Jaaaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel weer zin om te koken, geloof ik.
De groep vroeg wie er nog meer mee wilde omdat ze echt 10 man moesten hebben. En och, ik had die achievement nog niet en krijg daar geloof ik ook nooit weer de kans voor. Was bang dat ik de weakest link zou zijn, maar dat viel reuze meequote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:05 schreef Myraela het volgende:
En ik vind die draken dus juist zo tof, met die grote hoorns. Dus ik wil ze ook.Echt heel stom.
En balen van je achievement! Daar zou ik echt het geduld niet voor hebben.
Omdat je ook weer kunt eten?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel weer zin om te koken, geloof ik.
Ik eet vanavond nog een keer syrisch. Ga even helpen met invullen van formulieren voor aanvraag studiefinanciering. Leer met de week iets bij, dit heb ik ook nog nooit bij de hand gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:19 schreef golfer het volgende:
Voor mij vanavond een kant-en-klare lasagne, want B. zit vanavond met zoon en oudste kleinzoon bij de Honkbakweek in Haarlem op de tribune.
Ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaaaaaGoed nieuws
Komt dat omdat je nu amper normaal eten kan kauwen?
Ik ben wel gewend aan mijn keuken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat je ook weer kunt eten?
Hoe bevalt ondertussen de keuken nu je er een beetje aan gewend bent?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor MyraelaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het lag hier al jaren in de kastOoit op een verjaardag gekregen en ik dacht 'wat moet ik hier nou weer mee!'. Alsof ik veel reis
En toen kreeg ik dit idee
En dit zegt niemand iets, maar gisteravond 1 lelijke, maar superzeldzame mount gewonnen in een mythic Legion raid (minder dan 1% kans). Een gave mount voor het doen van alle achievements in 2 raids (ook niet simpel, maar te doen met goede groep). En ik log net in en vlieg op een prachtige draak die Jross voor mij heeft gewonnen (Ook zeldzaam. De mount, niet Jross)Drie op 1 dag!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een lekker gevoelquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:28 schreef golfer het volgende:
Vrienden die hun appartement in Haarlem afgelopen dinsdag met een vraagprijs van 225.000 bij Funda te koop hebben gezet hebben nu al 28 kijkers gehad en het laatste bod is nu 257.560.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar maar 1 patrouillewagen met 1 agent.quote:
Oh ja, daar wilde ik nog op terugkomen. Nooit gemaakt maar basis en dan "lekker" maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik haal wel gewoon aardappelen en mayonaise dan, en een komkommer..
Augurken + wat vocht uit die pot, gebraden rundvlees, zilveruitjes, doperwtjes, blokjes gekookte wortel, corned beefquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik haal wel gewoon aardappelen en mayonaise dan, en een komkommer..
Hoe bedoel je....een oververhitte huizenmarktquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:28 schreef golfer het volgende:
Vrienden die hun appartement in Haarlem afgelopen dinsdag met een vraagprijs van 225.000 bij Funda te koop hebben gezet hebben nu al 28 kijkers gehad en het laatste bod is nu 257.560.
Wijkagentquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar maar 1 patrouillewagen met 1 agent.
Gisteren ook al ergens in de straat.
Wat let je om verder te gaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ooit een begin gemaakt met de wereld rondkoken. Inclusief zo een kraskaart.
Dat was 1 van mijn 'oh-leuk-but-never-finished-it- projecten'
Toch zou ik hulp inschakelen. Nu is het waarschijnlijk nog simpel op te lossen. Doe nou!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:38 schreef Myraela het volgende:
Komt wel goed. Vooral gewoon balen en erg lastig te begrijpen, ook voor mezelf.
Ja, ik heb een afspraak voor dinsdag gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef RobinOok het volgende:
Toch zou ik hulp inschakelen. Nu is het waarschijnlijk nog simpel op te lossen. Doe nou!
Verstandig van je.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik heb een afspraak voor dinsdag gemaakt.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je knie onbelast is is dat normaalquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kan m'n knieschijf heen en weer schuiven met mn vingers.
Iets zegt me dat dat niet klopt
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
O Vlieland 8s het eigenlijk te koud om op het terras te zitten
kortom alles wat oneetbaar is bij elkaar donderen en je hebt die meuk!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Augurken + wat vocht uit die pot, gebraden rundvlees, zilveruitjes, doperwtjes, blokjes gekookte wortel, corned beef
Dat soort spul
dat moet toch juist kunnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kan m'n knieschijf heen en weer schuiven met mn vingers.
Iets zegt me dat dat niet klopt
Oh, fijn. Daar wil ik zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
O Vlieland 8s het eigenlijk te koud om op het terras te zitten
Belastquote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je knie onbelast is is dat normaal
Belast, niet
Weet je waarom er erwtjes in zitten? Omdat vroegah meisjes op de huishoudschool leerde dat je kappertjes kan vervangen door doppertjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:43 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand een goed huzarensalade recept (voor de basis) ?
Google levert er wel een boel, maar dat zegt niets over hoe lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop