Ja?quote:
jebroer tochquote:
Nuttige informatie voor een donderdagavondquote:Tarzan heeft in diverse versies intelligente dieren als vriend. De chimpansee Cheetah is daarvan het bekendste voorbeeld. In de originele boeken van Burroughs komt die echter niet voor. Sterker nog, in de boeken komen helemaal geen chimpansees voor. De vaste begeleider van Tarzan, het zeer kleine aapje Nkima, is een druktemaker met een bloeddorstig karakter, maar zeer behulpzaam in noodgevallen.
Een bij de mens onbekende grote apensoort, grijs van haarkleur, in de boeken de 'Mangani' genoemd, is die waarbij Tarzan opgroeide en waarvan hij later 'koning' werd. De gorilla's ('Bolgani') zijn de doodsvijanden van die apenstam, en dus ook van Tarzan. Met olifanten heeft Tarzan een bijzondere en sterke band. Hij noemt deze diersoort 'Tantor' (dat is dus niet de naam van één specifieke olifant). Jad-Bal-Ja, de 'gouden leeuw', is een reusachtige leeuw met zwarte manen, afgericht door Tarzan die het dier als welpje vond. Samen met hem beleeft Tarzan diverse avonturen.
leerzaam... bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2018 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Nuttige informatie voor een donderdagavond
Dat is wel een beetje raar hoorquote:Op donderdag 12 juli 2018 18:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Hoi. Ik heb kersenjam gegeten met hele kersen
Keek je niet verbaasd op toen je een hele kers tegenkwam? wtf doet dat in mijn kersenjam.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gewoon met lepeltje op de bank voor de tv
Ik verbaas me niet meer over eten. Je komt van alles tegen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Keek je niet verbaasd op toen je een hele kers tegenkwam? wtf doet dat in mijn kersenjam.
Ehm :"Kwak kwak!"?quote:
latersquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga van mijn avond genieten. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |