Ja, die moet het meer van haar karakter hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is wel echt ontzettend onaantrekkelijk he?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is wel echt ontzettend onaantrekkelijk he?
Heb niet zoveel moeite met haar......quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En het is nog een vreselijke muts van een wijf ook
Een knupske.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand heeft het over een knup. ( een knoop)
Hoezo Anky heeft jaren op de rug van Salinero gereden, die heb ik nooit horen klagenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het een belediging voor Anky eigenlijk.
Las hier dat ze daar wel mee vergeleken werd.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoezo Anky heeft jaren op de rug van Salinero gereden, die heb ik nooit horen klagen
Dat was volgens mij meer het idee van de huiskapster hoor,quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
Die vlechten. Doe dat gewoon niet als je het hoofd er niet naar hebt.
Ze is erin geluisd. Heur haar was haar enige schoonheid.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer het idee van de huiskapster hoor,
iemand waar zij dat aan heeft overgelaten omdat zij er wss minder kijk op heeft.
Ja flinke bos, en ook erg vrouwelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is erin geluisd. Heur haar was haar enige schoonheid.
misschien hadden ze daar geen bokworstquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Hele dierbare tijd gehad waarom ze daar is weggegaan.
Nee ik mag Hiske ook wel. Boeien hoe ze eruit ziet. Deden we ook niet moeilijk over bij andere inwoners met een top karakter, want dat heeft Hiske welquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb niet zoveel moeite met haar......vindt haar niet super leuk maar ook niet iemand waaraan ik me erger......
Nee, dat is meer Duits ook.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
misschien hadden ze daar geen bokworst
Hitske is de enige daar die soms zinnige dingen zegt en ze beargumenteerd ze ook..Dat ontbreekt bij alle anderen..Die gooien zomaar dingen eruit..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee ik mag Hiske ook wel. Boeien hoe ze eruit ziet. Deden we ook niet moeilijk over bij andere inwoners met een top karakter, want dat heeft Hiske wel
Gewoon Febo tussenpersoon. Alleen zat ze er wel naast omdat ze dacht dat er na Timo nog een nieuwe binnen zou komen vandaag....quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hitske is de enige daar die soms zinnige dingen zegt en ze beargumenteerd ze ook..Dat ontbreekt bij alle anderen..Die gooien zomaar dingen eruit..
Ze is duidelijk en heel methodisch..
Ik vind haar alleen niet oprecht over komen. Terwijl ze wel alle klaagzangen en intieme dingen van mensen aanhoort en ze dan vaak gelijk geeft of zegt het te begrijpen...
Ze komt mij te professioneel over, ze is echt geen gewone inwoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |