait ieder gesprek daar naartoe
Dat heb ik nog steeds bij Gerrit......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, vind hem eng met zijn warm gewauwel.
Exact.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds bij Gerrit......
dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze ergert zich aan hen ook het meeste blijkbaar.
Maar hij kroop op het laatst wel terug om daarna achter de rug van Mike verder te gaan. Precies wat Mike ook daarna deedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar na drie dagen al uitspreken wat die aso's doen met Utopia getuigt van lef ...
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een TT doen vandaag voor de lurkers ja
Alle broodmongolen dragen een schijtkleur Polo
Tim wil heel graag dat het precies gaat zoals hij voor zich ziet. Met zijn avondklok en zo. Regels en straffen. Hij begon al te dreigen de macht te grijpen en spullen over het hek te gooien als het niet gaat zoals hij wil.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet leiding denk ik, maar wil het wel aanpakken, en iemand moet het doen!
Dat was Mike toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:26 schreef Charmian het volgende:
ow vrouw van john heeft last van ziende blinde vlekken
ik vind het een zeveraar als je het echt wil weten, maar voor nu vind ik het helemaal prima!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim wil heel graag dat het precies gaat zoals hij voor zich ziet. Met zijn avondklok en zo. Regels en straffen. Hij begon al te dreigen de macht te grijpen en spullen over het hek te gooien als het niet gaat zoals hij wil.
Maar goed dat je de naam erbij zegt........quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim wil heel graag dat het precies gaat zoals hij voor zich ziet. Met zijn avondklok en zo. Regels en straffen. Hij begon al te dreigen de macht te grijpen en spullen over het hek te gooien als het niet gaat zoals hij wil.
Jij mag Shelley niet zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:28 schreef mazaru het volgende:
Sanne loopt weg
Shelley: Dus... waar waren we gebleven..
En weer verder over Mike en Jessie. Dat is echt haar favoriete onderwerp
Een echte polo draag je ook niet zo groot dus inderdaad een misser.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie wil voor de faalpolo's een modeshow met vooraf dansers en 250 man publiek
Maar er zijn geen clubjes hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:40 schreef mazaru het volgende:
John wil niet met de groep drinken maar met zijn vijven
niet dus...rare luiquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:39 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie:biertje met de groep voor je verjaardag
john: met zijn alle?!?!
Omdat John alleen met een lepel eet!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Waarom moet alles gestampt worden. Ze hebben toch tanden in die bekken staan.
![]()
quote:
Oh, arme Jessie de andere en je moeder krijgen steeds meer gelijk en je ziet het zelf ook......wat moet je daar nu mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:40 schreef mazaru het volgende:
John wil niet met de groep drinken maar met zijn vijven
maar als hij de hints niet snapt over haar vriend, danis hij ook maar een eikeltjequote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vind het een achterbaks kind. Hoe ze Gerrit ook loopt op te geilen constant terwijl ze echt niet van plan is om wat met die bolle te gaan beginnen.
Geen verstand van polo's dus, had hij net zo goed een gewoon t-shirt kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere groep moet niets van Jessie weten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, arme Jessie de andere en je moeder krijgen steeds meer gelijk en je ziet het zelf ook......wat moet je daar nu mee.
ik zie een leuke vriendschap, en wat Gerrit wil, staat daarbuitenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vind het een achterbaks kind. Hoe ze Gerrit ook loopt op te geilen constant terwijl ze echt niet van plan is om wat met die bolle te gaan beginnen.
Mannen denken met een ander hoofd en dat hooft wordt constant gekieteld door woordjes en gebaartjes en lieve lachjes met een geile glimlachquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar als hij de hints niet snapt over haar vriend, danis hij ook maar een eikeltje
Zo werkt dat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie een leuke vriendschap, en wat Gerrit wil, staat daarbuiten
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die andere groep moet niets van Jessie weten.
die jessie in ook wel erg platquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij brengt er ook wat fatsoen in vind ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De reden is bekent..........moeders heeft het ook proberen duidelijk te maken.....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:43 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
[..]
die jessie in ook wel erg plat
Heb ik ook gedaan en nu een prachtige grijze keuken gescoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dan belt ze de woningbouw misschien krijg ze een nieuwe.
Ik kijk niet raar op als er twee tegelijk binnenkomenquote:
Er is nog helemaal geen BVquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef chufi het volgende:
De BV koopt bier voor Sjon en Sjon deelt het niet met de BV , nee zo egoistisch is Sjon niet..
quote:
Hij is niet veranderd na het bezoek de fam geniet dus van aso John. Top familie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:41 schreef eskil het volgende:
John viert zijn verjaardag alleen met hun vijven.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij zegt precies wat wij hier in grote meerderheid denken en vinden van John en co.
zo zie ik het ook, vrouwen moet altijd zo voorzichtig zijn anders wordt er meteen iets achter gezocht, blijkt nu ook wel weerquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Faalhaas? Welnee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Doe Jeroen maar, hebben wij eindelijk een echte bouwer .....
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Als een man zo overduidelijk verliefd op je is dan moet je afstand nemenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zo zie ik het ook, vrouwen moet altijd zo voorzichtig zijn anders wordt er meteen iets achter gezocht, blijkt nu ook wel weer
beetje apart verhaal, ik snapte hem niet iigquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Steekt jmj het in eigen zak het eerst binnen gekomen geld van de shirts.
Denk 1 en vanavond de laatste?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef kaatje50 het volgende:
Zo, bezoek weer op tijd weg. Melding!
Zouden de laatste 2 nu binnen komen?
wat staat er in zo'n melding?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef kaatje50 het volgende:
Zo, bezoek weer op tijd weg. Melding!
Zouden de laatste 2 nu binnen komen?
Misschien moet je die Mike ff uit je hoofd zetten?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij nog het voordeel van de twijfel. Maar ik zie heel veel eigenschappen terug die Mike ook heeft
Daar heb je gelijk in. Ook even duidelijk zeggen hoe en watquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een man zo overduidelijk verliefd op je is dan moet je afstand nemen
is zijn probleem, en als de vriendschap wat voorstelt, kom je daar wel uitquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
natuurlijk niet, gewoon normaal doen en in mijn ogen doet ze dat ook, is altijd nog aan Gerrit om haar in haar waarde te latenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en ook dat van een verkocht kistjequote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schakel NU over naar de livestreamsquote:
#metooquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en nu een prachtige grijze keuken gescoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Er komt wel een brief van haar vriend, let maar op.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
hoezo? Is hij Utopia uit? Als ik wat over Sanne zegt gaan er mensen klagen, heb ik het over Mike dan is het niet goed. Ik reageer op wat ik op de streams zie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien moet je die Mike ff uit je hoofd zetten?
Kun je op wachten, brief op hoge poten. En terecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komt wel een brief van haar vriend, let maar op.
Ach Sjellie wilde het knipgeld ook al voor zichzelf houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las dat Mirjam een shirt had gekocht.......dus dacht ik dat Sjon en rest het zelf hielden......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beetje apart verhaal, ik snapte hem niet iig
denk eigenlijk dat Shelly zich daar niet voor leentquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hiske en Christel doen dat ook af en toe hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En het opkomen voor anderen, heb ik ook nog niet eerder gezien.
Nou, helemaal gewoon doet ze niet. Hangt tegen hem aan en zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, gewoon normaal doen en in mijn ogen doet ze dat ook, is altijd nog aan Gerrit om haar in haar waarde te laten
Jessie houdt ook wel van een biertje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:39 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie:biertje met de groep voor je verjaardag
john: met zijn alle?!?!
Dan zie je een SLquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Schakel nu over naar de live streams ...
Ze mocht alleen nr 3 kopenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las dat Mirjam een shirt had gekocht.......dus dacht ik dat Sjon en rest het zelf hielden......
Afstand nemen in Utopia is een utopie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
ik zie echt niets ergs, behalve genegenheidquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, helemaal gewoon doet ze niet. Hangt tegen hem aan en zo.
Ik zou dat niet fijn vinden om te zien, als mijn man zo met iemand om zou gaan
Er moet een echte leider binnenkomen...............quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop het gewoon echt niet
Hoe ze ook Romy aanbeden toen ze binnenkwam, echt niet goed hoor
Tjongejonge, wat een kleuter is het toch.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:40 schreef MacDeMarco het volgende:
john wil liever met zijn selecte clubje een biertje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |