het wordt hier onderdeel van een fikse verbouwing, dus het wordt afstemmen met een aannemer en geen idee wat dan wijsheid is. Komende week maar eens serieus bij Ikea kijken en dan daar afspraak maken en met die prijsopgave naar een van de twintig keukenzaken hier, ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2018 07:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij zijn ook bij Ikea geweest, gaan nu naar een lokale keukenboer.
Als het prijsverschil niet te groot is en zij alles kunnen doen (ook betegelen e.d.) neig ik naar de laatste. Vooral vanwege het gemak en omdat ik ook graag de lokale middenstand steun.
mijn moeder had okk een keuken van een niet al te kleine lokale keukenboer. Dat was dus rondom drama, keuken 7 cm te kort, tot 2 keer toe de achterwand verzaagd (en dus maanden zonder gezeten) ondeigdelijke verlichting etc etc. Het is dus geen garantie dat het goed is. Maar we hebben hier wel keuze genoeg qua keukenzaken.quote:Op woensdag 11 juli 2018 07:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij zijn ook bij Ikea geweest, gaan nu naar een lokale keukenboer.
Als het prijsverschil niet te groot is en zij alles kunnen doen (ook betegelen e.d.) neig ik naar de laatste. Vooral vanwege het gemak en omdat ik ook graag de lokale middenstand steun.
blijf je nu bij deze naam eigenlijk?quote:
Ik denk het niet, maar we shall seequote:Op woensdag 11 juli 2018 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
blijf je nu bij deze naam eigenlijk?
juist, met mijk.... of mic.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zo als ik in het nieuwe huis een beetje goede verbinding heb, dan heb ik wel een apart showtje
Als ik het nog kan
Ik draaide alleen met mic als ik de M&M Show deed. Alleen de andere M is niet meerquote:
In dit geval aan jouquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Aan wie stel je de vraag, aan CA of mij
ja wacht ff, je draait? dan ga ik ff intunequote:Op woensdag 11 juli 2018 17:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In dit geval aan jou
Beetje door "nieuwe" meuk aan het spitten
Ja gast anders vroeg ik het toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja wacht ff, je draait? dan ga ik ff intune
Ja weetikveel..quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja gast anders vroeg ik het toch niet
Ik ben ook niet 100% van de mainstreamquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:
ik hou altijd van alles wat buiten de ordinary valt.... het is vrijwel altijd experimenteel, ze gaan buiten de comfortzone van normale tracks.
"Normale" tracks zijn voornamelijk;
Opening > Chorus > Mid > Chorus > Build up > climax > Chorus > ending.
Dat klinkt mainstream wel t "beste" omdat iedereen daar op zit te wachten, maar er zijn weinigen die daar buiten durven te treden, en als je dat durft, heb ik al respect, vandaar mijn voorkeur voor buiten de ordinary, dan ben je een echte kunstenaar, ipv een kunstje na doen van je voorganger.
Dit is ook waarom mijn voorkeur naar goa uit gaat, omdat je vaak aan het eind van een goa track, het begin niet eens meer herkent.
Buiten die ordinary vallen, toont durf, en lef.
"Outside the comfortzone, is where the magic happens."
Dat heb ik ook nergens beweerd, ik leg alleen uit waarom ik dit wel dig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben ook niet 100% van de mainstream
Oh zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens beweerd, ik leg alleen uit waarom ik dit wel dig.
wel mee eens al vind ik minimal techno ook heel lekker doordat je dan ook niet aan de verwachtingen voldoet en rustig aanpastquote:Op woensdag 11 juli 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:
ik hou altijd van alles wat buiten de ordinary valt.... het is vrijwel altijd experimenteel, ze gaan buiten de comfortzone van normale tracks.
"Normale" tracks zijn voornamelijk;
Opening > Chorus > Mid > Chorus > Build up > climax > Chorus > ending.
Dat klinkt mainstream wel t "beste" omdat iedereen daar op zit te wachten, maar er zijn weinigen die daar buiten durven te treden, en als je dat durft, heb ik al respect, vandaar mijn voorkeur voor buiten de ordinary, dan ben je een echte kunstenaar, ipv een kunstje na doen van je voorganger.
Dit is ook waarom mijn voorkeur naar goa uit gaat, omdat je vaak aan het eind van een goa track, het begin niet eens meer herkent.
Buiten die ordinary vallen, toont durf, en lef.
"Outside the comfortzone, is where the magic happens."
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Melting - Classic rock
Wat verstaan we onder classic rock, klassiek met rock, of scorpions?quote:Op woensdag 11 juli 2018 18:28 schreef Melting het volgende:
Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Melting - Classic rock
Bijvoorbeeld de Scorpions.quote:Op woensdag 11 juli 2018 18:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder classic rock, klassiek met rock, of scorpions?
Die moeten maar ff wachten, hoorquote:Op woensdag 11 juli 2018 18:31 schreef EggsTC het volgende:
Maar, dear melting.... houdt rekening met de halve finale om 8
Die begint pas om 20.00.quote:Op woensdag 11 juli 2018 18:31 schreef EggsTC het volgende:
Maar, dear melting.... houdt rekening met de halve finale om 8
quote:Op woensdag 11 juli 2018 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Alvast ingetuned, ben ik in ieder geval op tijd
quote:Op woensdag 11 juli 2018 19:00 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis van mijn werk; eten stond klaar en dan ook nog op tijd voor Melting. Goede timing allemaal.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
En zo te horen is Melting begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |