Engeland zou niet mogen. Het moet onder Groot Brittannië vind ik persoonlijkquote:
Hoe kan je door met een gescheurde penis?quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
waar is je willekeurige woordquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
Zit er een persoon met een verrekijker het hele tribune af te struinen op mooie girls? ze laten nooit eens een dikke lelijkerd in close up zien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan je door met een gescheurde penis?
Ik sta hier echt met mijn mond vol tandenquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Engeland zou niet mogen. Het moet onder Groot Brittannië vind ik persoonlijk
Dan voelen die Engelsen minder eendracht en dan zouden ze zwakker moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |