abonnement Unibet Coolblue
pi_180421499
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:30 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Nee denk dat het vandaag een rustig dagje word. Straks even terrasje doen. En dat was het wel zo'n beetje. Jij? Werken gewoon?
another day another dollar. Maar ipv 3 uur vergaderingen en een werk lunch, is het nog maar 1.5 uur vergadering + werk lunch. ;(
pi_180421511
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan ga je schoonmaken?!?

Party! Flessen wijn pakken, muziek op standje 10, tits out en feesten in de woonkamer! *O*
Whahahaha kom je ook? *O*
Nee gekkie dat bewaren we voor het weekend.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421532
Zo. Emmer is inderdaad wel lekker graan ;) vult ook wel goed, voelt alsof ik een emmer brood gegeten heb.
pi_180421540
quote:
19s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:32 schreef devzero het volgende:

[..]

another day another dollar. Maar ipv 3 uur vergaderingen en een werk lunch, is het nog maar 1.5 uur vergadering + werk lunch. ;(
O en dan klaar?
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421544
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan ga je schoonmaken?!?

Party! Flessen wijn pakken, muziek op standje 10, tits out en feesten in de woonkamer! *O*
Dat is vrij standaard hoor in huize AIU :P
pi_180421546
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:54 schreef devzero het volgende:

[..]

Helemaal vergeten naar je DM te kijken, zoiets moet je ook niet te vroeg sturen.
Heb het voorlopig opgelost, door n queries te gebruiken. Per lijst nog een query voor de artikelen en een query voor de gebruikers waarmee deze lijst gedeeld is, en drie views gemaakt. :+

కైండ్ గౌరవంతో Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180421549
Waarom heb jij een voetbal dev? Ben je op je achterhoofd gevallen? :P
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421561
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:34 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

O en dan klaar?
Ik moet ook nog echt werk doen :+
pi_180421568
quote:
19s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:35 schreef devzero het volgende:

[..]

Dat is vrij standaard hoor in huize AIU :P
Niet waar :6
Ben best normaal hoor. O-)
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:35 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom heb jij een voetbal dev? Ben je op je achterhoofd gevallen? :P
Er werd geklaagd over mijn 7.gif PI, omdat het een "gemene glimlach" zou zijn :D
pi_180421585
quote:
19s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:36 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik moet ook nog echt werk doen :+
Ah en met een vergadering van 3 uur had je minder echt werk...ikke snappe. :D
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421587
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:36 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Niet waar :6
Ben best normaal hoor. O-)
Grr en ik plagen alleen maar >:)
pi_180421593
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ah en met een vergadering van 3 uur had je minder echt werk...ikke snappe. :D
Da's 3 uur slapen toch? :)
pi_180421601
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef devzero het volgende:

[..]

Er werd geklaagd over mijn [ afbeelding ] PI, omdat het een "gemene glimlach" zou zijn :D
Je hebt ze toch wel doorverwezen naar KLB?
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421602
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Whahahaha kom je ook? *O*
Nee gekkie dat bewaren we voor het weekend.
Hè, dan heb ik geen tijd. -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180421614
8)7
pi_180421618
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef devzero het volgende:

[..]

Grr en ik plagen alleen maar >:)
Je kent dat gezegde wel hè?
Meisjes plagen.....
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421620
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef devzero het volgende:

[..]

Er werd geklaagd over mijn [ afbeelding ] PI, omdat het een "gemene glimlach" zou zijn :D
wie beweert dat? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180421621
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:38 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Je hebt ze toch wel doorverwezen naar KLB?
Komt uit een oud topic over PI gebruik, best leuk stuk. Even zoeken
pi_180421631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:38 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Da's 3 uur slapen toch? :)
Als jij met je ogen open kan slapen wel ja :P
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_180421637
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger.

Vroeger, toen was alles beter. Uiteraard.
Laat ons teruggaan naar een tijd voor Replique, voor de vermaledijde "Snel Reageren"-functie.
Toen je nog je tijd nam om een post voor te bereiden.
Toen het aanklikken van een PI net zo vanzelfsprekend was als een gepermbande Kastanova.

Opa vertelt:
"Vroeger namen mensen de tijd voor een post. Een PI hoorde daarbij. Je ziet het tegenwoordig ook nog wel eens, maar dan vaak bij mensen die al wat langer op Fok! ronddwalen. Aan het correct gebruik van een PI herken je de echte hard-core Fok!ker. Mensen die weten dat de 6.gif, danwel [ afbeelding ] betekent dat je jezelf ontzettend tof vind en dat je post an sich al genoeg is voor een schouderklopje. Volgens jezelf dan. Laten we het rijtje eens doornemen:
1.gif, danwel [ afbeelding ]: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.

2.gif, danwel [ afbeelding ]: Let op! Deze post is belangrijk, maar niet zo belangrijk als bij het gebruik van het uitroepteken.

3.gif, danwel [ afbeelding ]: Deze post valt in de catagorie: "Misschien zou je beter....", danwel "Jezelf ondersteboven hangend insmeren met vla kan een zooitje geven" of gelijke strekking.

4.gif, danwel [ afbeelding ]: Let op: Deze post is belangrijker dan een post met slechts het pijltje.

5.gif, danwel [ afbeelding ]: Wat bedeol je?

6.gif, danwel [ afbeelding ]: Zie boven.

7.gif, danwel [ afbeelding ]: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:

[..]

In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken, 7.gif, [ afbeelding ], [ afbeelding ]."

8.gif, danwel [ afbeelding ]: Ik ben ameunig hellig :(!!!!!111, vaak gebruikt in KLB.

9.gif, danwel [ afbeelding ]: Er gaat mij iets na aan het hart. Deze PI kan ook worden ingezet als subtiele hint dat een post anders gelezen dient te worden dat zo op het eerste gezicht blijkt.

10.gif, danwel [ afbeelding ]: H! H! H!

11.gif, [ afbeelding ]: Dude! NO FOKKING WAY!!!1111

12.gif, danwel [ afbeelding ]: Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.

13.gif, danwel [ afbeelding ]: Neen.

14.gif, danwel [ afbeelding ]: Okay.

15.gif, [ afbeelding ]: Een subtiele PI, deze kan worden ingezet als counterattack bij een bemoedigende post, maar ook om op zeer omfloerste wijze weer te geven dat het topic eigenlijk niet reagerenswaardig is.

99.gif, danwel [ afbeelding ]: Eigenlijk nergens goed voor, maar toch leuk als vervanging van de standaard PI als je even geen andere toepasselijke kunt bedenken."

De O+, alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
Hiermee wordt een liefdevol gevoel verspreid, uiteraard ultiem toepasbaar voor Tokay-posts. Everyone's a winner with this PI!

De :6 alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:

De ultieme lange-neus PI. Minachtend, laatdunkend, vrijgevochten. Laat met deze PI zien wat je er echt over denkt. Misschien niet zo subtiel als de 7.gif, doch voor sommige mentaly challenged Fok!kers daarom juist des te duidelijker.

*: Let wel: blauwe variant enkel indien aanwezig.

Bedankt opa.

Gebruiken jullie wel eens PI's of hebben jullie wel eens PI's gebruikt, of kennen jullie iemand die wel eens PI's heeft gebruikt? Deel hier je ervaringen en laat onze gele, danwel blauw/grijze vriendjes niet zomaar roemloos ten onder gaan in een zee van "Snel reageren" posts.

pi_180421642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:39 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Je kent dat gezegde wel hè?
Meisjes plagen.....
leidt tot jonge blagen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180421647
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:40 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Als jij met je ogen open kan slapen wel ja :P
Nah, da's toch wel lastig.
pi_180421699
*O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180421714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:41 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Nah, da's toch wel lastig.
Of soms wat moet zeggen :{ :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')