quote:Met die regels tekst ingevoerd in Google kom ik alleen maar uit bij een Happy Hardcore-nummer van Interactive, Living without your Love. Maar iets zegt me dat een cover is... Maar goed, misschien helpt het iets.
Op woensdag 8 januari 2003 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
HelpCan't Stop Thinking About U
Can't Stop Dreaming to Hold U
How Is Living Without Your LoveAAAAAAARRRGHHHH Hoe heettie nou en van wie istie ook weer...
quote:Voor welk instrument? De akkoorden + gitaartablatuur staan onder andere hier. Als je 't in notenschrift wil hebben, dan wordt het wat lastiger, denk ik.
Op donderdag 9 januari 2003 00:51 schreef danoontje het volgende:
hallo,
Mag ik hier ook zoeken naar bladmuziek van een nummer?
son of a preacherman bijvoorbeeld?
Danke,
So she's like hey aren't you that dude,
And I'm like uhmmm Whatever!
En zo blijft ie een aantal keer whatever roepen...
Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet? Ik heb op kazaa al gezocht op "whatever" maar er komt zoveel verschillends tevoorschijn dat ik daar niet echt aan kan beginnen.
edit- heb em al gevonden, united states of whatever
quote:Liam Lynch - United States Of Whatever
Op donderdag 9 januari 2003 02:27 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik laatst op de radio hoorde, weet niet van wie het is, maar was erg droog. Ging iets vanSo she's like hey aren't you that dude,
And I'm like uhmmm Whatever!En zo blijft ie een aantal keer whatever roepen...
Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet? Ik heb op kazaa al gezocht op "whatever" maar er komt zoveel verschillends tevoorschijn dat ik daar niet echt aan kan beginnen.edit- heb em al gevonden, united states of whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |