Niet, maar juist wel goed om op andere doelgroepen te mikken, toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:57 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wie ziet dat de schuimpjes doen die er altijd zijn?
Die zie ik niet komen .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet, maar juist wel goed om op andere doelgroepen te mikken, toch?
Ach... zulke meningen moeten nog wel kunnen in een TT.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Als het 'geil' niet mag/kan, dan moet het maar weg.
Ja die heeft het ook steeds meer hoog in d'r bol.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die paardenbek(Hiske) nu de verkapte leider aan het spelen......
Ik heb daar vanochtend al iets over gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat reageert Adriaan kortaf op Timothy, iets gebeurt tussen die twee ?
Problemen met delen daar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal het wel Timo's Afrikaanse IJskast worden
Volgens Tim kan die ijskast tot nul graden koelenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal het wel Timo's Afrikaanse IJskast worden
Nee, ze is aangewezen als voorzitter en het is dus haar taak om de vergadering te leiden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die paardenbek(Hiske) nu de verkapte leider aan het spelen......
Ach, het is Mike weer hè? Die zit dwars om dwars te kunnen zijn. Zielig exemplaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:08 schreef magnaal het volgende:
Hoezo zouden inkomsten van de shirts ten goede komen aan Mike? De investering is van de hele groep. Ten Tijde van Uto1 was er volgens mij zakgeld ingezet om bv2 te kunnen realiseren...Ze hebben teveel naar Uto1 gekeken..
Moet ie niet net boven een hotspot zijn gebouwd natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens Tim kan die ijskast tot nul graden koelen
Sjohn melk, John bockworsten en nu ook al John koffie?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde Sjon vanochtend over ZIJN koffie idd
en lepelquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sjohn melk, John bockworsten en nu ook al John koffie?
En post zei Jessie. Daarom SL?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sjohn melk, John bockworsten en nu ook al John koffie?
Mike en John zijn ook dictators .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Jammer dat we het gesprek tussen Mike en Tim niet kunnen horen over het dictatorschap.
mike ziet dat niet zo te horenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:13 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mike en John zijn ook dictators .
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... zulke meningen moeten nog wel kunnen in een TT.
We zijn er nog niet, en Sjon zijn hout en zijn gereedschap. En zijn eigen tent waar niemand in mag van hem.quote:
En lapje grond!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, en Sjon zijn hout en zijn gereedschap. En zijn eigen tent waar niemand in mag van hem.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk hoe Timothy Mike te kakken zet .....
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou de kip uit zijn lijden verlossen en lekker op de BBQ gooien,
2,50 per dag aan etenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is dit?
Die kip kost toch niet 250 euro per dag? Heb ik niet gehoord.
Dan waren ze in 1.0 failliet geweest.
een zieke kip eten ?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou de kip uit zijn lijden verlossen en lekker op de BBQ gooien,
Ow, gemist. Die heeft wel pit geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk hoe Timothy Mike te kakken zet .....
Waarom, ze zitten in crisis, en heeft John weer een stukkie vleesquote:
Dat kan niet, onmogelijk.quote:
Voor John is alles goed tochquote:
John kan me wat.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, ze zitten in crisis, en heeft John weer een stukkie vlees
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Tim is een man van afspraken. Er is afgesproken dat er niet gedronken wordt en het wordt toch gedaan. Dan wordt er sorry gezegd, daar veeg ik mijn reet mee af. Mike: je hebt misschien 2 minuten gezien van het akkefietje.
Mike is not amused.
Vlees Sjohn kost alleen maar geldquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:18 schreef Labradoodle het volgende:
Ik hoor zeggen door fam gerrit kost toch ook teveel geld. Wat een eikels hun lijpe stiefvader kost daar teveel geld .
Heerlijk. Hij probeert Tim op woorden te pakken en dat lukt niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk hoe hij die kneus in de hoek zet, Mike zijn territorium ....
Mike wordt al boos.
Tim is er net, die was niet bij de eerste 5quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben nu al voor, de eerste vijf wat mij betreft:
Timothy, Hiske, Christel, Sanne en Adriaan.
En de rest wat hij eist met zijn janken en anders weggaan want hij is onmisbaar volgens John zelf.quote:
Ze hebben dus iets tegen Gerrit kennelijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:18 schreef Labradoodle het volgende:
Ik hoor zeggen door fam gerrit kost toch ook teveel geld. Wat een eikels hun lijpe stiefvader kost daar teveel geld .
quote:
Hoop het zo, dacht het al. Die is niet bang om wat te zeggen.....heerlijk......Doe er nog twee van zo.quote:
Op basis van...…..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:19 schreef MacDeMarco het volgende:
mike: jij gaat nu op mijn territorium zeggen.,
wat een mongool
Welke stream kijk jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim is echt een sukkeltje.
Kan niet tegen Mike op.
En Mike wijkt niet voor hem, (Y)quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:19 schreef MacDeMarco het volgende:
mike wordt eindelijk een keer goed aangepakt
Je kan zien dat de fam precies hetzelfde is als hun aso stiefvader en man.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben dus iets tegen Gerrit kennelijk?![]()
Kutopmerking en zéker van familie.
Nou echt wel. Mike begint steeds meer te brabbelen en welles niets te spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan niet tegen Mike op.
Natuurlijk niet, want hij weet dat hij het daarvan moet hebben.quote:
dacht ik alquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Je kan zien dat de fam precies hetzelfde is als hun aso stiefvader en man.
Daar denk ik anders over.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan niet tegen Mike op.
Gelukkig maar. Ieman die binnenkomt en Mike support, neem ik niet snel serieus.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim zit ook vol met vooroordelen.
Laagste van het laagste soort.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ieman die binnenkomt en Mike support, neem ik niet snel serieus.
op basis van non argumentenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:23 schreef MacDeMarco het volgende:
aanvallend gedrag van mike als een kat in het nauw
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:23 schreef Chea49 het volgende:
Kip niet ziek. Volgens mij zit haar een ei dwars.
FFquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Timothy is echt een COSSer denk ik, wie missen we .....
Agressief menneke.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:23 schreef MacDeMarco het volgende:
aanvallend gedrag van mike als een kat in het nauw
nou zo angstig vind ik hem nietquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Eerst langs iedereen gaan om een meerderheid te smeden, dan pas durft ie naar Mike toe te komen.
Angstig mannetje die Tim.
Ik ook.....quote:
quote:
kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Tim vindt dat Mike heel agressief communiseert
I love this boyquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:25 schreef snetje het volgende:
Tim: Kijk hoe je reageert ...en dat doe je niet alleen bij mij..hoe jij communiceert is heel agressief ....
Helemaal gelijkquote:
Eindelijk iemand die hem niet aanbidt daar. Nu aso John dalijk nog aanspreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike communiceert agressief volgens Timothy, heerlijk ...![]()
![]()
Nee, als hij angstig was, had hij zijn mond gehouden en zich bij de hufters aangesloten.quote:
Heerlijk, heb weer zin om te kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat veel stream plezier opleveren, hij moest even landen, maar dit is nu wel gebeurt ....
Klopt, weg met die agressieveling!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:25 schreef snetje het volgende:
Tim: Kijk hoe je reageert ...en dat doe je niet alleen bij mij..hoe jij communiceert is heel agressief ....
dus datquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, als hij angstig was, had hij zijn mond gehouden en zich bij de hufters aangesloten.
Heb je al die smilies nodig om een statement te maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim achterlijke debiel
Denk even binnen te lopen en alles te kunnen bepalen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef MacDeMarco het volgende:
eindelijk iemand daar die zegt hoe het is, dat is best een zeldzaamheid
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij zet Mike zo op zijn plek, wat geweldig.
Was een echte noodlanding!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat veel stream plezier opleveren, hij moest even landen, maar dit is nu wel gebeurt ....
quote:
Daarom heeft hij soms ook moeite met Gerrit, maar die drukt niet door; nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:28 schreef Ranah het volgende:
het lijkt wel alsof mike niet goed weet om te gaan met een normale toon in een discussie
TV materiaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
zelfs een discussie mag al niet zonder sl
Filmpje volgt zo meteen ....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef zodeju het volgende:
Oh, op dit moment mis ik de streams.......maar geniet van jullie woorden......
zou hij weten dat mike t geld wil opstrijken ? weet even niet meer of hij er al was of nog kon streamenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Komt Mike met zn shirtjes. Je hebt een shirtje van me gehad.En nu moet Tim eeuwig dankbaar zijn of respect hebben?
Geen rugdekking van zijn maatje John.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:28 schreef Ranah het volgende:
het lijkt wel alsof mike niet goed weet om te gaan met een normale toon in een discussie
Mike moet beschermt worden de febo geniet van zijn aso groepje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
zelfs een discussie mag al niet zonder sl
Shirtje gekregen, is toch door de BV betaald?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Komt Mike met zn shirtjes. Je hebt een shirtje van me gehad.En nu moet Tim eeuwig dankbaar zijn of respect hebben?
Dat weet ik ook niet, zou wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zou hij weten dat mike t geld wil opstrijken ? weet even niet meer of hij er al was of nog kon streamen
Geen streams?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:29 schreef zodeju het volgende:
Oh, op dit moment mis ik de streams.......maar geniet van jullie woorden......
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Shirtje gekregen, is toch door de BV betaald?
er zit altijd wel een soort patroon in bij mike. eerst proberen gelijk te krijgen, daarna agressief op de man spelen en vervolgens trachten het allemaal goed te pratenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu begint het goedpraten van die staatsmongool ....
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
er zit altijd wel een soort patroon in bij mike. eerst proberen gelijk te krijgen, daarna agressief op de man spelen en vervolgens trachten het allemaal goed te praten
vreselijk, ze probeert john z'n imago te redden ?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Mirjam: er is hier veel afval, ratten en muizen en zo. Dat bedoelt John, maar hij zegt het soms een beetje ja ehhhh ja ehh. Hij vindt jou een toffe meis. Flikker toch op, muts. Hij haat Sanne.
En zijn eigen zin doordrammen. Bij Tim lukt het gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
er zit altijd wel een soort patroon in bij mike. eerst proberen gelijk te krijgen, daarna agressief op de man spelen en vervolgens trachten het allemaal goed te praten
Schijnheilig gebrabbel zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef witste het volgende:
Whahaha John vind je een toffe meid hoor, zegt Vrouw van John... eeeehhhhhhhhh!!
Huubje? Gelukkig dat die gast zich gemeld heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Wel een goede casting van Huubje, deze Tim!
Ja, dan moet haar man uit nijd het eten tussen het gras gooien......dat zien de muizen en ratten niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Mirjam: er is hier veel afval, ratten en muizen en zo. Dat bedoelt John, maar hij zegt het soms een beetje ja ehhhh ja ehh. Hij vindt jou een toffe meis. Flikker toch op, muts. Hij haat Sanne.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vreselijk, ze probeert john z'n imago te redden ?
Ja, en hij is daar toch maar even tussen uit gevist door Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huubje? Gelukkig dat die gast zich gemeld heeft.
Daar lijkt het wel op en kan ik mij best voorstellen. Zij zal zich zo af en toe best wel schamen denk ik maar zij kent hem.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vreselijk, ze probeert john z'n imago te redden ?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:34 schreef MacDeMarco het volgende:
mike: gas teruggenomen en jij komt net op het verkeerde moment binnen
Tim heeft meer gezien dan de rest van de groep.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
daar was jij nooit bij
dus daar mag je geen mening over hebben ?
Er was weinig keus. Huub (van wij men aanneemt dat hij de scout) komt nog steeds klaar dat er iemand zich gemeld heeft met pit.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, en hij is daar toch maar even tussen uit gevist door Huub.
Je weet niet of er weinig keus is. Ben jij bij de selectie procedure geweest dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er was weinig keus. Huub (van wij men aanneemt dat hij de scout) komt nog steeds klaar dat er iemand zich gemeld heeft met pit.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Timothy is in ieder geval niet bang om de confrontatie aan te gaan ....
Tis wél een poepie hoor, dat kind dan hè.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zit die ouwe gek weer denkt dat meisje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis wél een poepie hoor, dat kind dan hè.
Ik weet net zoveel als jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet niet of er weinig keus is. Ben jij bij de selectie procedure geweest dan?
Inderdaad, lullen kan hij als de beste.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:37 schreef krabje het volgende:
probert hij timmie nu een depressie aan te praten,die maaikie lult echt een uur in een kwartier en dan nog zegt hij niks![]()
![]()
Jazeker, dan hoop ik dat er meer mensen hun zegje doen. Adriaan bijvoorbeeld. Die durft ook te praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]gaat ook nog wel leuk worden met john denk ik
Je komt er niet meer van af........je zal het zelf moeten stoppen door te zeggen moet naar de w.c. sorry.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, lullen kan hij als de beste.
Dus dat. Doe dan ook niet zo stellig. We weten in feite niets.quote:
Je moet in ieder geval hem in zijn eigen mes laten vallen ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij moet je Mike eerst gelijk geven, en hem dan pakken op zijn bullshit ....
Mike draait het toch zo dat hij de sterkste was tegenover de rest......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij moet je Mike eerst gelijk geven, en hem dan pakken op zijn bullshit ....
Je hebt gelijk....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval hem in zijn eigen mes laten vallen ja.
Gisteren hoorde ik hem al iets zeggen van: "Iedereen komt hier binnen met een opdracht".quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een febo poppeke die Timo weer hoor met zijn dictatuur
Ja joh er is toch geen jonge gozer die binnenstapt van, ik wil een dictatuurquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik hem al iets zeggen van: "Iedereen komt hier binnen met een opdracht".
Tim's plannen zullen ook wel ingefluisterd zijn.
tostiquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh er is toch geen jonge gozer die binnenstapt van, ik wil een dictatuur
Tim is een hoop gebakken lucht.quote:
Nu al bij zijn stiefdochter. Dat gaat die lui toch niets aan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:41 schreef MacDeMarco het volgende:
mike straks ventileren bij jessie of john
Dat zou ik niet zo stellig beweren nu al...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim is een hoop gebakken lucht.
Binnen een paar dagen zit ie ook met de mutsen frutseltjes te maken met zijn botox kop en dan hoor je er niets meer van.
Die begroeting was inderdaad vrij koel te noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Heb het idee dat vrouw John niets van Christel moet hebben zag ik bij hun kennismaking....
Die Mike is zo voorspelbaar en zielig figuur.......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nu al bij zijn stiefdochter. Dat gaat die lui toch niets aan?
Wat maakt die gozer zich belachelijk zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:44 schreef zodeju het volgende:
En ja hoor precies zoals ik al zei.....Mike kan zich goed staande houden tijdens een gesprek, en als je denk als nieuwe een discusie aan kan gaan met mij ja dan...........
even wat alone time voor die twee achter boom 5quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John en Mirjam een rondje, en meteen gestreamlocked ....
die is dus ook mee verhuisd van uto1 terreinquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
even wat alone time voor die twee achter boom 5
Adriaan heeft tenminste door wat voor een mafklapper die Tim is.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
Nieuwe biedt zijn hulp aan bij Adriaan maar die zegt dat het nog niet nodig is. Als Timo wegloopt hoor je Adriaan keihard lachen. Vind ik niet zo leuk van Adriaan, iemand belachelijk maken past niet bij zijn idealen toch?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:35 schreef DKUp het volgende:
Vrouw van Sjohn met Sanne
Sjohn herhaalt alles, maar hij bedoelt het allemaal goed. Het is allemaal raar. Op mij scheldt hij niet.....Zonde om eten weg te gooien. Sjohn is snel geïrriteerd. Je bent een toppertje.
Ze zal wel doen alsof, doet ze al jaren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:50 schreef pollewop77 het volgende:
Dat kan die vrouw toch niks interesseren die slaapvertrekken en bouwtekeningen![]()
![]()
Krenken hoort daar inderdaad niet bij.......jammer dat als het hem niet zint hij ook een beetje vals wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
Nieuwe biedt zijn hulp aan bij Adriaan maar die zegt dat het nog niet nodig is. Als Timo wegloopt hoor je Adriaan keihard lachen. Vind ik niet zo leuk van Adriaan, iemand belachelijk maken past niet bij zijn idealen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |