Wat de goede tactiek is, het goede spelinzicht, dat soort dingen...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat valt er aan F1 niet te snappen?
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIEquote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:25 schreef showtimer het volgende:
rip aan de nabestaandentwitter:JeroenVanbelle twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 16:22:52@TourDeJose @ramonavdlecq Auto heeft sportmodus. Het is hoog tijd om die te gebruiken (deel dit niet mijn moeder of vriendin aub). reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen altijd alleen bepaalde individuele non-sporten als het goed gaat met Nederlanders? Kan jij dat ons als gewone sterveling uitleggen?
Ik ben op de hoogte van alles wat er in en over Zuid-Amerika gaande is, m'n beste. Zo kan ik jou bijvoorbeeld vertellen dat Sampaoli niet ontslagen wordt (kan ook helemaal niet, want de bond heeft geen geld). Nee, integendeel. Na die behoorlijke mislukking heeft hij zelfs promotie gemaakt! AFA bazen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan je meteen ook de werken van Bailey aanschouwen, die kan ook wel wat.
Maar kan die Torreira er verder wat van? Volgens Stijn ben jij ook al op de hoogte van de werken van jongens uit Joeregewee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Koffieplanter op 10-07-2018 17:02:52 ]Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wie zijn trouwens bezig met de sprinters bijhalen tijdens de etappe?
Oh, ik zat met, wie zijn er bezig voor de sprinters aan het rijden en aanvallers bijhalen... Basically, welke sprintersploegen zijn bezig met koers maken?quote:
Ook LottoNL-Jumbo en Groupama-FDJ doen hun duit in het zakje. Groenewegen heeft zich nog niet echt kunnen mengen in de sprints, Démare werd zondag 3e.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ik zat met, wie zijn er bezig voor de sprinters aan het rijden en aanvallers bijhalen... Basically, welke sprintersploegen zijn bezig met koers maken?
Nog geen, die kopgroep rijdt zo langzaam dat er niet echt gereden hoeft te worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ik zat met, wie zijn er bezig voor de sprinters aan het rijden en aanvallers bijhalen... Basically, welke sprintersploegen zijn bezig met koers maken?
Top, thnxquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook LottoNL-Jumbo en Groupama-FDJ doen hun duit in het zakje. Groenewegen heeft zich nog niet echt kunnen mengen in de sprints, Démare werd zondag 3e.
15:24
We krijgen een vertrouwd beeld aan de kop van het peloton: Declercq (Quick-Step) en De Gendt (Lotto-Soudal) moeten het vuile werk opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |