quote:Op woensdag 11 juli 2018 22:56 schreef Ranah het volgende: john laat de cos rollen, die moet blijven
![]()
[/quote]quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
Geen vreten.
Geen water.
Geen stroom.
Geen internet.
Wel en vogel redden
quote:
Ja, die punari heeft al 4 weken niks te eten gehadquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie gaat om de dag douchen want ze heeft jeuk op plekken waar ze het nooit heeft gehad
lopen ook hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2018 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Manon past uitstekend bij jessie.
Allebei net zo dom.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nach plassen moet je niet veel doortrekken
Die is vanavond toch opgehaald door de Dierenambulance?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, die punari heeft al 4 weken niks te eten gehad
Ik heb maar 1 knopquote:
Ja, zie je wel dat ze ook goeie dingen doenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is vanavond toch opgehaald door de Dierenambulance?
daar is nur water erin hoorquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze motten gewoon 2 maten emmers plaatsen daar... plas emmer en de poep emmer
Zorg willen blijven dragen is een ander verhaal ...quote:
Die gaat naar een vogelopvang, en via social media komt hij wel aan een nieuw adresje.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zorg willen blijven dragen is een ander verhaal ...
Zou me niet eens verbazen.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar Jessie en Manon bij elkaar slapen in een klein tentje.
Manon die zegt dat ze lepeltje lepeltje gaan liggen.
Het zal toch niet een stelletje a la Lot en Lau worden toch?
Wij willen en cam in de tentquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar Jessie en Manon bij elkaar slapen in een klein tentje.
hakimquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Dat mensen op dit moment zo naar ons zitten te gluren. En ook nog een mening over ons hebben.
Ik weet niet wie dit zei.
Gerritquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Dat mensen op dit moment zo naar ons zitten te gluren. En ook nog een mening over ons hebben.
Ik weet niet wie dit zei.
Ja, die moet het meer van haar karakter hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is wel echt ontzettend onaantrekkelijk he?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hiske is wel echt ontzettend onaantrekkelijk he?
Heb niet zoveel moeite met haar......quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En het is nog een vreselijke muts van een wijf ook
Een knupske.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand heeft het over een knup. ( een knoop)
Hoezo Anky heeft jaren op de rug van Salinero gereden, die heb ik nooit horen klagenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het een belediging voor Anky eigenlijk.
Las hier dat ze daar wel mee vergeleken werd.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoezo Anky heeft jaren op de rug van Salinero gereden, die heb ik nooit horen klagen
Dat was volgens mij meer het idee van de huiskapster hoor,quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
Die vlechten. Doe dat gewoon niet als je het hoofd er niet naar hebt.
Ze is erin geluisd. Heur haar was haar enige schoonheid.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer het idee van de huiskapster hoor,
iemand waar zij dat aan heeft overgelaten omdat zij er wss minder kijk op heeft.
Ja flinke bos, en ook erg vrouwelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is erin geluisd. Heur haar was haar enige schoonheid.
misschien hadden ze daar geen bokworstquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Hele dierbare tijd gehad waarom ze daar is weggegaan.
Nee ik mag Hiske ook wel. Boeien hoe ze eruit ziet. Deden we ook niet moeilijk over bij andere inwoners met een top karakter, want dat heeft Hiske welquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb niet zoveel moeite met haar......vindt haar niet super leuk maar ook niet iemand waaraan ik me erger......
Nee, dat is meer Duits ook.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
misschien hadden ze daar geen bokworst
Hitske is de enige daar die soms zinnige dingen zegt en ze beargumenteerd ze ook..Dat ontbreekt bij alle anderen..Die gooien zomaar dingen eruit..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee ik mag Hiske ook wel. Boeien hoe ze eruit ziet. Deden we ook niet moeilijk over bij andere inwoners met een top karakter, want dat heeft Hiske wel
Gewoon Febo tussenpersoon. Alleen zat ze er wel naast omdat ze dacht dat er na Timo nog een nieuwe binnen zou komen vandaag....quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hitske is de enige daar die soms zinnige dingen zegt en ze beargumenteerd ze ook..Dat ontbreekt bij alle anderen..Die gooien zomaar dingen eruit..
Ze is duidelijk en heel methodisch..
Ik vind haar alleen niet oprecht over komen. Terwijl ze wel alle klaagzangen en intieme dingen van mensen aanhoort en ze dan vaak gelijk geeft of zegt het te begrijpen...
Ze komt mij te professioneel over, ze is echt geen gewone inwoner
Geen Febo dus.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon Febo tussenpersoon. Alleen zat ze er wel naast omdat ze dacht dat er na Timo nog een nieuwe binnen zou komen vandaag....
Ik geloof er niks van, steeds die febo erbij halen. Ze hebben niks, nada, noppes, als er echt zo vaak ingegrepen wordt als hier soms wordt gesuggereerd dan hadden ze nu al water, stroom, gas etc.quote:
Dat is volgens mij meer waarom meik is binnengehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hiske heeft agogische vaardigheden en misschien is ze daar op gecast..geen idee
Juist niet, denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, steeds die febo erbij halen. Ze hebben niks, nada, noppes, als er echt zo vaak ingegrepen wordt als hier soms wordt gesuggereerd dan hadden ze nu al water, stroom, gas etc.
Hoezo, het gaat toch prima zoquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, steeds die febo erbij halen. Ze hebben niks, nada, noppes, als er echt zo vaak ingegrepen wordt als hier soms wordt gesuggereerd dan hadden ze nu al water, stroom, gas etc.
Dat zou kunnen, maar k vind haar niet sterk overkomen. Ze is een Ja-knikker en wat heeft ze nu daadwerkelijk voor elkaar gekregen? Wat doet ze uberhaupt behalve klaagmuur spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hiske heeft agogische vaardigheden en misschien is ze daar op gecast..geen idee
Je hoort ze er ook niet over klagen. Heel apart.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist niet, denk ikVolgens mij worden ze behoorlijk gesaboteerd daarin
Oja..Mike en agogische vaardigheden...quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer waarom meik is ingehaald
Ze hebben al water uit de Wondervyvert, stroom uit het aggregaat en gas uit butagasflessen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oja..Mike en agogische vaardigheden...
Tja, meer heb je ook niet nodig met dit weer.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hebben al water uit de Wondervyvert, stroom uit het aggregaat en gas uit butagasflessen.
Dus toch interventie door febo, ik denk het dus niet. Ook niet in hun nadeel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist niet, denk ikVolgens mij worden ze behoorlijk gesaboteerd daarin
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:48 schreef magnaal het volgende:
Van mij mogen ze nog heel lang op een houtje bijten en straks zelfs drinkwater moeten maken uit sneeuw...Ze hadden zo anders verwacht...Gillend gek moeten die egoïsten worden...
Ik denk dat ze blij zijn dat ze daar wat afwisseling krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, maar steeds die febo erbij....tsja.
Ik noem geen Febo, maar erg veel medewerking van instanties krijgen ze toch ook niet? Die lachen zich kromquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus toch interventie door febo, ik denk het dus niet. Ook niet in hun nadeel.
Dat zijn contacten van Mike, volgens mij, dat zou wel kunnen. Wil jij ene Dwight over de vloer dan?quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij zijn dat ze daar wat afwisseling krijgen
met wat opdrachtjes zo tussendoor, anders zou het pas echt zwaar worden.
Ik heb bij mij nog nooit Dwight Wissels even over de vloer gehad en
ook geen mensen die hier spontaan cocktails kwamen maken oid
quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Ik zou er ook mijn naam niet aan willen verbinden.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik noem geen Febo, maar erg veel medewerking van instanties krijgen ze toch ook niet? Die lachen zich krom
Welnee, dat zijn nou net de dingen die de febo op de achtergrond regeltquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zijn contacten van Mike, volgens mij, dat zou wel kunnen. Wil jij ene Dwight over de vloer dan?
Ik zal het even doorbellen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn nou net de dingen die de febo op de achtergrond regelt
om hun uitzending meer body te geven. En ja, Dwight mag bij mij over de vloer komen hoor.
Jawel, de tweede dag een bezoeker met zes flessen water..even later kwam Richard ineens zich aanbieden als koerier..Moet jij proberen om maar één stap op dat terrein te zetten..quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn nou net de dingen die de febo op de achtergrond regelt
om hun uitzending meer body te geven. En ja, Dwight mag bij mij over de vloer komen hoor.
Is prima hoor, ik ga er alleen niet voor betalen,quote:
Dit dusquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jawel, de tweede dag een bezoeker met zes flessen water..even later kwam Richard ineens zich aanbieden als koerier..Moet jij proberen om maar één stap op dat terrein te zetten..
Dat zijn allemaal geregisseerde dingen hoor...
Gerrit zit daar te zuipen hoorde ik net iemand zeggen/postenquote:
Stream 2 zit Gerrit.quote:
zal wel een grap zijnquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gerrit zit daar te zuipen hoorde ik net iemand zeggen/posten
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zuipen, al staat zijn haar er wel naarquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie niks, aar iedereen was toch vrij om te doen en te laten meen ik me te herinneren .. 1 biertje is toch ook niet direct zuipen..quote:
Ik bedoelde dat ik zag dat het Gerrit is.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niks, aar iedereen was toch vrij om te doen en te laten meen ik me te herinneren .. 1 biertje is toch ook niet direct zuipen..
Oh en nu gaan ze samen in een tentje ...quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Een beetje laat opgemerkt...Manon was meteen verloren, toen ze Jessie zag...
Waar slaapt Timothy?quote:
Kreupele teek die niet naast iemand kon leggen behalve haar partner.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en nu gaan ze samen in een tentje ...
Tja, dat is een goeie. Ik heb geen idee, maar iig niet bij team bokworst denk ik zo.quote:
Ze schijnen samen, lepeltje aan lepeltje te slapen..Zei iemand net...Misschien omdat Jessie het altijd zo koud heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en nu gaan ze samen in een tentje ...
wacht af wegen manonquote:Op woensdag 11 juli 2018 23:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zuipen, al staat zijn haar er wel naar
Adriaan is om half tien al gaan slapenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Adriaaaaaan.
Sorry, dat moest even.
Watv een topprestatie!! Volgende week dus geen gezeur meer over het eten.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
Manon heeft het wel voor elkaar gekregen dat er volgende week weer genoeg brood is.
Dat Ome Sjon dan nog geen degelijk 2persoons matras heeft geregeld en dat ze dat op 2 1 persoons luchtbedjes van de ACtion motten doenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze schijnen samen, lepeltje aan lepeltje te slapen..Zei iemand net...Misschien omdat Jessie het altijd zo koud heeft?
Idioot wijf, maar dan echt. Negatief manipulerende naar mokkel.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreupele teek die niet naast iemand kon leggen behalve haar partner.
Dat heeft Manon niet voor elkaar gekregen, die stond erop, dat Sanne zou zorgen dat er morgen brood was...Sanne diep beledigd, vanwege de toon... "Ze is er net 5 dagen!"...Maar het was de afspraak, dat ze deze week alleen rijst, havermout en pannenkoeken zouden eten en volgende week weer gewoon boodschappen bestellen. Vanwege hoge kosten en omdat er dit weekend geen evenement is..dus niks te verdienen.. Dus Manon helaas...niet haar verdienste...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Watv een topprestatie!! Volgende week dus geen gezeur meer over het eten.![]()
![]()
Valt wel mee hoor, zo negatief is ze niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Idioot wijf, maar dan echt. Negatief manipulerende naar mokkel.
Niet bekend of ze ook zo liggen nu. Die opmerking is n.a.v. iets wat Manon vanavond zei tijdens het poëzie avondjequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze schijnen samen, lepeltje aan lepeltje te slapen..Zei iemand net...Misschien omdat Jessie het altijd zo koud heeft?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef Zeyina het volgende:
Jessie hoe denk je dat je Manon kunt helpen positief te zijn?
Jessie: Ik denk dat het meer omgekeerd is (korte versie)
Manon: Door lepeltje lepeltje te gaan liggen![]()
Goed zo, dat rare mens moet gewoon haar mond houden.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat heeft Manon niet voor elkaar gekregen, die stond erop, dat Sanne zou zorgen dat er morgen brood was...Sanne diep beledigd, vanwege de toon... "Ze is er net 5 dagen!"...Maar het was de afspraak, dat ze deze week alleen rijst, havermout en pannenkoeken zouden eten en volgende week weer gewoon boodschappen bestellen. Vanwege hoge kosten en omdat er dit weekend geen evenement is..dus niks te verdienen.. Dus Manon helaas...niet haar verdienste...
Echt heh, ze lijken wel dronken, wel grappig. Ik snap dat melige gedoe wel, meiden onder elkaar.quote:
Je kan je beter afvragen wanneer ze eens positief is. Ik zie het niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo negatief is ze niet.
Sanne is een beetje vlug in dr oordeel..quote:
Sanne reageerde daar geweldig op.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat heeft Manon niet voor elkaar gekregen, die stond erop, dat Sanne zou zorgen dat er morgen brood was...Sanne diep beledigd, vanwege de toon... "Ze is er net 5 dagen!"...Maar het was de afspraak, dat ze deze week alleen rijst, havermout en pannenkoeken zouden eten en volgende week weer gewoon boodschappen bestellen. Vanwege hoge kosten en omdat er dit weekend geen evenement is..dus niks te verdienen.. Dus Manon helaas...niet haar verdienste...
Maar wel bizar dat je daar nog niet eens brood hebt, en ze dus nog steeds onvoldoende brood bestlelen blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goed zo, dat rare mens moet gewoon haar mond houden.Er is eten genoeg.
Ja, en dan ga je elkaar in het tentje vertellen dat je je BH hebt uitgetrokken omdat dat prettiger is. En dan zegt de ander dat ze een hekel aan BH's heeft en dat wel erg warm is.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet bekend of ze ook zo liggen nu. Die opmerking is n.a.v. iets wat Manon vanavond zei tijdens het poëzie avondje
[..]
Is toch niet raar. Met mooi weer droogt het lekker snel.quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske: "ik hoop dat het mooi weer gaat worden, want dan kan ik mijn slaapzak wassen"
Er zit toch echt een steekje aan haar los
Tim zal zich best bij de correcte groep aansluiten, maar is hij interessant voor ons?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sanne is een beetje vlug in dr oordeel..
Tim gaf tegenover A3 aan dat ie een partner had en dat er een paar goeien inzaten volgens hem en dat waren oa A3 natuurlijk, Hiske, Gerrit .. En dat ie verder gewoon wist dat ie op moest passen voor een aantal personen daar.. ... Beetje logica is simpel
Nou vandaag zong ze als een vogeltje hoor...bij Mike..ze snapte zichzelf niet, zo is ze normaal niet, zo niet meer weten, wat ze wil ...enzo...Maar het kwam ook, omdat de dames haar niet meer zo zagen zitten, dacht ze, want die hadden gezegd dat zij een groepje vormde...En daar was ze heel drietig over...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen wanneer ze eens positief is. Ik zie het niet.
Sannequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Sanne reageerde daar geweldig op.
Manon die zei: Dus dat is dan geregeld. Volgende week brood.
Waarop Sanne zei: Dat is niet gezegd. Het is niet zo dat als jij zegt brood te willen dat het dan ook komt. We zeggen dat we er naar zullen kijken bij het bestellen van de boodschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat wildCamperen... Nee dat is toch 30¤ toch?quote:
Iemand ergens een prijslijst van wat wat kost daaro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sannequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Waarop Sanne zei: Dat is niet gezegd. Het is niet zo dat als jij zegt brood te willen dat het dan ook komt. We zeggen dat we er naar zullen kijken bij het bestellen van de boodschappen
Maar een biertje staat gelijk aan één of 2 broodjes belegd met kaas.Qua calorieën.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar wel bizar dat je daar nog niet eens brood hebt, en ze dus nog steeds onvoldoende brood bestlelen blijkbaar.
Nergens voor nodig en daar verdien je ook geen geld mee.
1 brood kost net zo veel als een biertje en die hebben ze wel.
En dan moet je een keus maken: bier of brood.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar wel bizar dat je daar nog niet eens brood hebt, en ze dus nog steeds onvoldoende brood bestlelen blijkbaar.
Nergens voor nodig en daar verdien je ook geen geld mee.
1 brood kost net zo veel als een biertje en die hebben ze wel.
Maar dat is het format ook, dat ze niets hebben. Daar houden ze zich aan voorlopig...quote:Op woensdag 11 juli 2018 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar wat er daarna besproken is weten we niet.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is al maanden mooi weerquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch niet raar. Met mooi weer droogt het lekker snel.
Brendon is misschien een dingetjequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tim zal zich best bij de correcte groep aansluiten, maar is hij interessant voor ons?
Ze pikt snel op hoe ze beter kan reageren.quote:
Zomer van de eeuw die mnog moet beginnen , de zomer bedoel ik danquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het is al maanden mooi weer
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
En het blijft ook nog 2 weken praktisch droog en hoge temperaturen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Behalve de laatste paar dagen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jemig, nou echt medelijden met haar hoor. NOT. Ze is een berekend misbaksel. Ze wil toch meer met de mannen omgaan, dat heeft ze zelf gezegd, niet janken dan als de vrouwen je links laten liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou vandaag zong ze als een vogeltje hoor...bij Mike..ze snapte zichzelf niet, zo is ze normaal niet, zo niet meer weten, wat ze wil ...enzo...Maar het kwam ook, omdat de dames haar niet meer zo zagen zitten, dacht ze, want die hadden gezegd dat zij een groepje vormde...En daar was ze heel drietig over...
Volgens mij was alles van dat gesprek op de streams en dat Manon dat tegen Jessie zegt, zegt over hoe Manon daar dus mee omgaat.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar wat er daarna besproken is weten we niet.
We hebben maar 2 streams en Manon kan het er best doorgedrukt hebben zonder dat dat op de streams te zien was. Anders verteld ze dat niet aan Jessie.
En wat heeft ze er dan doorgedrukt?? Dat er volgende week brood komt? Dat was al afgesproken hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
We hebben maar 2 streams en Manon kan het er best doorgedrukt hebben zonder dat dat op de streams te zien was. Anders verteld ze dat niet aan Jessie.
Gewoon gezond brood natuurlijk. Ik snap er niets van dat ze bezuinigen op gezond eten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet je een keus maken: bier of brood.En bestel je dan goedkoop wit fabrieksmeuk of volkren brood?
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:14 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Of was dat wildCamperen... Nee dat is toch 30¤ toch?
Iemand ergens een prijslijst van wat wat kost daaro?de straf is wel veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze pikt snel op hoe ze beter kan reageren.
Die roze lolliefant had gelijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze pikt snel op hoe ze beter kan reageren.
Die roze lolliefant had gelijk.
Hopelijk krijgen ze de rest van de zomer max 16 graden, met regen, onweer, hagelstormen en veel gure wind. Ook dat komt voor in NL.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet inkoppen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gewoon gezond brood natuurlijk. Ik snap er niets van dat ze bezuinigen op gezond eten.
Dat is echt dombo logica
misschien tochquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
En wat heeft ze er dan doorgedrukt?? Dat er volgende week brood komt? Dat was al afgesproken hoor...
Daar had Manonnetje niks mee van doen
Klopt ook. Ik had het idee dat het vergeten was om brood te bestellen. Jammer, maar geen ramp gezien alles wat ze nog hebben. Idioter is dat een en ander verstopt wordtquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gewoon gezond brood natuurlijk. Ik snap er niets van dat ze bezuinigen op gezond eten.
Dat is echt dombo logica
Nee, want dan hebben wij het ook.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze de rest van de zomer max 16 graden, met regen, onweer, hagelstormen en veel gure wind. Ook dat komt voor in NL.
Gist zal Adriaan niet willen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:19 schreef magnaal het volgende:
Tja als ze nu zakjes gist hadden gehad, dan hadden ze mooi pan brood kunnen bakken...Maar inventief zijn ze daar totaal niet...
Of volkoren pannenkoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:19 schreef magnaal het volgende:
Tja als ze nu zakjes gist hadden gehad, dan hadden ze mooi pan brood kunnen bakken...Maar inventief zijn ze daar totaal niet...
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft een vreemde gast , met erg apart kronkels
Oh ok dat vergat ik evenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, want dan hebben wij het ook.
Is ook gist[/adriaan]quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow niet? Bier werkt ook goed trouwens
Ja, had ik ook al gezegd. Maak je eigen bier of drank.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow niet? Bier werkt ook goed trouwens
Alleen in Laren dan...Over een week heb ik vakantie in Nederland....dus graag mooi weer verderquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel plaatselijk dan, daar kan ik mee leven.
Mee eens.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alleen in Laren dan...Over een week heb ik vakantie in Nederland....dus graag mooi weer verder
Sorry maar ik snap niet, waarom gist niet mag...En ik bedoelde dat je ook bier als gistmiddel kunt gebruiken...quote:
Woensdag was ook een warme dag. Hiske loopt in de zomer in winterkleding rond omdat ze het steeds koud heeftquote:
Wat zeg je nou, mogen ze daar geen gist hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap niet, waarom gist niet mag...En ik bedoelde dat je ook bier als gistmiddel kunt gebruiken...
Pan brood is echt ouderwets lekker
Kloptquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap niet, waarom gist niet mag...En ik bedoelde dat je ook bier als gistmiddel kunt gebruiken...
Pan brood is echt ouderwets lekker
Onzin, zit toch ook in bier?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, mogen ze daar geen gist hebben?
Ik twijfel aan Manon..maakt mij niets uit dan hoor....quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Ik kijk de uitzendingen. Wat heeft die Manon een irritant geluid.
Ach doe niet zo raar, dat zijn gewoon microorganismen. Dat zou betekenen dat hij uberhaupt geen brood zou eten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
KloptMaar gist mag niet, want is levend organisme. Dus als Adriaan bier drinkt dan is hij gewoon hypocriet.
In bier zit geen levend gist meer, tenzij je bier koopt met nagisting op de fles.quote:
Jij niet of haar niet? Ze kiest de verkeerde mensen uit imo.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik twijfel aan Manon..maakt mij niets uit dan hoor....
Klopt, de laatste jaren is dat het geval. Hoop niet dat ze de rest vd zomer slecht weer krijgen, want dan hebben wij het ookquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze de rest van de zomer max 16 graden, met regen, onweer, hagelstormen en veel gure wind. Ook dat komt voor in NL.
Er zit dus gist in.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In bier zit geen levend gist meer, tenzij je bier koopt met nagisting op de fles.
Maar in blikjesbier heb je dat niet.
Bier is iig vanuit gist bereid. Als het gebotteld is is de gist er wel uit, tenzij je een heel speciaal biertje hebt, maar die drinken ze daar niet, want die zijn voor hun budget onbetaalbaar.quote:
Misschien was Manon niet altijd een meisje?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij niet of haar niet? Ze kiest de verkeerde mensen uit imo.
Doet hij ook niet toch? Pannekoekjes met meel en water.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach doe niet zo raar, dat zijn gewoon microorganismen. Dat zou betekenen dat hij uberhaupt geen brood zou eten.
Ik heb me vergist in Manon, ik had zoveel vertrouwen in haar toen ze binnenkwamquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik twijfel aan Manon..maakt mij niets uit dan hoor....
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
KloptMaar gist mag niet, want is levend organisme. Dus als Adriaan bier drinkt dan is hij gewoon hypocriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik kijk vooral naar haar gedrag en dat vind ik niet ok.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien was Manon niet altijd een meisje?
Het is bereidt met gist, voor een echt vegan is dat een "no go".quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In bier zit geen levend gist meer, tenzij je bier koopt met nagisting op de fles.
Maar in blikjesbier heb je dat niet.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnks..
Daar heb ik ook aan gedachtquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien was Manon niet altijd een meisje?
Is dat niet uit nood dan, omdat er geen brood is.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doet hij ook niet toch? Pannekoekjes met meel en water.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat niet uit nood dan, omdat er geen brood is.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:32 schreef chufi het volgende:
Waarom is er geen beeld van de slaapplekken van team SJS of was het nu JSJ of JJSMJ ...?
Hoeft niet, er is ook vegan gist.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is bereidt met gist, voor een echt vegan is dat een "no go".
Er is zat brood, zag er 15 liggen gisteren of eergisteren. Maakt niet uit verder, maar volgens mij eet hij geen brood.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat niet uit nood dan, omdat er geen brood is.
Heb je de tekst onder die spoiler nu ook gelezen of niet?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Er is zat brood, zag er 15 liggen gisteren of eergisteren. Maakt niet uit verder, maar volgens mij eet hij geen brood.
zall zij zich alles gevallen laten en te alles ja en amen zeggen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar haar gedrag en dat vind ik niet ok.
Hij eet vaak brood met pindakaasquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Er is zat brood, zag er 15 liggen gisteren of eergisteren. Maakt niet uit verder, maar volgens mij eet hij geen brood.
Ja dat klopt. Hij pakte dan een boterham met pindakaas,quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En omdat er steeds gezeken werd als hij brood pakte
Sja, team Bockworst hebben heel veel broodjes Bockworst opgevroten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lees nu eens onder die spoiler. Wordt je een hoop wijzer vanquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vegan gist in huismerk bier. Dat bestellen ze daar. Ik ga opletten en dan gaat Adriaan eraan.
Zou het nu weer mogen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hij pakte dan een boterham met chocopasta,
die vanuit levende gistcellen is bereid![]()
![]()
![]()
Ze ver slaat Adriaan dus niet door gelukkig.
Dan zou ik in zijn geval een broodoven maken zoals in BB 1
Stenen en palletbouwsels genoeg om een oven op te stoken
Ja dus? Ik ben geen vegan ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb je de tekst onder die spoiler nu ook gelezen of niet?
Die was in principe bedoeld voor de verkoop van pannekoekenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou het nu weer mogen?
Ze hebben een kast vol meel, heb ik gezien
Nee maar je blijft maar zeggen dat Adriaan geen gist mag omdat hij vegan is.quote:
Die flessen naast Timo.quote:
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef Bonken het volgende:
Ik mis de streamverslagen om op de hoogte te bijven. Ik probeer dan wel eens de COS door te lezen, maar die is in alles zo naargeestig en negatief dat als het niet zo sneu was het lachwekkend zou zijn.[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die flessen naast Timo.
Is dat de voorraad van plamo beach?
Adriaan WEET niet of het vegan is of niet, dat maakt hem hypocriet. Van mij mag hij eten wat hij wil, maar stop dan met preken.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee maar je blijft maar zeggen dat Adriaan geen gist mag omdat hij vegan is.
Dat klopt dus niet wat je zegt
Hier zie je het beterquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die flessen naast Timo.
Is dat de voorraad van plamo beach?
Ik mis het ook, maar je kunt het iemand niet aandoen, om alles te volgen via streams en cos, juist omdat het zo erg is allemaal...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef Bonken het volgende:
Ik mis de streamverslagen om op de hoogte te bijven. Ik probeer dan wel eens de COS door te lezen, maar die is in alles zo naargeestig en negatief dat als het niet zo sneu was het lachwekkend zou zijn.[ afbeelding ]
Dat heeft niets met hypocriet te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Adriaan WEET niet of het vegan is of niet, dat maakt hem hypocriet. Van mij mag hij eten wat hij wil, maar stop dan met preken.
Eigenlijk is het te erg voor woorden om te volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik mis het ook, maar je kunt het iemand niet aandoen, om alles te volgen via streams en cos, juist omdat het zo erg is allemaal...
Wat een gedoequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hypocriet te maken.
Als je vegan bent (en Adriaan is het nog niet heel lang) heb je een hoop te leren en veel etiketten te lezen.
Ja dat .. Ik zou niet alles ook nog eens gaan opschrijven naast gewoon gefokquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik mis het ook, maar je kunt het iemand niet aandoen, om alles te volgen via streams en cos, juist omdat het zo erg is allemaal...
Poosje al niet meer gelezen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:38 schreef Bonken het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het veel meer te maken heeft met reacties, als mensen moeite doen voor dit forumquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Houd dan je snuitje (adriaan) als je het allemaal nog niet echt weet. Hij wil lezingen gaan geven, mensen adviseren. Op basis van wat? Zijn gevoel.....quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hypocriet te maken.
Als je vegan bent (en Adriaan is het nog niet heel lang) heb je een hoop te leren en veel etiketten te lezen.
Er is een laptop in bestelling, door John geregeld voor 75 euro, dat was gisteren..ik heb er verder niets meer over gehoordquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:44 schreef Bonken het volgende:
Hebben ze nu al een laptop met internet kunnen regelen? Kunnen ze een webshopje beginnen en wat van hun bouwsels verkopen. Begrijp wel dat evt. geinteresseerden Utopia niet binnen wil gaan en het daar voor de camera's wil meenemen. Maar online zal dat toch wel beter verkopen, als het er wat op gaat lijken?
Maar de bierblikjes is niet veel meer van over denk ik.quote:
Is het echt zo erg danquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te erg voor woorden om te volgen.
Niet alleen voor haar mannen hoor, ze lust er zelf ook wel pap van...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar de bierblikjes is niet veel meer van over denk ik.
Want Jessie duikt geregeld de tent in om 'haar mannen' van biertjes te voorzien
Ja dat zal het wel moeten zijn idd.. Maar hoe kwam groep die anderen dan tussen de middag aan een fles Fanta om tijdens de bammetjes sessie te presenteren door Manon?quote:
Hij wilt mensen laten komen om er over te vertellen. En hij kan zijn eigen ervaringen vertellen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Houd dan je snuitje (adriaan) als je het allemaal nog niet echt weet. Hij wil lezingen gaan geven, mensen adviseren. Op basis van wat? Zijn gevoel.....
Niet meegekregen. Maar Manon kreeg een fles Fanta?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel moeten zijn idd.. Maar hoe kwam groep die anderen dan tussen de middag aan een fles Fanta om tijdens de bammetjes sessie te presenteren door Manon?
Ik kan het ook niet altijd opbrengen, de uitzendingen zijn al een hele zit vaak. Of het waar is wat ik in de cos lees weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat de meesten totaal zichzelf niet zijn in Utopia en veel stress hebben. Maar sommige cossers mogen zichzelf ook wel eens in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat negatieve en naargeestige prik ik dan maar door heen.
Heb trouwens ook niet de illusie dat als ik wat gemist heb en de COS lees dat ik dan de waarheid weet.
Die Manon gaat steeds meer tegenvallenquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Maar Manon kreeg een fles Fanta?
Als dat zo was dan heeft ze dat dus ook voor elkaar. Ze liep de eerste avond overal enorm zielig te doen omdat ze het water zooooooo vies vond.
Ze had zo'n dorst. En misschien moest ze het water maar gaan koken. En van haar zakgeld zou ze 5 flessen siroop gaan kopen van 1 euro, want ze moet toch drinken
Ik zag ze tussen de middag Fanta krijgen uit de geschonken door Manon.. De mannen (oa Jef en Sjon) aten hun bammetjes uit zilverpapier.. .. Ondertussen dronken Meik en JEssie, manon en Brendon ook gewoon Fanta mee..quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Maar Manon kreeg een fles Fanta?
Als dat zo was dan heeft ze dat dus ook voor elkaar. Ze liep de eerste avond overal enorm zielig te doen omdat ze het water zooooooo vies vond.
Ze had zo'n dorst. En misschien moest ze het water maar gaan koken. En van haar zakgeld zou ze 5 flessen siroop gaan kopen van 1 euro, want ze moet toch drinken
Het haalt het slechtse in de mens naar boven lijkt het wel, komt omdat mensen uit hun luxe leventje gehaald worden. En die rotstemmingen maakt het ook nooit beterquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
mag zij geen Fanta kregen? ik vind dit gedoe en betje vervelendquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die Manon gaat steeds meer tegenvallen
Hoie ver lopen ze achter?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet altijd opbrengen, de uitzendingen zijn al een hele zit vaak. Of het waar is wat ik in de cos lees weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat de meesten totaal zichzelf niet zijn in Utopia en veel stress hebben. Maar sommige cossers mogen zichzelf ook wel eens in de spiegel kijken
Natuurlijk mag dat Mario..quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag zij geen Fanta kregen? ik vind dit gedoe en betje vervelend
Ze lopen op TV 2 à 3 dagen achter.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoie ver lopen ze achter?
Zonder internet heeft het weinig zin om te promoten voor evenementen die de volgende dag plaats vinden als je alleen TV kijkt.. Is er kort dag namelijk
Wat ik bedoel is dat ze steeds meer koninginengedrag gaat vertonen,quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag zij geen Fanta kregen? ik vind dit gedoe en betje vervelend
Wat had je verwacht...quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
Geen geluid meer op de streams.
Kunnen we ook niet meer horen dat de Wondervyvert wordt bijgevuld.
Ze lopen iets in, het was langer dat er tussen de stream en uitzending zat. Het is nu weer ouderwets zoals het in 1 ook was.quote:
nee en we weten niet alles wat ze doen ,we zien niet alles ,dus werd zij wel gevraagt hebben om de fles Fantaquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat Mario..
Maar iedereen mag dat dan toch?
Niemand is een uitzondering, lijkt mij
De te kleine lettertjes ...quote:
Inderdaad. helemaal niks meer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
Geen geluid meer op de streams.
Kunnen we ook niet meer horen dat de Wondervyvert wordt bijgevuld.
Dat er nog op 1 stream geluid zou zijn.quote:
Morgen weer een nieuwe tussen de middag.. ze zijn aan het sparen...quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren nacht was wel veel geluid
3 dagen, zo te zien. Die mannenavondquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoie ver lopen ze achter?
Zonder internet heeft het weinig zin om te promoten voor evenementen die de volgende dag plaats vinden als je alleen TV kijkt.. Is er kort dag namelijk
Ik eet gewoon wat ik lekker vind, en zo mogelijk ook nog gezond is,quote:
Je denkt toch niet dat dat programma kan blijven bestaan vanwege die 10 euro die Sjellie voor dat knippen krijgt.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:02 schreef Bonken het volgende:
[..]
3 dagen, zo te zien. Die mannenavondwas op tv vandaag.
Het lijkt alsof men op de centen zit tot ze een bv kunnen starten en online gaan en zo meer speelruimte hebben. Waarom ze dan nu wel iemand mogen knippen voor een bodemprijs van 10 euro snap ik dan weer niet.
Wat frustreert is dat er weinig goede ideeën zijn.
Wat in de cos staat is grotendeels zoals op de streams te zien is.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet altijd opbrengen, de uitzendingen zijn al een hele zit vaak. Of het waar is wat ik in de cos lees weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat de meesten totaal zichzelf niet zijn in Utopia en veel stress hebben. Maar sommige cossers mogen zichzelf ook wel eens in de spiegel kijken
quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stream 1 nog licht op de veranda.
Staat een pan met ongestelheid in beeld.
Kijkcijfers zijn goed.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat programma kan blijven bestaan vanwege die 10 euro die Sjellie voor dat knippen krijgt.
En ook niet als ze er 20 of 30 voor vraagt.
Dat kan ik bevestigen als regelmatige streamer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat in de cos staat is grotendeels zoals op de streams te zien is.
Het is echt een enorme janboel daar.
Ik dacht eerst ook dat de uitzendingen sterk overdreven zijn, maar sinds ik streams kijk weet ik dat het gerotzooi en geklier in werkelijkheid nog allemaal veel erger is.
Als Sjon klaagt dan kan dat gerust een kwartier duren, non-stop. In de uitzending is dat maar een paar shots.
De dronken mannenavond was op de streams nog veel heftiger dan in de uitzending te zien was. Veel meer kwade dronkemanspraat, emotionele bekentenissen, urenlang gelal tot diep in de nacht.
Zou kunnen, ik durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn goed.
Geen reden om te stoppen dus.
Voetbal is straks afgelopen dus daar geen concurrentie meer van.
Die gaan zonder internet of elektriek de winter in, wat ik je brom/
Zal wel meevallen. In die stacaravan zit al een complete meterkast (in een van de kasten die ze niet mochten slopen). Daar zal vast wel en kabeltje naar toe getrokken worden vanuit Uto 1.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn goed.
Geen reden om te stoppen dus.
Voetbal is straks afgelopen dus daar geen concurrentie meer van.
Die gaan zonder internet of elektriek de winter in, wat ik je brom/
Leuke pan wat kost die ?quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afwasdienst hebben hun werk niet goed gedaan.
Of de overgebleven pastasaus is bedoeld als ontbijtje voor morgen.
#MeTooquote:Op donderdag 12 juli 2018 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen als regelmatige streamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |