het klinkt wel stoer ja zo op internet maar irl trek ik me al weinig aan van kritiek laat staan op een forum. Kom op hey.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:40 schreef I. het volgende:
Opvallend wel, haags is terug, en Sked is weg.
I.
hoe kan datquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:40 schreef I. het volgende:
Opvallend wel, haags is terug, en Sked is weg.
I.
nou nou. zo snel aangebrandquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het klinkt wel stoer ja zo op internet maar irl trek ik me al weinig aan van kritiek laat staan op een forum. Kom op hey.
Tsja, heb nou eenmaal ook andere dingen te doen. Zoals je weet kan je moeder daar alles over vertellen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:41 schreef I. het volgende:
[..]
Jajaja, en nu opeens weer posten.....
I.
Vandaar dat je 30 seconden weg wasquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, heb nou eenmaal ook andere dingen te doen. Zoals je weet kan je moeder daar alles over vertellen.
Hmm, mark post nu ook niet.. Zou het...quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat sked een kloon van mark was,
Smoesjes Sked, smoesjes.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, heb nou eenmaal ook andere dingen te doen. Zoals je weet kan je moeder daar alles over vertellen.
Nou, jij mag wel alles van mij hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ
I neemt fok straks over, dus pas maar opquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ
Ik hang al een half uur voorovergebogen over m'n bureau te wachten man. Dacht dat je het nooit zou vragen.quote:
ah geilquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hang al een half uur voorovergebogen over m'n bureau te wachten man. Dacht dat je het nooit zou vragen.
I.
top!quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
I neemt fok straks over, dus pas maar op
nicequote:
ligt het aan mij of klinkt ieder blof nummer het zelfdequote:
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klinkt ieder blof nummer het zelfde
ligt niet aan jou, is niet zo maar snap de gedachte welquote:Op donderdag 12 juli 2018 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ligt zeker niet aan jou.quote:Op donderdag 12 juli 2018 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |