quote:Op zondag 15 juli 2018 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dit stiekem wel een lekker nummer
Jupquote:Op zondag 15 juli 2018 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
Was ie toch even te laat met instarten volgende nummer
die belt wel vakerquote:Op zondag 15 juli 2018 02:23 schreef I. het volgende:
Blijkbaar een bekende van de show? En een stotteraar.
Het respect en de aandacht vanuit de dj / productie om hem toch vaker in te laten bellen en door te latenquote:
Zag het ook iddquote:Op zondag 15 juli 2018 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, berichtjes die te klein zijn voor dat schermIets van "He luc, zit in nachtdienst, zou je Sunset Lover van" stond er net in beeld
Was eerder wel anders idd. Maar kwam meer door z'n vage manier van telefoontjes beantwoorden toen. Lekker ongemakkelijk was het toen.quote:Op zondag 15 juli 2018 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
Veel nieuwe muziek, maar nog weinig lol nu... Volgens mij was dat eerder anders.
Ik ga sowieso niet naar Q music luisteren. Maar wat 3FM betreft, ligt helemaal aan wie er 's morgens op zijn plek komt.quote:Op zondag 15 juli 2018 13:58 schreef miieejj het volgende:
Het is zeker al vast besproken, het vertrek van domien , die naar Q-music gaat.. gaan jullie mee verhuizen? Of blijven jullie smorgens luisteren naar 3fm??
Die vorige had ze niet helemaal op een rijtje inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2018 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
Bijna het coverspel, ik hoop echt op weer zo'n grandioze faler!
De vorige? Dat is alweer een paar uitzendingen terug volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2018 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Die vorige had ze niet helemaal op een rijtje inderdaad
Ohquote:Op maandag 16 juli 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vorige? Dat is alweer een paar uitzendingen terug volgens mij
Wat? De FOK!-registratie staat uit? of de chat-registratie?quote:Op maandag 16 juli 2018 01:35 schreef I. het volgende:
Jammer. Nieuwe 3FM fans kunnen hier nu niet binnenkomen. Registreren staat uit; Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
FOK! registratie.quote:Op maandag 16 juli 2018 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat? De FOK!-registratie staat uit? of de chat-registratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |