Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal?quote:Op woensdag 11 juli 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een feit dat van elke steen op aarde een dubbelganger is. Dat wist je niet he
Ligt aardig gelijk qua waarde gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal?
Hij's de uitdager tochquote:Op woensdag 11 juli 2018 19:03 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ligt aardig gelijk qua waarde gelukkig.
Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).quote:Op woensdag 11 juli 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal?
Moleculair niveau.quote:Op woensdag 11 juli 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).
Dan nog minder kans.quote:Op woensdag 11 juli 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).
Allemaal gelul, de vraag is en blijft:quote:
Nou, zie geen heupen niks. Vind er niks aan.quote:Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de mooiste vrouw van nl 2018.
Echt lekker ding, maar is haar hoofd niet in verhouding een beetje groot?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Grietje maar zoiets vind je in iedere willekeurige dancing.quote:Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Van die ‘all in’ dancings?quote:Op donderdag 12 juli 2018 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk Grietje maar zoiets vind je in iedere willekeurige dancing.
Of bar dancings.quote:
ik weet t nederlandse woord niet voor collapsing.quote:Op donderdag 12 juli 2018 08:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ben jij het Engels broertje van Dwaalboy?
ALL IN XRP!quote:Op donderdag 12 juli 2018 08:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ben jij het Engels broertje van Dwaalboy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |