quote:http://www.potomachorse.com/noname.htm
Op dinsdag 7 januari 2003 17:18 schreef Myster_E het volgende:
Ik zoek een nummer waarin het volgende stukje tekst in voor komt:I've been thru the desert on a horse with no name.
It felt good to be out of the rain.
In the desert you can't remember you're name.Mooi liedje.
quote:Dank je wel voor de supersnelle service.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:20 schreef Seborik het volgende:[..]
http://www.potomachorse.com/noname.htm
Alvast bedankt!
quote:http://www.biscuitfan.com/america/song/song005.htm
Ik zoek een nummer waarin het volgende stukje tekst in voor komt:I've been thru the desert on a horse with no name.
geh geh khad het bovenstaande allemaal nog niet gelezen.. sowwie
quote:Het antwoord is al gegeven, maar als je nog een keer iets zoekt: gewoon even een regel tussen aanhalingstekens intypen in een zoekmachine en 99 van de 100 keer vind je het nummer meteen!
- EDIT - AL GEVONDEN VIA een fok!ker
dank dank dank!
[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 07-01-2003 19:39]
quote:Een vriend van me zocht die ook. Heeft toch ook een mooie piano-melodie of niet?
Op dinsdag 7 januari 2003 19:31 schreef atp-5 het volgende:
nummertje zit weer in me hoofd; gaat over de seizoenen ofzo; beetje happy hardcore achtig; iets met "the wind, the birds, the bla bla bla bla bla"... wordt door een vrouw gezongen.. ongeveer... +/- 7/8 jaar oud denk ik
Hoe heet dit?
quote:RMB - Spring ??
Op dinsdag 7 januari 2003 19:31 schreef atp-5 het volgende:
nummertje zit weer in me hoofd; gaat over de seizoenen ofzo; beetje happy hardcore achtig; iets met "the wind, the birds, the bla bla bla bla bla"... wordt door een vrouw gezongen.. ongeveer... +/- 7/8 jaar oud denk ik
quote:Misschien Truth Hurts - Addicted? Heeft ook een indisch tintje.. Is Dr de zelfs nog voor aangeklaagd. Hij had het 'gejat' van een indische zangeres :p
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een nummertje wat ik laatst een paar keer op MTV/TMF zag (maar dus niet weet hoe het heet). Het is nogal in Indische style, beetje hindoe gedoe enzo dus, maar toch met een moderne draai. De vocals zijn ook Indiaas volgens mij...
quote:Nee sorry, in de search kwam ik deze ook al tegen maar dat is 'em niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:40 schreef salvadio het volgende:[..]
Misschien Truth Hurts - Addicted? Heeft ook een indisch tintje.. Is Dr de zelfs nog voor aangeklaagd. Hij had het 'gejat' van een indische zangeres :p
De vocal is een mannelijke stem en deze zingt volgens mij in z'n eigen Hindoestaanse taaltje.
quote:Zoek eens op Punjabi MC - Knightrider remix
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef BrauN het volgende:[..]
Nee sorry, in de search kwam ik deze ook al tegen maar dat is 'em niet.
De vocal is een mannelijke stem en deze zingt volgens mij in z'n eigen Hindoestaanse taaltje.
Geen idee hoe het officieel heet.
quote:Panjabi MC - Mundian To Bach Ke (knight rider)
Op dinsdag 7 januari 2003 19:45 schreef Lortnoc het volgende:
Zoek eens op Punjabi MC - Knightrider remixGeen idee hoe het officieel heet.
Ik weet alleen hoe de clip gaat:
Een man met lange haren, staat tegenover zichzelf, en zijn andere "ik" die wordt langzamer ouder totdat hij doodgaat, en verliest zijn ring en de andere ik neemt die ring en doet hem om..
Een rustig rock/metal nummer..
quote:Stone Sour - Bother
Op dinsdag 7 januari 2003 20:50 schreef Dizer het volgende:
Hee ik zoek het volgende nummer, ik weet niet wat voor band het is en eventueel het nummer, anders zou ik het natuurlijk niet zoekenIk weet alleen hoe de clip gaat:
Een man met lange haren, staat tegenover zichzelf, en zijn andere "ik" die wordt langzamer ouder totdat hij doodgaat, en verliest zijn ring en de andere ik neemt die ring en doet hem om..Een rustig rock/metal nummer..
2 leden van Slipknot spelen in Stone Sour en ik moet zeggen Stone Sour klinkt een stuk beter
quote:Kleine gok: misschien een nummer van de Jeevas, dit is het nieuwe bandje van Crispian Mills die bij Kula Shaker zong. Kula Shaker was erg Indiaas, Mills zong ook vaak in die taal. Maar ik weet eigenlijk niet in hoeverre hij in de Jeevas door is gegaan met zijn Indiase stijl
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een nummertje wat ik laatst een paar keer op MTV/TMF zag (maar dus niet weet hoe het heet). Het is nogal in Indische style, beetje hindoe gedoe enzo dus, maar toch met een moderne draai. De vocals zijn ook Indiaas volgens mij...
Het is niet van Phil Collins, Julian Lennon, Talking Heads, Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.
Het nummer loopt lekker (zoals men dat noemt), een 4-kwarts maat.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' (of iets wat daar op lijkt) en hij vervolgt deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
quote:Ik blijf gewoon meezoeken.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:56 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Nogmaals de beschrijving, zodat je niet terug hoeft te bladeren.
WDV
The Stranglers - Always the sun?
(leuk nummer, maar niet echt Phil Collins)
Demn, dit moet uiteindelijk toch wel een geweldig nummer zijn hoor!
Anders slaap ik 3 weken niet!
quote:Verdorie, nu wil ik het weten ook
Op dinsdag 7 januari 2003 22:56 schreef Tristitia_Ante het volgende:
Nogmaals de beschrijving, zodat je niet terug hoeft te bladeren.Het is niet van Phil Collins, Julian Lennon, Talking Heads, Toto, het is niet van Cat Stevens en ook niet van Lori Spee.
Het nummer loopt lekker (zoals men dat noemt), een 4-kwarts maat.
Naar mijn idee zingt een man telkens 'How many times...' (of iets wat daar op lijkt) en hij vervolgt deze drie woorden steeds op een verschillende manier. De stem van de zanger lijkt op die van Phil Collins.
WDV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |