Als dat blauwe lijntje uitkomt ga ik mijn bed buiten neerzetten denk ikquote:Op maandag 16 juli 2018 10:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even duimen dat dat niet doorgaat.![]()
37 overdag en 23 in de nacht is echt horror. Moet er nu nog wel om lachen als ik het zo zie in die pluim maar ajb heb het mis.![]()
Ja dat wordt echt een beetje te gortigquote:Op maandag 16 juli 2018 10:27 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Als dat blauwe lijntje uitkomt ga ik mijn bed buiten neerzetten denk ik.
quote:Op maandag 16 juli 2018 10:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja dan heeft Djeez mss eindelijk ook eens kortebroekenweer.
Gelukkig zitten wij dan in het relatief koele Italiequote:Op maandag 16 juli 2018 10:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even duimen dat dat niet doorgaat.![]()
37 overdag en 23 in de nacht is echt horror. Moet er nu nog wel om lachen als ik het zo zie in die pluim maar ajb heb het mis.![]()
Bofkont!quote:Op maandag 16 juli 2018 10:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij dan in het relatief koele Italie
Ftfyquote:Op maandag 16 juli 2018 10:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij dan in het relatief natte Italie
Verpest het nou nietquote:
Netto is er tijdens mijn vakantie ook veel meer regen gevallen dan in Nederland, dat is niet zo moeilijkquote:
Ik vond het ook vrij warm vannacht, de koele lucht trok niet goed door.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:11 schreef Metalfreak het volgende:
Vannacht was het ook de eerste warme nacht waardoor ik niet heb kunnen slapen. Koelde gisteravond maar langzaam af en mijn vriendin ging op tijd naar bed en wil dan altijd het raam dicht hebben omdat ze anders door het geluid niet kan slapen, maar het was dus echt bloody hot in de slaapkamer.
Overdag alle rolluiken dicht en 's avonds luchten. Maar met die warme nachten die we gaan krijgen is dat ook geen optie meer. Langzaam aan begin je toch ook in Nederland na te denken over een airco unit...
Een flinke onweersbui tussen de Italiaanse bergen, zou ik wel fijn vindenquote:Op maandag 16 juli 2018 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netto is er tijdens mijn vakantie ook veel meer regen gevallen dan in Nederland, dat is niet zo moeilijk
Stilstaan in hitte is misschien nog wel ergerquote:Op maandag 16 juli 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoer dat je gegaan bent! Ik vond rustig wandelen met de honden al warm vanmorgen.
Het is maar 1 van de 50 berekening, dus de kans is vrij klein.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:09 schreef Greys het volgende:
Echt pleur op met je veertig.
(algemeen, niet jij)
bah.....quote:De kans dat het vanaf volgende week woensdag een dag of vier, vijf meer dan 30 graden wordt, is meer dan 50 procent,'' zegt Lankamp. ,,Dus dan hebben we een hittegolf en meteen een hele stevige.''
Ik ga dan maar slapen op de bank. Want alleen in de ochtend staat de zon volop de woonkamer. Maar in de middag en avond staat ie vol op de keuken en slaapkamerquote:Op maandag 16 juli 2018 10:27 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Als dat blauwe lijntje uitkomt ga ik mijn bed buiten neerzetten denk ik.
Ja ik word er niet echt alles behalve blij van maar we zien wel weer. Tot nu toe zijn we er ook doorgekomen.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is maar 1 van de 50 berekening, dus de kans is vrij klein.
Maar dit stukje is al kut genoeg voor warmtehaters
[..]
bah.....
Djees komt zo mopperen dan het zonnig en 25 graden heet is in Assenquote:Op maandag 16 juli 2018 10:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja dan heeft Djeez mss eindelijk ook eens kortebroekenweer.
Weet niet maar sprak een (echte) boer die zei dat het voor de oogsten ronduit dramatisch is die droogte.quote:Op maandag 16 juli 2018 11:20 schreef Greys het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe lang moet het hier zo droog zijn voordat we straks kraanwater problemen gaan krijgen? Iemand enig idee? Of zal dat hier nooit echt een issue zijn? Moeten we al gaan preppen en flessen spa blauw gaan opsparen in de kelderkast enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |