Oh, ik postte alleen maar even niet hier. Nou ja. Nu ik er toch weer ben kan ik je er even op wijzen dat er nog altijd gelachen wordt in het 'lach hier twente uit topic'quote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Onlo, ik zie dat je nog steeds online bent. Wil je woord houden en optyfen asjeblaf?
Ik lig ook nog steeds in een dermate stuip, dat ik niet eens meer de kracht heb dat topic aan te klikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik postte alleen maar even niet hier. Nou ja. Nu ik er toch weer ben kan ik je er even op wijzen dat er nog altijd gelachen wordt in het 'lach hier twente uit topic'
Duidelijk geen forumbeest, die n1ek-.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik lig ook nog steeds in een dermate stuip, dat ik niet eens meer de kracht heb dat topic aan te klikken.
Bij ons op school zou vroeger zijn gezegd...quote:
Ik haal adem en post hier op een forum. Dat zou een beetje een rare opmerking zijn vind je ook niet? Wat moet jij op een vreemde school hebben gezeten zegquote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bij ons op school zou vroeger zijn gezegd...
HEB JE GEEN LEVEN OFZO?
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik haal adem en post hier op een forum. Dat zou een beetje een rare opmerking zijn vind je ook niet? Wat moet jij op een vreemde school hebben gezeten zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |