Neequote:Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef Moonah het volgende:
Livelink, hoe is het met je tekenbeet afgelopen? Ben je nog naar de huisarts gegaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
Nadat ik er 3 dagen achter elkaar pas na 10.00 achter kwam dat ik weer niet op tijd was geloofde ik het eigenlijk wel.
Ja, daar ga ik maar gewoon van uit.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:40 schreef Moonah het volgende:
[..]Oké!
Dan maar hopen dat het allemaal goed is!
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht
En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerkOm al het geregel er om heen maar te zwijgen
nou inderdaad.......quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:39 schreef FlyingFish het volgende:
en succes met opruimen, ik was zo blij toen we die periode van bezichtigingen gehad hadden...
Kinderen gingen een dag voor de verhuizing (die dag werd alles ingepakt) naar opa en oma, en bleven daar twee nachtjes. 1 dag na de verhuizing kwamen ze dus terug in het nieuwe huis. Wij hebben voor ze terugkwamen (en daarna ook uiteraard) gewoon heel hard gebuffeld om alles op orde te krijgen in het nieuwe huis! Binnen een week of twee hebben we alle 200 dozen weggewerktquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou inderdaad.......![]()
Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Wij hadden er nog maar 1 (en ik was 7 maanden zwanger), dus die is veel bij opa en oma geweest, als zij niet bezig waren met klussen. Ik had echt niet zonder hen gekund die tijd. M'n man heeft 80% ingepakt (geen aanrader, ben nog steeds dingen kwijt... maar we hebben ook nog niet alle dozen uitgepakt...).quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou inderdaad.......![]()
Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:08 schreef Barreltje het volgende:
Jaa!1 wat leuk Kyara!
![]()
en success met opruimen, maar denk ook maar : de markt is nu redelijk oververhit, dat huis raak je ook wel kwijt als niet alles perfect is..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerkOm al het geregel er om heen maar te zwijgen
Jullie gaan ook verhuizen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.
Ja. We gaan Amsterdam verlaten.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |