Ja beetje veranderd. Foto uit m'n fobo en een andere foto met vriendin weggedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou wel super vet zijn als ze ja zegt
Heb je andere foto nu je 5 matches hebt?
Mooiquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja beetje veranderd. Foto uit m'n fobo en een andere foto met vriendin weggedaan.
Dat wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MooiBen je nu ook nog aan het swipen?
Nog nooit van gehoord. Maar aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:
ik zie zojuist op tinder dat je ook videos kan instellen? Of is dat een betaalde functie?
Volgens mij is het zon instagram boomerang ding ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar aan mij niet besteed.
Is dat een betaalde functie?quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:58 schreef Themeparktommy het volgende:
klopt, zie er af en toe al wat voorbij komen
Ik heb die optie media toevoegen niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Op je profielpagina > media toevoegen > video's
Als je iPhone hebt met livefoto's kun je die ook gebruiken
Super slim! Ik like mannen die foto’s hebben met vrouwen niet eens!quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja beetje veranderd. Foto uit m'n fobo en een andere foto met vriendin weggedaan.
Had dat erbij vermeld...En ik had een goede kop op die foto en verder niet zo veel dus tja...quote:Op donderdag 12 juli 2018 21:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Super slim! Ik like mannen die foto’s hebben met vrouwen niet eens!
Ik ben iemand die dan gaat denken van uhm.. wie is dit? Je ex, zus, een vriendin of je vriendin? Ik wil jou zien niet ‘die vriendin’
Doet er niet toe, we kijken plaatjes en plaatjes met een vrouw erop is meestal linksquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had dat erbij vermeld...En ik had een goede kop op die foto en verder niet zo veel dus tja...
QFTquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet er niet toe, we kijken plaatjes en plaatjes met een vrouw erop is meestal links.
Begrijpelijk!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Denk ik ook met twee vrouwen op de foto, wie ben je nou? Laat maar.
Ik heb vandaag een Anne Loos ontmoet. Heb heel subtiel mijn FOK! verdiensten en username laten vallen, maar ze hapte niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 21:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Super slim! Ik like mannen die foto’s hebben met vrouwen niet eens!
Ik ben iemand die dan gaat denken van uhm.. wie is dit? Je ex, zus, een vriendin of je vriendin? Ik wil jou zien niet ‘die vriendin’
Zo irritant ja. Meestal is het de lelijkste.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Denk ik ook met twee vrouwen op de foto, wie ben je nou? Laat maar.
Hmpfquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet er niet toe, we kijken plaatjes en plaatjes met een vrouw erop is meestal links.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Anne Loos ontmoet. Heb heel subtiel mijn FOK! verdiensten en username laten vallen, maar ze hapte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |